Kaip kasdien valgant duoną numesti svorio?

Svorio metimo spąstai. SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Kaip kasdien valgant duoną numesti svorio? | kaisiadorietis.lt

Spausdinti Kaip kasdien valgant duoną numesti svorio? Nors duona yra maisto piramidės pagrindas, šiandien daugelis populiarių dietų ar svorio metimo atstovų rekomenduoja ją išbraukti iš savo kasdienio maisto raciono. Tai netiesa — duona yra būtinas angliavandenių šaltinis, kurio nerekomenduočiau atsisakyti.

Rimantas Stukas. Jeigu kada nors laikėtės dietos, žinote, kad duona neretai atsiduria draudžiamų produktų sąrašo viršuje. Pavyzdžiui Atkinso dieta, žadanti greitus svorio pokyčius, siūlo valgyti daug baltymų ir riebalų, tačiau beveik atsisakyti angliavandenių. Anot profesoriaus R. Stuko, gali būti ir atvirkščiai.

One Comment

Tačiau krentantis svoris yra ne riebalai, o vanduo. Tai tikrai nėra naudinga žmogaus organizmui. Be svorio metimo spąstai, yra moksliškai įrodyta, kad tie žmonės, kurie nuolat vartoja tokius grūdinius produktus kaip duona, turi net mažesnę riziką priaugti svorio. Kokią svorio metimo spąstai rinktis?

Anot profesoriaus, palankiausia žmogaus sveikatai — ruginė duona su viso grūdo miltais.

Po dvejų metų kančių atrado lieknėjimo receptą: per 3 mėnesius numetė 10 kg

Skaidulinės medžiagos, esančios ruginėje duonoje, svorio metimo spąstai daug naudingų savybių. Ši duona, dėl sudėtyje esančių skaidulų, padeda reguliuoti virškinimo trakto veiklą.

Ruginėje duonoje yra daug vitaminų B ir E, fosforo, cinko, magnio.

  • Kaip numesti riebalus virš raktikaulio
  • Meilė sau yra geriausias sąjungininkas prieš svorio metimo spąstus - Sveikata
  • Dieta—spąstai: svoris nuo jos dvigubėja   92 Iš sporto salės pabėgo kompleksuodama Kai suprato, kad reikia kažką daryti, Vida svėrė 85 kg.

Anot VU Medicinos fakulteto atstovo, grūdiniuose produktuose esančios skaidulinės medžiagos labai gerai jungiasi su vandens molekulėmis, kurios padeda užpildyti skrandį ir mes greičiau pajaučiame sotumo jausmą.

Tai padeda apsisaugoti nuo persivalgymo ir nepageidaujamo svorio augimo.

Ir ką ši praktika turi bendro?

Šiandien siūloma didelė gausa duonos produktų, skirtų sveiką gyvenseną propaguojantiems žmonėms. Pavyzdžiui, specialiai sportuojantiems skirta duona, kuri praturtinta rugių dribsniais, avižų skaidulomis ir moliūgų sėklomis. Duonos gamintojai teigia, kad besirūpinantys kūno linijomis ir kontroliuojantys savo svorį, šiandien parduotuvių lentynose gali surasti ne vieną tinkamą duonos rūšį. Duonos sudėtyje atsiranda ir tokie ingredientai kaip daržovės ar vaisiai, kurie suteikia natūralaus saldumo, praturtina duoną baltymais bei sumažina pridėtinio cukraus kiekį.

noriu numesti svorio 60 svarų

Su kuo duoną valgyti? Anot dr.

Stuko, jeigu kontroliuojate savo svorį, vis tiek galite mėgautis duona su kiekvienu savo suvalgomu patiekalu, tačiau turite neperžengti riebalų nuostolių priežastys nustatytos kalorijų ribos. Kadangi duona turi nuo 70 iki kilokalorijų vienoje riekelėje — tai puikiai gali tilpti į jūsų suvartojamų kalorijų normą.

svorio metimo spąstai guarana svorio praradimas

Tačiau gabalėlis sviesto 50 kcaltepamas ant jos, ar šaukštelis majonezo kcal padidina kalorijų kiekį. Dažnai ji yra poruojama su itin nesveikais produktais, tokiais kaip majonezas ar kiti riebūs padažai.

svorio metimo spąstai

Galbūt tuomet tie kaloringi maisto produktai, kurie yra dedami ant duonos, ir yra problema. Todėl svarbiausia mąstyti kūrybiškai: pakeiskite majonezą į humusą, jogurtą arba maltas pupeles.

Duona sportuojantiems? Duona — tai puikus maistinių medžiagų šaltinis, tinkantis ir aktyviai ar net profesionaliai sportuojantiems. Joje esantys mažo glikeminio indekso angliavandeniai aprūpina kūną pakankamu energijos kiekiu visos treniruotės metu, bet kartu išlaiko baltymų kiekį, kuris yra būtinas raumenų augimui.

Kaip kasdien valgant duoną numesti svorio?

Dažnam treniruočių metu, ypač jų pabaigoje, pritrūksta energijos. Profesorius pataria, kad renkantis duonos produktus prieš ir po treniruotės, vertėtų rinktis skirtingas sudedamąsias dalis. Vienas iš geresnių užkandžių prieš sportą yra skrebutis su riešutų sviestu ir bananu. Jis aprūpins kūną dviejų rūšių angliavandeniais, kurie yra lengvai suvirškinami. Toks užkandis puikiai tiks ir bėgikams. Rinkdamiesi užkandį po treniruotės, rinkitės maistą, kuriame yra ne tik angliavandenių, bet ir pakankamai baltymų, tapsiančių jūsų raumenų statybine medžiaga.

Pavyzdžiui, vienas arba du apkepti kiaušiniai ant rupios kviečių duonos.