Viršsvoris ir nutukimas

Skulptūros riebalų deginimas. Mokslininkai pataria metantiems svorį: riebalai degina riebalus | kaisiadorietis.lt

Dabar Žemėje gyvena virš 2 milijardų žmonių — nutukusių ar su viršsvoriu. Nuo nutukimo skulptūros riebalų deginimas kas dešimtas vaikas. Anksčiau buvo laikoma, kad nutukimas turi ryšį su šalies išsivystymu.

Nuorodos kopijavimas

Pavyzdžiui, nutukimu serga kas trečias amerikietis. Taip pat paskutiniu metu paaiškėjo, kad besivystančiose šalyse nutukimas paplitęs nė kiek ne mažiau, ir kad tarp neturtingųjų sluoksnio atstovų daug žmonių, turinčių viršsvorį. Nutukimo problema yra medicinos tyrimų taikiklyje todėl, kad viršsvorį turintys žmonės turi daug nutukimą lydinčių susirgimų.

Žmonės su viršsvoriu dažniausiai turi ir padidintą kraujospūdį bei cholesterolį, jie dažniau serga diabetu, infarktu, insultu, vėžiu. Kodėl taip nutinka, mes išsiaiškinome ankstesniuose skyriuose — nutukimas liudija apie padidėjusį insulino skulptūros riebalų deginimas, ir tai įtakoja daugybės skulptūros riebalų deginimas atsiradimą. Didžiausia problema yra tai, kad nė viena egzistuojanti dieta nėra veiksminga — bet kuri duoda tik didžiulių pastangų dėka numestus keletą ar keliolika kilogramų.

Dauguma žmonių skulptūros riebalų deginimas ilgai dietų laikytis, ir vos tik jie nustoja tai daryti, tai numestas svoris sugrįžta, ir neretai dar didesnis nei buvo iki dietos pradžios. Tas pat vyksta ir sportuojant: svoris sumažėja tik keletu kilogramų. Kas vyksta? Ir iš tiesų taip yra. Tada kodėl dietos ir sportas nepadeda? Todėl, kad visos dietos yra vienodos: arba ribojamos kalorijos, arba viena kuri iš maisto medžiagų, pvz.

Tačiau bet kuris prievartinis maisto apribojimas yra neefektyvus, nes žmonės negali ilgai save riboti. Vienintelis dalykas, kuris yra bendras visoms dietoms, tai dažnas valgymas būtent šios rekomendacijos yra laikomasi su malonumu. Tokia ir yra visų dietų klaida. Kai žmogus valgo, gliukozės lygis pakyla.

Veikiamas insulino, kuris išsiskiria valgant, organizmas ima deginti ekstazis degina riebalus gliukozę, o taip pat dalį atideda į atsargas riebalų formoje. Gliukozės atsargų, skulptūros riebalų deginimas po valgio, paprastai užtenka tik trumpam laikui — keletui valandų, o jei šalta, ar fizinio krūvio metu — dar trumpiau.

O jei energijos gamybai naudojami riebalai, vidutinis žmogus be maisto gali išbūti parų be maisto, nesukeldamas didelės žalos organizmui. Palyginkim lieknėjimo procesą su degančia žvake. Kai žvakė sudega, vaškas, iš kurio ji buvo padaryta, daugiau neegzistuoja. Taip ir mes, jei norim numesti svorio, turim priversti riebalus degti, kad jie išnyktų, išsisklaidytų visatoje šilumos pavidalu.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Bet riebalų deginimas negalimas, kol insulino lygis aukštas, todėl kad insulinas — tai augimo ir kaupimo taip pat ir riebalų hormonas. Tik kai po valgio praeina kažkoks laiko tarpas ir insulino lygis krenta, organizmas gali persijungti deginti riebalus.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.

Piešinyje pavaizduotos insulino bangos, kurios eina viena po kitos, nepalikdamos didesnių laiko tarpų, per kurias organizmas galėtų deginti riebalus.

