Paauglių mergaičių svorio mažinimo patarimai- kaisiadorietis.lt

Skatinkite save mesti svorį

Paieška Kaip psichologiškai nusiteikti mesti svorį. Kaip psichologiškai nusiteikti mesti svorį ar harmonijos paslaptis. Jei kada nors bandėte tai padaryti, jūs puikiai žinote, kaip tai sunku. Prisiminkite, kaip dažnai sau pažadėjote laikytis dietos ar eiti į sporto salę nuo kito mėnesio pirmadienio - ir kaip dažnai tai atidėdavote?!

Ir viskas todėl, kad psichologiškai jūsų požiūris buvo neteisingas, tai yra, paprasčiausiai nebuvote pasirengęs nieko pakeisti. Štai kodėl mes šiandien rinkomės žingsnis po žingsnio instrukcijas   iš 5 balų, kurie padės jums numesti svorio ir neprarasti proceso.

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme.

Tokiu atveju atsakymas neturėtų būti neaiškus ir neaiškus - kitaip jūsų svorio metimo procesas bus tas pats, tai yra, grubiai tariant, nieko. Turite aiškiai ir aiškiai suprasti, kas jus išgelbės papildomų svarų ką norite numesti svorio, kaip vėliau pasikeis jūsų gyvenimas. Aiškus tikslas ir galutinė jo įgyvendinimo data yra aiški, ir tai jau suteikia didelę paskatą bei aktyvaus darbo nuotaiką. Čia vienas nėra tiesiogiai susijęs su kitu, todėl vargu ar jums pasiseks. Norėdami užmegzti asmeninį gyvenimą, pirmiausia reikia iš vidaus, o tik po to pakeisti savo kūną.

Galite priversti save žengti pirmąjį žingsnį ir tikrai pradėti skatinkite save mesti svorį patys. Bet tada, jei nėra ko nors, kas galėtų jus sustabdyti prieš praleidžiant treniruotes ar skanų pyragą nakčiai, neišvengiamai įvyks skatinkite save mesti svorį.

skatinkite save mesti svorį kaip galima numesti svorio per mėnesį

Todėl visada pagalvokite apie savo konkretų tikslą ir kiek laiko liko, kol bus pasiektas. Šiandien yra pakankamai papildomos motyvacijos - tai yra žvaigždžių ir kūno rengybos trenerių nuotraukos ir profiliai socialiniai tinklai prieš ir po pavyzdžių ir tikros istorijossėkmingi filmai, kurie padaro skatinkite save mesti svorį stipresnius ir sustiprins jūsų valią.

skatinkite save mesti svorį 5 populiariausi riebalų nuostolių patarimai

Bet turi būti pagrindinis, asmeninis. Ir, beje, progresas numesti svorio gali tuo tapti: patikėk manimi, kai ant svarstyklių pamatysite, kiek praradote, arba suskaičiuokite, kiek centimetrų praradote ties juosmeniu, arba jei prigludote prie senų liesų džinsų, nenorite valgyti kito saldainio ar praleisk treniruotes! Turime viską apgalvoti iki smulkiausių detalių iki pat kasdienybės - tada pagundų bus kur kas mažiau.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Pasirinkite sporto salę, kurioje mankštinsitės, ir kokio tipo treniruotes norite lankyti. Geriau sudaryti treniruočių planą su asmeniniu treneriu, kuris parinks jums optimalų apkrovos lygį atsižvelgiant į jūsų fizinį pasirengimą ir tikslus.

Negalite ignoruoti maisto. Nežinai kaip? Tuomet geriau pasitarti su dietologu. Pabandykite sudaryti ilgalaikį mitybos planą, paskirtą bent mėnesiui - tai padės pakeisti valgymo įpročius.

Paprašykite savo vyro ar tėvų padėti jums ir jūsų vaikams, kad galėtumėte skirti laiko reguliarioms treniruotėms. Iš anksto aptarkite užsiėmimų skaičių ir laiką, kurį praleisite jiems. Svarbu, kad artimieji dalijasi jūsų noru numesti svorio ir tiki jumis - tai padės psichologiškai lengviau išgyventi akimirkas, kai tikrai norite atsiplėšti.

Ir pagrindinis pliusas šioje situacijoje yra tai, kad jūs galite paskirti atlygį sau. Ne, ne ir dar kartą: maistas neturėtų būti atlygis! Tegul tai bus kažkas esmingesnio ir mažiau kaloringo: nauji kvepalai, gražūs apatiniai drabužiai, kosmetika, ėjimas į kiną, SPA procedūra ir kt. Visos šios smulkmenos padės ilgai atlaikyti griežtus apribojimus ir pasikrauti pozityvo. Na, dabar jūs žinote, kaip sukonfigūruoti save, norint teisingai mesti svorį.

Pripraskite būti sveiki, gražūs ir liekni! Iš milijonų žmonių, kurie pradeda mesti svorį, tik nedaugelis pasiekia finišo liniją. Taip atsitinka todėl, kad žmonės nepasirengia psichologiškai šiam procesui. Tiesą sakant, mūsų pasąmonei yra daug lengviau ir maloniau suvokti pelną nei nuostolius. Net jei tai nuostolis perteklinis svoris. Tikslo apibrėžimas Norint, kad projektas įgytų harmoniją, būtų pradėtas skatinkite save mesti svorį ir nesugriūtų, reikia nustatyti tikslą, kuris vadovaus morališkai, padėdamas šioje šlovingoje vietoje.

Čia tikrai reikia rimtai galvoti. Silpnas tikslas neleis pasiekti norimo rezultato. Primesta reklamos ir visuomenės - tikslas nėra jūsų, todėl jis jūsų nešildys. Norėdami pašalinti pagrindines priežastis, naudokite paprastą psichologų arsenalo pratimą.

