Valgau ir lieknėju? Ar tai iš tiesų įmanoma?

Valgyti nustoti valgyti svorio rezultatai

Valgau ir lieknėju? Ar tai iš tiesų įmanoma? Figūra karjerairsveikata.

  • Dukano dieta — rezultatai visam gyvenimui Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Dauguma mūsų esame išbandę bent kelias dietas ir ne kartą nusivylę jų rezultatu.
  • MITYBA - Sveikas Žmogus
  • Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.
  • Pusryčiai yra pats svarbiausias dienos valgymas ir idealu, kai jis ir kaloringiausias.
  • 20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta - LRT

Juokais sakoma, kad geriausias būdas sulieknėti — užklijuoti burną pleistru. O taip norėtųsi viską valgyti ir lieknėti! Ar valgyti nustoti valgyti svorio rezultatai normalizuoti svorį švelnesnėmis priemonės, be draudimų, griežtų apribojimų? Pasirodo, taip, o viską valgyti leidžia intuityvaus valgymo teorija.

žali svogūnai degina riebalus kaip pašalinti drožlių riebalus iš plytelių

Kalbamės su gydytoja dietologe Aušra Jauniškyte-Ingelevičiene. Esate dietų priešininkė. Kuo jos žalingos? Dietos nėra veiksmingas būdas numesti svorio ilgam laikui. Jos pasižymi tik trumpalaikiu poveikiu. Ypač dietos veiksmingos, kai jų laikomasi pirmą kartą, galbūt antrą ar trečią. Tačiau ilgainiui jų laikytis darosi vis sudėtingiau, svoris krinta sunkiau, kol galiausiai pasiekiama tokia stadija, kai dietos išvis nustoja veikti.

Dietų trūkumas — tai, kad 95 proc. O šio proceso pradžia gali tapti nekaltas bandymas vieną pavasarį atsikratyti kelių kilogramų, kurie, beje, jau rudenį dažniausiai sugrįžta su kaupu.

Kitas dietų trūkumas — jos sutrikdo natūralius valgymo įpročius, todėl daliai žmonių provokuoja persivalgymus, kitiems sustiprina emocinį valgymą. Besilaikantis dietų žmogus yra pažeidžiamesnis stresui, emocijoms, o jo atsaku į tai tampa valgymas.

Autorius: Žmonės. Sveikos mitybos specialistė, tinklaraščio sulieknek.

Kaip tada atsikratyti kilogramų? Kokia intuityvaus valgymo esmė? Intuityvus valgymas nėra svorio metimo programa. Jo tikslai visai kitokie nei dietų, ir pažanga matuojama ne numestais kilogramais, o pagerėjusiais valgymo įpročiais, kurie grindžiami kūno poreikiais. Valgant pagal kūno poreikius, sumažėja ar visai išnyksta persivalgymas, kaip numesti riebalus neprarandant jėgų valgymas.

Intuityvaus valgymo esmė yra mityba pagal kūno poreikius, kai vadovaujamasi alkio ir sotumo jausmais, o emocinis valgymas atskiriamas nuo fiziologinio. Gana dažnai dietos svorį reguliuoti siūloma mažinant porcijas jas matuojant. Yra įvairių mitų dėl porcijų dydžio, pvz. Intuityvus valgymas skatina pereiti nuo išorinio porcijų matavimo prie vidinių poreikių.

Kodėl visada turėčiau valgyti vienodą maisto kiekį?

Apie svorio metimą

Galbūt šiandien mano organizmui ši porcija yra per maža, o rytoj ji bus per didelė? Stengdamiesi riboti maisto kiekį, nebegirdime kūno, nesuprantame, kiek maisto iš tikrųjų jam reikia. Dėl to daugeliui žmonių sutrinka natūralus valdymo procesas: stengdamiesi nesuvalgyti daugiau nustatytos porcijos, vieni dažnai užkandžiauja ir galiausiai suvalgo daugiau, negu reikia, kiti nuolat vaikšto valgyti nustoti valgyti svorio rezultatai, kol galiausiai pratrūksta ir persivalgo.

Mūsų kūnas — tobula sistema, kuri puikiai žino, kiek maisto jai reikia. Svarbu išgirsti, o tam žmogui duotas alkio ir sotumo jausmas. Sotumas pasako, kad maisto gana, ir, jeigu to nepaisant ir toliau valgoma, neprašytas maistas keliauja į atsargas, nes jis yra perteklinis ir nebus sunaudotas.

Tas pats vyksta ir kai valgoma neišalkus.

Treneris merginoms: mesti svorį yra lengva, tereikia daugiau valgyti! - DELFI FIT

Nenorėdami valgyti, žmonės vis tiek valgo: galbūt dėl to, kad valgo kolegos ar dėl emocijų, ar tiesiog dėl to, kad maisto yra. Kitas svarbus intuityvaus valgymo momentas — būtina įsiklausyti ne tik į maisto, bet ir visus kitus fiziologinius valgyti nustoti valgyti svorio rezultatai poreikius ir tinkamai į juos reaguoti.

Atlikti moksliniai tyrimai įrodė, kad, netenkindamas savo bazinių fiziologinių poreikių, žmogus valgo daugiau.

