IMPULS blogas

Svorio metimo režimas pradedantiesiems

Straipsnis skirtas apšviesti ir tiesiai šviesiai perteikti viską taip, kaip ištikrųjų yra. Atkreipk dėmesį į jų liūdnus veidus. Mėnesiai bėga, tačiau rezultatų nesimato.

e coli svorio netekimas prarasti riebalai nuo sėdmenų

Tada prasideda kaltų paieška: vieni kaltina genus, stambius kaulus, nedėkingą kūną, kiti kaltina visuomenę, dar kiti apskritai pradeda nekęsti visko aplink. Liūdniausia, kad žmogus nemato nenori matyti? Kažkur, kažkada girdėjo, jog numesti svoriui reikia daryti tik kardio, tik anksti iš ryto ir tik taip, kad kuo daugiau skaudėtų.

Koks tikslas save kankinti?

svorio metimo režimas pradedantiesiems

Tikiesi, jog tai atneš ilgalaikį ir tvirtą rezultatą? Kodėl begaliniai, alinantys kardio neduoda norimo rezultato? Atsakymas paprastas: žmogus nėra pasiruošęs pasimokyti, todėl tiesiog aklai seka pasenusius mitus apie begalinius kardio. Piktybinis atsisakymas mokytis ir augti privedė prie milijonus antsvorį turinčių žmonių, kurių kūnai yra nualinti, o psichologinė būsena primenanti gilią depresiją.

20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta

Negana to, jų svoris nekrenta, o auga. Begalinis kardio nėra efektyviausias svorio metimo būdas šaltinis. Negana to, yra nemaža tikimybė, kad finale priaugsi dar daugiau svorio šaltinis. Yra keletas priežasčių, kodėl kardio nėra toks jau efektyvus. Itin lengva suvartoti kalorijas, kurias taip sunkiai sudeginai. Norint sudeginti vos kelis šimtus kalorijų, reikia gerokai svorio metimo režimas pradedantiesiems. Suprask teisingai: neneigiu, kad kardio gali padėti atsikratyti svorio, kuomet tu žinai, ką darai.

Tavo tikslas yra ne sudeginti kuo daugiau kalorijų, bet sudeginti kūno riebalus, išlaikyti raumenų masę bei pagerinti sveikatą. Svoris, beje, nėra kertinis akmuo, nes jis per parą nemažai svyruoja, todėl nereikėtų skaičių svarstyklėse taip sureikšminti.

svorio metimo režimas pradedantiesiems 37 kg svorio metimas

Jeigu valgai daugiau, nei reikia, tau nepadės joks kardio. Noriu mitybos plano! Tavo kūnas prisitaiko prie treniruočių rėžimo ir sumažina kalorijų deginimą.

Pradžia atrodo perspektyvi — sportuoji, leidi valandų valandas kardio zonoje, svoris lyg ir krenta. Tada viskas sustoja. Svoris nė iš vietos.

svorio metimo režimas pradedantiesiems Aakg svorio

Pirma mintis būtų dar svorio metimo režimas pradedantiesiems sumažinti maisto kiekį arba padidinti kardio. Žmogaus kūnas prisitaiko prie esamos situacijos. Šiuo atveju, tavo organizmas tiesiog sumažina išnaudojamų kalorijų skaičių Kuo daugiau atliksi tokią pačią veiklą, tuo labiau kūnas prie tos veiklos prisitaikys šaltinis.

Tai reiškia, kad tai veiklai atlikti kūnas naudos vis mažiau ir mažiau energijos kalorijų. Gausi užburtą svorio metimo režimas pradedantiesiems sudeginsi mažiau kalorijų, nei manai.

svorio metimo režimas pradedantiesiems

Viso šito rezultatas gali būti viena iš dviejų situacijų: Kadangi sudeginsi mažiau kalorijų, nebesukursi tokio kalorijų deficito. Svoris stovės vietoje, o tu liksi nesupratęs, kur problema.

Darysi dar daugiau kardio, dar labiau nualinsi savo kūną, pradėsi stresuoti, susirgsi depresija, mesi sportą ir priaugsi dar daugiau svorio, nes pažinsi superkompensaciją.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Kardio nesaugo raumenų masės, o tai yra taip pat svarbu, kaip ir riebalų deginimas. Merginos nori gražaus užpakaliuko ir lygaus pilvuko, tačiau nesupranta, kad tam reikia ne tik išdeginti riebalus, bet ir karts nuo karto pakelti sunkius daiktus nuo žemės. Riestas užpakalis yra ištreniruotas raumuo. Taip pat ir lygus pilvukas — jis atrodys subliuškęs, jeigu nebus jį formuojančių raumenų.

svorio metimo režimas pradedantiesiems be cukraus neprarasiu svorio

Jie taip pat pamiršta, kad norint turėti gražų reljefą, reikėtų turėti bent kažkokių raumenų užuomazgų po esamu riebalu sluoksniu. Skamba grubiai, tačiau reikia nebijoti pažiūrėti realybei į akis, antraip liksi toje pačioje vietoje visą gyvenimą. Mes juk norime tobulėti, tiesa?

Tinkamumas numesti svorio namuose pradedantiesiems: pratimai ir rekomendacijos.

Kuomet meti svorį, ardai ir raumenų masę šaltinis. Ypač raumenų masę prarandi, kuomet ištisas valandas darai kardio, kardio ir tik kardio, kartu su intensyviu badavimu. Svorių kilnojimas efektyviau skatina riebalų deginimą šaltinis bei padeda maksimaliai išsaugoti raumenų masę šaltinis. Efektyviausia būtų daryti kartus daugiau svorių kilnojimo treniruočių, negu kardio. Trumpas apibendrinimas Kardio gali tau padėti, tačiau šis treniruočių tipas toli gražu nėra vertas viso dėmesio ir nėra pats geriausias būdas atsikratyti viršsvorio ar formuoti savo kūną.

Įprastai žmonės gyvena griežtoje disciplinoje ir metai numesti svorio agurkas metų sunkiai dirba, kad suformuotų raumenis ir bendrą reljefą. Tad prašau, pasidalinkite, kaip Jūs ten žadate sportuoti, kad iškart užauga raumenys? Kardio svorio metimui — ar tikrai efektyviausia?