KALORIJOS, KURIOMS NUOSTABĖTI PAGAL 1 KG SAVAIT.

Svorio metimo kaklys

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Galų gale būtina vartoti dietines tabletes, o sunkesniais atvejais gali būti nurodyta bariatrinė chirurgija. Šiame arba mes kalbėsime apie nurodytą kalorijų kiekį norint numesti svorio. Mes išmokysime, kaip apskaičiuoti kalorijų skaičių, kurį reikia suvartoti per dieną, norint numesti svorio, maždaug nuo 0,5 iki 1 kg per savaitę 2—4 kilogramai per mėnesį.

svorio metimo kaklys priežastys, kodėl noriu numesti svorio

Straipsnio pabaigoje pateikiame skaičiuoklę, skirtą apskaičiuoti, kiek dienos kalorijų turi turėti jūsų dieta, kad sėkmingai numestumėte svorio. Kiek kalorijų turėčiau suvartoti per dieną? Svorio padidėjimas yra tiesiogiai susijęs su skirtumu tarp suvartojamo ir kalorijų kiekio per dieną.

Lieknėjimas arba penėjimas yra paprastų matematinių operacijų rezultatas. Jei asmuo riebaluojasi, tai yra todėl, kad jis suvalgo daugiau kalorijų nei išleidžia; jei išlaikote savo svorį stabilų, taip yra todėl, kad suvalgote panašų kalorijų kiekį nei dienos išlaidos; Jei numetate svorio, taip yra todėl, kad sudeginate daugiau kalorijų nei suvartojate.

KALORIJOS, KURIOMS NUOSTABĖTI PAGAL 1 KG SAVAIT.

Tai labai paprasta, nėra jokio kito paaiškinimo, kaip numesti svorio ar priaugti svorio. Idealus dienos kalorijų kiekis kiekvienam žmogui yra skirtingas. Veiksniai, tokie kaip ūgis, amžius, lytis, raumenų masė, kasdienė veikla ir kt.

lieknėjimo guinas svorio kritimas mirties momentu

Tačiau mes galime įvertinti atkreipkite dėmesį į termino sąmatą vidutines žmogaus kalorijas per dieną, norėdami nurodyti tinkamiausią kalorijų kiekį, kad jis galėtų numesti svorio.

Svarbu atsiminti, kad net ir ramybėje ar miegant, dėl normalios mūsų organizmo medžiagų apykaitos, vadinamos bazinėmis energijos sąnaudomis, sunaudojama kalorijų. Norėdami palaikyti širdies plakimą, reguliuoti kūno temperatūrą, palaikyti plaučių funkcionavimą ir svorio metimo kaklys.

Verta paskaityti

Šios išlaidos vadinamos baziniu metabolizmo greičiu BMR. Taigi visos kalorijų išlaidos dienos metu yra BMR ir kalorijų, susijusių su įprastine veikla, išlaidos.

nesočiųjų riebalų svorio metimas

Kad ir kokia veikla užsiimtumėte, kad ir kokia maža, svorio metimo kaklys sudeginama šiek tiek kalorijų. Pavyzdžiui, miegodami praleidžiame nuo 10 iki 15 kcal per minutę, duše praleidžiame nuo 30 iki 40 kcal per valandą, o valandą žaisdami moliūgą praleidžiame apie kcal. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad aktyvūs žmonės, turintys daugiau raumenų, praleidžia daugiau kalorijų net ramybės metu. Sportininkas sudegina daugiau kalorijų, žiūrėdamas televizorių, nei sėslus žmogus.

Žmogus, einantis į sporto salę, mažiausiai 3 kartus per savaitę, praleidžia daugiau kalorijų miegodamas nei sėdimas žmogus.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Štai kodėl pratimų praktika yra tokia paskata. Pati raumenų masė tuo atveju, jei išleisite kalorijas. Kuo daugiau raumenų turi žmogus, tuo didesnis jų bazinis metabolizmas.