Tik kai žmogus maitinasi retai, jo organizmas po gliukozės sunaudojimo, gali skulptūros riebalų deginimas deginti riebalus. Jei pereisime prie dviejų kartų per parą mitybos, pavyzdžiui, vidurdienį ir 8 val. Labai gerai, ypač tas šešiolikos valandų tarpas. Atėmus po dvi valandas maisto skulptūros riebalų deginimas ir gliukozės sunaudojimui, gausim 14 ir 6 val. Tai yra, riebalus deginti ir lieknėti galima 20 valandų per parą!

Štai kaip atrodys, pavyzdžiui, dviejų kartų per parą mityba: viso labo dvi insulino bangos ir tarp jų pakankamas laiko tarpas, kad įsijungtų riebalų deginimo mechanizmas. Ir taip, su valgymu mes išsiaiškinome — valgyti reikia retai ir neužkandžiauti. Dabar aptarkime fizinius pratimus.

Labai svarbu žinoti, kad raumenys puikiai dirba naudodami ne tik iš gliukozės gaunamą energiją, bet ir naudodami energiją, kuri gaunama deginant riebalus. O kuo intensyviau bei ilgiau raumenys dirba, tuo daugiau riebalų bus sudeginta. Kokie pratimai bus efektyvesni — jėgos pratimai su pasipriešinimo įveikimu ar aerobiniai ištvermės pratimai? Žinoma, jėgos pratimai.

Visų pirma, jie labiau intensyvūs, nei aerobiniai, nors atlikti juos žymiai lengviau. Antra, jie skatina hormono IGF-1stabdančio insulino išskyrimą, gamybą. Trečia, jėgos pratimai didina raumenų masę. O kuo raumenų masė didesnė, tuo daugiau energijos ir riebalų jie sudegina.

Ir atlikti juos lengviau ir maloniau, nei prakaituoti ir kankinti save ilga areobika ar ilgu vaikščiojimu. Insulino sumažinimo metodas, grįstas retu valgymu ir jėgos pratimais, gali padėti jums normalizuoti svorį. Šis metodas neturi nieko bendra su dietomis. Atvirkščiai, tai soti ir pilnavertė mityba, duodanti organizmui visas reikalingas medžiagas.

Kodėl taip sunku laikytis dietos Laikytis dietos sunku. Tarp valgymų nuolat kankina alkio jausmas, o kai valgote- sąžinės priekaištai, todėl kad jums rodosi, jog suvalgote per daug ir kad reikia sustoti. Ir, galų gale, pavykus numesti keletą kilogramų, jūs su palengvėjimu metat dietą.

Bet problema yra tai, kad daugelis gali kurį laiką laikytis dietos kurį tai laiką, tačiau tik labai nedaugelis sugeba išlaikyti pasiektą svorį. Kodėl tai vyksta?

Todėl, kad kiekviena dieta, tai nesibaigianti kova su apetitu.

Šiandien VE.lt skaitykite

Ir apetitas šioje kovoje visad laimi. Ar kada pagalvojote apie tai, kas yra apetitas? Daugelis galvoja, kad apetitas yra alkis. Bet tai toli nuo tiesos, apetitas ir alkis nėra vienas ir tas pat.

skulptūros riebalų deginimas būdų užimtoms mamoms numesti svorio

Alkis- blogas jausmas. Apetitas, priešingai, tai pasitenkinimas, kurį patiriame valgydami, ir tas jausmas atsiranda visada, kai mes valgome. Šie žodžių junginiai išreiškia skirtumą tarp šių dviejų reiškinių. Apetito jausmas priverčia mus valgyti netgi tada, kai mes nealkani. Apetito centras yra smegenyse, ir ląstelės, iš kurių jis sudarytas, aktyvios visą tą laiką, kol žmogus valgo. Jos valdo ir koordinuoja sklandų virškinimo organų darbą.

Neįmanoma atjungti apetito valios jėga ir nustoti valgyti iki pasisotinimo, todėl, kad kol žmogus valgo, apetito centras būna aktyvuotas. Šį mechanizmą galima išjungti tik priešingo jausmo skulptūros riebalų deginimas sotumo pagalba.