  1. Greito svorio metimo patarimai - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - kaisiadorietis.lt
  2. Bbl svorio metimas
  3. Sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė: „Kilogramai tirpsta ir be dietų“ | Žmonėkaisiadorietis.lt
  4. Treneris Dominykas Rukšėnas © Organizatorių nuotr.
  5. Minkšta kreivė 4d degina riebalus
  6. Numesti svorio nordictrack

Taigi intuityvus valgymas nėra sutelktas vien į mitybą, kaip, pvz. Kai jis kompleksiškai sprendžia visas savo problemas, normalizuojasi ir svoris. Svorio metimas nėra intuityvaus valgymo tikslas, tai jo pasekmė.

Valgau ir lieknėju? Ar tai iš tiesų įmanoma?

Kaip suprasti, kad pasisotinai? Ypač kai turi antsvorio: skrandis ištampytas, todėl ir maisto prašo daugiau, negu reikia, kitaip jaučiasi alkanas? Organizmas neprašo daugiau, negu jam reikia.

Visada reikia pradėti nuo priežasčių paieškos: kodėl žmogus nori daugiau, negu reikia? Intuityvus valgymas — tai mokymas suprasti, kiek maisto reikia kūnui. Vieniems tai yra gana paprasta, ir jie greitai išgirsta savo kūno poreikius. Tačiau yra žmonių, kuriems tai suvokti sudėtinga. Kokie praktiniai patarimai, nuo ko pradėti, kaip išgirsti kūno siunčiamus alkio ir sotumo signalus?

Pradėti reikėtų nuo to, kad valgydamas žmogus turėtų atsipalaiduoti.

valgyti nustoti valgyti svorio rezultatai 5 2 svorio metimas

Nes įtampa, kurią žmonės susikuria kaltindami save, kad per daug valgo, renkasi netinkamus produktus ir pan. Iš vienos pusės, stresas verčia žmogų daugiau valgyti, iš kitos, jo metu išsiskiria daugiau streso hormonų insulino, kortizoliokurie skatina svorį didėti. Kai žmogus yra atsipalaidavęs, jam lengviau suprasti kūno poreikius. Rekomenduoju pabandyti valgyti atsižvelgiant į fiziologinius alkio ir sotumo pojūčius, stengtis atskirti fiziologinį valgymą nuo emocinio.

Kiekvienam siūlau stebėti alkio ir sotumo jausmą, analizuoti, kada ir dėl kokių priežasčių žmogus eina valgyti. Ar gali būti užslėptas emocinis valgymas?

Skubantiems

Taip, gali. Žmonės sako, kad jaučia sotumą, tačiau valgo toliau, jaučia, kad jau tempia skrandį, bet vis tiek valgo. Arba valgo chaotiškai, nesilaikydami režimo, arba per dieną dėl darbų gausos nesugeba skirti laiko pietums, o atėję į valgyti nustoti valgyti svorio rezultatai atsipūtę prisikerta už visą dieną. Tai — situacijos, kai fiziologinis alkis susipina su emociniu, taip būna gana dažnai, ir atskirti vieną nuo kito nėra lengva.

Intuityvus valgymas nenumato jokių neleistinų valgyti produktų. Tai išties labai vilioja: galimybė valgyti saldumynus, mėgstamiausius patiekalus ir kartu nepriaugti svorio.

Kuo tai grindžiama? Labai svarbu, kad nėra jokių maisto produktų apribojimų. Jau minėjau, kad bet kokie ribojimai, draudimai skatina stresą, įtampą, žmogus save kaltina, jei ką nors suvalgo iš draudžiamų produktų sąrašo, o tai sunkina jo galimybes suvokti savo fiziologinius poreikius. Iš praktikos pastebiu, kad labai daug žmonių yra paveikti dietinio mąstymo, kuris verčia save smerkti ir barti. Toks mąstymas labai trukdo pažinti save, nes bando įsprausti žmogų į rėmus, koks jis turėtų būti, o ne leisti suvokti, koks jis yra.

Taigi, visų pirma, reikia smalsumo ir noro pažinti save. Eksperimentuoti ir mokytis suprasti savo kūno poreikius. Tačiau intuityvus valgymas nereiškia, kad galima kimšti viską ir bet kaip. Kiekvienas žmogus yra unikalus ir skirtingas, vieni labiau mėgsta pieno produktus, kiti — mėsą, treti — vaisius, ir negalime pasakyti, kad kuris nors maitinasi sveikiau.

juosmens juostos svorio metimas prieš pirmą užpildymą privers mane numesti svorio

Noras suvalgyti saldumynų yra visiškai natūralus ir įgimtas. Problema atsiranda, kai šis noras tampa labai stiprus arba kai žmogus saldumynus renkasi vietoje įprastinio maisto. Vėlgi reikėtų ieškoti to priežasčių. Tai ir yra intuityvaus valgymo esmė — valgyti viską, be draudimų ar apribojimų, kaip daro dietos, bet kartu suprasti ir nustatyti priežastis, dėl ko žmogus nori valgyti daugiau, nei yra jo organizmo poreikiai.

Viena tokių priežasčių gali būti, kad žmogus paprasčiausiai per mažai valgo, ir saldumynų noras rodo tiesiog alkio jausmą.