Norėdami numesti svorio bent per pusę kilogramo per savaitę, asmuo turi išleisti vidutiniškai kalorijų daugiau nei jie valgo visą dieną. Jei norite numesti 1 kilogramą per savaitę, turite suvartoti 1 kalorijų, nebent tai yra pagrindinės organizmo išlaidos. Mes naudosime pavyzdį, kuris palengvins supratimą aš pateiksiu formules šio straipsnio pabaigoje.

Lankytinos Leidiniai

Jei šis pacientas yra sėslus, nedideli kasdieniai veiksmai padidina šį nudegimą iki maždaug kcal per dieną. Jei pacientas palaiko žemą fizinį aktyvumą ir suvartoja kalorijų per dieną, laikui bėgant jis išlaikys stabilų svorį. Jei per dieną suvartojate daugiau nei kalorijų, ir toliau priaugsite svorio. Taigi, jei ši pacientė nori numesti svorio bent per pusę kilogramo per savaitę, ji turėtų suvartoti daugiausia kalorijų per dieną Kcal mažiau svorio metimo kaklys jos dienos išlaidos.

Dar geresnis pasirinkimas nei vien tik dietos ribojimas yra padidinti kalorijų kiekį kasdien, atliekant fizinę veiklą. Pavyzdžiui, jei ta pati panele eina fizinius pratimus 3—5 kartus per savaitę, jos dienos kalorijų valgyti protingai numesti svorio taps apie kalorijų per dieną.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Todėl net laikydamasi kalorijų per dieną dietos, ji numestų svorio. Jei pacientas apriboja kalorijų suvartojimą iki per dieną ir reguliariai užsiima fizine veikla, jai pavyksta suvartoti kalorijų per dieną, todėl ji per savaitę numeta apie 1 kg. Idealus svorio metimo receptas yra dienos kalorijų padidėjimas ir kalorijų suvartojimo apribojimas.

Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus. Kintanti socialinė ir ekonominė aplinka sukėlė gyventojų energijos disbalansą. Sumažėjęs fizinis aktyvumas, padidėjęs didelio kaloringumo maisto ir gėrimų prieinamumas bei pasikeitę maitinimosi įpročiai ir gyvenimo būdas lėmė sergamumo nutukimu didėjimą. Svorio mažinimas antsvorį turintiems ar nutukusiems asmenims turi teigiamą poveikį sveikatai. Pagerina gliukozės toleranciją kraujyje, mažina atsparumą insulinui tai labai svarbu gydant II tipo CD ar esant prediabetinei būkleilipidų kiekį kraujyje, padeda gydyti arterinę hipertenziją mažina kraujospūdįpalengvina miego apnėjos, depresijos, šlapimo nelaikymo ir kt.

Teoriškai tai atrodo svorio metimo kaklys. Tačiau praktiškai tai nėra taip paprasta. Veiksnys, dėl kurio sunku išlaikyti prarastą svorį, yra tas, kad mesti svorį mažėja ir mūsų kalorijų sąnaudos ramybėje. Svorio metimo kaklys žmonės sudegina mažiau bazinių kalorijų nei riebūs žmonės, nes mažesnis kūnas reikalauja mažiau kalorijų, kad išlaikytų save. Ankstesniame pavyzdyje sėdimas pacientas per dieną sudegina maždaug 2 kalorijų, o sveria kg.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio?

Jei ji laikosi puikios dietos ir maždaug po penkių mėnesių jai pavyksta numesti svorio iki 85 kg, jos bazinės kalorijos kasdien sumažės iki kcal. Tai yra, norint ir toliau svorio metimo kaklys 0,5 kg per savaitę, reikėtų suvalgyti mažiau kalorijų, sumažinant suvartojimą apie kcal per dieną. Sėdintiems žmonėms reikia valgyti vis mažiau kalorijų, kad svorio metimo procesas nesustotų įpusėjus.

Štai kodėl numesti svorio iš pradžių yra lengviau. Pirmieji kilogramai dingsta palyginti lengvai.