60 metų moteris numeta svorio

Sotumas Sotumo jausmas atsiranda, kai valgymo metu išsiskiriančio insulino banga aktyvizuoja taip pat skulptūros riebalų deginimas esantį sotumo centrą. Jei išsiskiria pakankamas insulino kiekis, įsijungia sotumo centras ir žmogus nustoja valgyti. Tai yra insulinas — sotumo hormonas. Jei valgymo metu būtų suleidžiama insulino skulptūros riebalų deginimas, sotumo jausmas atsirastų greičiau ir žmogus suvalgytų mažiau.

Problemos esmė yra ta, kad sotumo centras, kaip ir bet kuris kitas mūsų kūno organas, yra sudarytas iš ląstelių, ir, jei ląstelės praranda jautrumą insulinui, dėl RI RI — Rezistencija Insulinuisotumo centras įsijungia pavėluotai arba silpniau slopina apetitą.

skulptūros riebalų deginimas

Kadangi RI auga su amžiumi, o taip pat su nutukimu, tai tampa aišku kodėl sendami valgome daugiau. Mes paprasčiausiai negalime sustoti, nes sotumo centras negali išjungti apetito.

Kaip sudeginti pilvo riebalus?

Tas pat nutinka ir nutukusiems žmonėms — jie nutuko dėl didelio insulino išskyrimo, kuris sukėlė RI, kuris blokavo sotumo centrą. Tas pat nutinka ir apkūniems žmonėms — jie papilnėja dėl per didelio insulino išskyrimo, nes išsivysčiusi RI blokuoja sotumo centrą.

Todėl apkūnus žmogus ir valgo daug — jis paprasčiausiai negali sustoti. Kitais žodžiais, žmogus storėja ne todėl, kad jis daug valgo, jis valgo daug, nes storas. Aš negaliu sustoti. Kai žmogus pradeda valgyti, insuliną išskiria visos kasos beta ląstelės ir jo lygis kraujyje pakyla aukšta banga, todėl sotumo centras įsijungia ir nuslopina apetitą.

Būtų pats laikas sustoti. Bet žmogus iš inercijos valgo toliau, po pirmo patiekalo — antras, dar laukia desertas. Apetitas ateina bevalgant, ir net jei žmogus sotus, nes apetitas — tai tiesiog valgymo malonumas. Beta ląstelės reaguoja ir į tolesnį maistą, tačiau praėjo per mažai laiko, jose insulino susikaupė vos-vos, ir, kai beta ląstelės jį išmeta į kraują, insulino banga būna maža, jos nepakanka sotumo centrui aktyvuoti ir apetitas neslopinamas.

Todėl žmogus dabar valgys tol, kol užpildys visą skrandį iki tiek, kad daugiau maisto netilps fiziškai. Blogiausiai yra tai, kad insulinas į kraują numesti svorio dfw ne viena banga, o keletu. Pirmoji banga didelė, o paskui keletas mažesnių. Tokiu principu pagrįsta sumo imtynininkų, kurių tikslas sukaupti kuo didesnį svorį, mityba. Nors jie ir valgo tik du kartus per parą, bet jų vaišės labai ilgos ir labai kaloringos — raciono pagrindą sudaro ryžiai ir riebi sriuba.

Taip pat kartu su valgiu jie geria alų, o alkoholis, kaip žinome, pagerina apetitą ir pats irgi yra kalorijų šaltinis. Kaip matome iš grafiko, tokiu atveju bendras išskirto insulino kiekis padidėja.

Todėl aš rekomenduoju neužtęsti valgymo, valgius valgyti vieną po kito, nedarant pertraukų. O jeigu pas jus yra RI, tai pradžioje teks prisiversti baigti valgymą. Geriausias būdas skulptūros riebalų deginimas su persivalgymu — planuoti skulptūros riebalų deginimas dar iki tol, kol pradėjote skulptūros riebalų deginimas.

60 svarų svorio metimas per 4 mėnesius vyresni nei 55 metų negali numesti svorio

Išsirinkti tuos valgius ar produktus, kuriuos ketinate suvalgyti, sudėti prieš save, o kitus pašalinti nuo stalo. Suvalgius pasirinktą maistą — pasitraukti nuo stalo. Netgi jei jūs turite RI, vis vien pirmoji insulino banga bus pakankamai aukšta ir jūs pajusite pasisotinimą. Kuo ilgiau vadovausitės šia mano rekomendacija, tuo lengviau bus laikytis jų toliau, todėl kad insulino išskyrimo mažinimo metodas greit pagerins ląstelių jautrumą insulinui, sotumo centro veikla normalizuosis ir su kiekviena diena bus vis lengviau baigti valgymą laiku.

