Dietos motyvacija - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - kaisiadorietis.lt

Užsirašykite svorio metimo tikslus

Peržiūrų skaičius: Atsakykite į klausimą, nuo kuriuo kintamojo priklauso ilgalaikė dietos rezultatų sėkmė?

Mažais žingsneliais į didelį tikslą

Manau daugelis iš jūsų atsakė neteisingai, nes teisingas atsakymas yra - motyvacija. Būtent nuo motyvacijos prasideda sveikos mitybos ir dietos kelias, be motyvacijos jūsų galvoje net neatsirastų mintys, kad reikia pradėti sveikiau maitinti, rūpintis sveikata, noras sveikas jaustis ir atrodyti.

Yesterday at Tiesa apie svorio prieaugį, kodėl priaugame svorio?

Vis dėl to daugeliui, kyla problema, o būtent - motyvacija po kažkurio laiko nežinia kur dingsta ir vėl grįžtama prie senų įpročių. Kaipgi išlikti motyvuotam visam laikui? Nepriklausomai nuo to kiek svorio jūs siekiate "nusimesti nuo savo pečių" 10 kilogramų, ar 50, jūs privalo koreguoti savo mąstyseną.

Kaip netekti svorio vyrams? Vyrai greičiau ir paprasčiau netenka svorio.

Svorio metimas, riebalų deginimas, dietos efektyvumas iš tikrųjų priklauso nuo to kas vyksta jūsų galvoje. Pavyzdžiui kiekvienas sėkmingas atletas ir ne tik jis supranta, kad didžiąja dalimi jo sėkmė užsirašykite svorio metimo tikslus nuo jo paties minčių.

Suprantu, kad tai gali jums atrodyti visišku kosmosu ir "abrakadabra", bet neskubėkite baigti skaityti šį straipsnį. Pagalvokite, ar jums yra taip atsitikę, kad jūs savo mintyse lyg ir kalbėtumėtės su savimi, lyg vestumėte dialogą su pačiu savimi?

Lieknėjimo programa daug dirbantiems vyrams: VEIKLIEMS

Net neabejoju, kad dauguma atsakę teigiamai. Taigi jeigu šis vidinis dialogas yra neigiamas, pvz. Tokiu atveju žmogus ne progresuoja, o degraduoja iš vidaus.

Jūs privalote padaryti taip, kad jūsų mąstymas veiktų kartu su jumis, o ne prieš jus. Kaip tai padaryti? Vienas paprastas ir gana efektyvus būdas yra rašyti.

užsirašykite svorio metimo tikslus geriausias riebalų nuostolių peptidų derinys

Jis leidžia jums slopinti neigiamas ir skatinti teigiamas mintis. Pradėkite nuo šių paprastų pratimų: Kiekvieną dieną pradėkite užsirašinėti savo užsirašykite svorio metimo tikslus mintis.

užsirašykite svorio metimo tikslus pyktis numesti svorio

Skirkite tam min. Šis pratimas padės jums pašalinti šiuos blogus jausmus iš jūsų sistemos, tada atsiras vietos teigiamoms emocijoms.

Straipsniai

Neskaitykite to ką, parašėte, viską išmeskite į užsirašykite svorio metimo tikslus dėžę. Užrašykite teiginius, kurie padės jūsų pasąmonei dirbti kartu su jūsų sąmoningą smegenų dalimi.

Pavyzdžiui tai galėtų atrodyti taip: Aš galiu lengvai numesti svorio, aš sveikai maitinuosi. Sudarykite gerų teiginių sąrašą ir kasdien jį dukart perskaitykite.

Main Navigation

Norėdami ilgai išlikti motyvuotais, jūs turite suprasti tikras priežastis dėl kurių jūs ėmėtės laikytis dietos. Nepainiokite to, su kitų nuomonėmis kodėl jums reikėtų numesti svorio, bet kodėl JUMS pačiam tai svarbu. Ar jūs tiktai norite jaustis energingesnis? Gal jums tiesiog patinka mažesnio dydžio drabužiai?

mano vyras negali numesti svorio

Užrašykite tai kas jus motyvuoja. Laikui bėgant jūsų motyvacijos sąrašas gali keistis, pasipildyti naujomis priežastimis numesti svorio, detaliai užsirašykite jas. Vienas iš labiausiai pasiteisinančių pratimų yra mitybos žurnalas. Pradėkite užsirašinėti viską ką jūs per dieną suvalgote.

Navigacija tarp įrašų

Jūs nustebsite kaip gali paderėti jūsų rezultatai, nes mitybos žurnalas, tai galimybė būti atviram su savimi, jūs realiai galėsite pamatyti kiek, ko ir kada jūs suvalgėte. Šie iš pirmo žvilgsnio primityvus ir juokingi pratimai gali juntamai pagelbėti jums. Pagalvokite jūs nieko neprarandate, tai kodėl gi ne pamėginus kažko naujo?

Atsikratyti antsvorio trokšta daug žmonių. Tik kaip įgauti dailias kūno formas, per daug nesikankinant? Galbūt šie psichologų patarimai padės jums lengviau pasiekti pageidaujamą tikslą. Įsivaizduokite rezultatą Aiškiai įsivaizduokite, kaip atrodysite po vieno sveikos mitybos ir treniruočių mėnesio.

Palaipsniui jūs pradėsite pastebėti gerus pokyčius savo gyvenime. Sėkmės siekiant savo tikslų.