Kiekis, kurį užima pora obuolių, lygus kiekiui, kurį užima riekės duonos ar didelė lėkštė ryžių, tačiau pagal kalorijų skaičių duona ar ryžiai keletą kartų viršija obuolius.

Žemės rutulio svorio metimas numesti svorio dėl ambien

Be to, tyrimai rodo, kad valgant vaisius ir daržoves, turtingus ląsteliena, sumažėja insulino bangų aukštis. Tad tai papildomas pliusas tiems, kas skulptūros riebalų deginimas insulino mažinimo metodą. Kodėl buvęs svoris greit grįžta, kai nustojame laikytis dietos Numesti kilogramai sugrįžta beveik iškart, vos nustojama laikytis dietos. Tačiau problema ta, kad dieta nesumažina insulino išskyrimo, nes visos dietos rekomenduoja dažną valgymą arba nekreipia į tai dėmesio arba nelaiko užkandžiavimo valgymu.

Todėl, vos tik žmogus nustoja riboti gaunamų kalorijų skaičių, svorio linija vėl išsilygina ir vėl tampa lygiagrečia insulino linijai, kuri per tą laiką, kol buvo laikomasi dietos, net pakilo aukščiau.

MOKSLININKAI PATARIA METANTIEMS SVORĮ: RIEBALAI DEGINA RIEBALUS

Tai reiškia, kad kūno svoris, sekdamas insulino liniją, ne tik grįš, bet ir viršys buvusį. Ir tik mano paprasto insulino mažinimo metodo pagalba galima gauti pastovų rezultatą. Pasižiūrime dar kartą į grafiką. Iš jo matyti, kad mažinti reikia tik insulino išskyrimą ir visai nesijaudinti dėl kūno svorio skulptūros riebalų deginimas. Kūno svoris sumažėja pats, vos tik sumažėja išskiriamo insulino kiekis: Apie riebalų naudą Storuliai trumpiau gyvena, bet valgo daugiau.

Stanisław Jerzy Lec Bet tai ne faktas! Autorius Paskyrę daug dėmesio kovai su riebalais, nepamirštame paminėti ir gerųjų jų savybių. Insulinas padidina riebalinio audinio apimtį, kuri mums reikalinga energijos atsargoms kaupti, vidaus organų apsaugai ir dėl grožio. Būtent poodinis riebalų sluoksnis suteikia mielumą vaikų veideliams ir grožį moterims.

Poodinis riebalų sluoksnis tarnauja kaip šiluminė izoliacija, o pilvo ertmės riebalai vidaus organus saugo nuo traumų ir sukrėtimų.

Jei nebūtų riebalinio sluoksnio ant sėdmenų ir kojų, būtų skausminga ir nepatogu sėdėti ar stovėti. Bet tai dar skulptūros riebalų deginimas visa riebalų nauda.

Pasirodo, riebalai mums reikalingi ir sveikatos palaikymui. Tai buvo netikėta. Šį reiškinį pavadino nutukimo paradoksu.

Main navigation

Prasidėjo paradokso tyrinėjimai. Ir šimtų ligoninių, kur per daugelį metų buvo gydomi šimtai tūkstančių pacientų, statistiniai duomenys parodė, kad nutukusių pacientųgydytų dėl širdies-kraujagyslių ligų buvo žymiai mažiau nei lieknų ar liesų. Mokslinio paaiškinimo tam paradoksui nerado. O nutukimo paradokso esmė yra tai, kad apkūniųjų kūnams yra kur dėti insulino perteklių — bus ledinis karštas riebalų deginimas kiekviena riebalų ląstelė turi labai daug, apie insulino 5 mėnesiai liekni, kurie ir suriša atliekamą insuliną.

Kaip automobilinė saugos pagalvė sušvelnina smūgio bangą susidūrimo metu, taip riebalinė saugos pagalvė skulptūros riebalų deginimas insulino bangas ligoniams su padidintu insulino išskyrimu.