Kaip rasti itin sunkią motyvaciją numesti svorio

Prieš pradėdami dietą, maždaug per savaitę geriausia per dvikiekvieną rytą pradėkite užsirašyti savo tikslą. Taip, tiksliai. Pirmomis dienomis priežasčių rinkinys bus įprastas.

Tačiau per tris dienas galbūt vėliau pasieksite savo tikruosius norus. Priežastys skatinkite save mesti svorį gali atrodyti kvailai - pavyzdžiui, vaikinui ar Masha iš kito įėjimo baltojo pavydo.

Naujametiniai pažadai: kur apgauname save

Detalusis planas Tikslas yra apibrėžtas. Dabar jūs turite sudaryti tikslų detalųjį planą su išsamus aprašymas   veiksmus, o svarbiausia - išsamiai apibūdinant rezultatą, kurį planuojate gauti.

Būk realistas: 5 kilogramai perteklinio svorio yra suvalgyti ne per savaitę, todėl per savaitę su jais atsisveikinti bus galima tik dėl vandens pertekliaus, o ne dėl riebalų. Ir tada, jei jūsų svoris yra lygus triženklio skaičiaus. Raskite sau tinkamiausią maistą. Tai skatinkite save mesti svorį nesulūžti per pirmąjį bado priepuolį.

Detalusis planas

Nuspręskite dėl gaminių rūšies, gaminimo būdo. Visa tai turėtų gerai, jei jūs neatnešite džiugios euforijos, tada bent jau nesukelkite atmetimo. Tai yra, nemėginkite išspausti tų gaminių, kurių negalite pakęsti. Surinkite receptus sveika mitybaskanūs patiekalai kurios suteikia nedaug kalorijų. Sveikos mitybos nuotraukos atrodo ne mažiau patraukliai nei keptos vištienos nuotrauka. Paimkite failą ir padėkite jį ten, kas jums patinka šia tema. Nesiekite svorio netekimo su bausme atimti skanius patiekalus.

Skonis keičiasi gyvenime. Jei kaip vaikas jums patiko virtos morkos, ar tai dar nereiškia, kad dabar esate beprotiškai dėl jos?

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Taip pat galite perskaityti straipsnį apie tai, kurie iš jų egzistuoja. Vizualizacija yra dar vienas psichologinės paramos metodas. Įsivaizduok, kad esi lieknas. Kas pasikeis mesti svorį - nusipirkti mėgstamą suknelę, vykti į madingą kurortą? Padarykite koliažą, pakabinkite jį puoselėjamoje vietoje taip pat galite naudoti šaldytuvą ir žiūrėkite kiekvieną dieną.

Tik nepamirškite atnaujinti paveikslėlių, kad nuolat maitintumėte pasąmonę vaizdais.

skatinkite save mesti svorį svorio netekimo palata itv

Būtinai mankštinkitės. Mankštos metu kūnas gamina endorfinus, kurie prisideda gera nuotaika. Taip, sugriežtinti sėdmenys ir perpumpuotas presas su viena mityba nebus pasiekti. Pasirinkite fizinio aktyvumo tipą, kuris jums patinka.

geriausias riebalų nuostolių derinys ar galima numesti svorio naudojant t25

Visus dalykus lengviau atlikti kartu. Prisijunkite prie socialinių tinklų ir forumų svorio metimo grupių, sukurkite savo grupę.

Kalbėkitės su žmonėmis, kurie taip pat siekia harmonijos. Tai neleis jums atsiplėšti ir viską mesti. Be to, tai padės pajusti kolektyvinę paramą, kuri visada įkraunama didele energija. Bet nuo tų, kurie įtikina visko atsisakyti, likite nuošalyje - jie nėra jūsų draugai.

Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną

Taigi, veiksmai apgalvoti, padaryta pradžia. Norint nenusimesti visko pirmąjį vakarą arba naktį, kai visi maršrutai veda į šaldytuvąturite protiškai nusiteikti norimam rezultatui. Nusiteikite mesti svorį ir nesuklysti Dažnai paliekant dietą dėl nervų nutrūkimo. Yra daugybė skirtingų moralinės savimotyvacijos metodų, rinkitės tai, kas jus labiausiai sužavėjo.

Pavyzdžiui, psichologai tokius patarimus duoda svorio netekusiems žmonėms: padalykite popieriaus lapą į dvi stulpelius. Surašykite savo sunkumus ir skatinkite save mesti svorį į vieną, ir, antra, būdų, kaip išspręsti juos, nesusijusius su maistu. Pakabinkite šį lankstinuką virtuvėje, matomumo lauke ir atsiminkite kiekvieną kartą, kai norėsite įtikti sau skaniai.

Kitas būdas nesuklysti. Sudarykite labai ilgą linksmų veiklų sąrašą. Turėtų būti bent šimtas. Nereikia sugalvoti kažko sudėtingo ir brangaus. Tai gali būti skambutis maloniam žmogui, pasivaikščiojimas, piešimas, įdomios įdomios knygos skaitymas, pamiršti rankdarbiai.

Turėdamas mažai vaizduotės, gali sugalvoti daug veiklos sielai, kurios leidžia pabėgti nuo minčių apie maistą. Televizijos žiūrėjimas neturėtų būti įtrauktas į šį sąrašą dėl nekontroliuojamų užkandžių ir neigiamų naujienų. Prekybos centruose žmogus paprastai renkasi daugiau maisto nei reikia. Norėdami to išvengti, pradėkite valgyti numesti svorio 5 mėnesiai po valgio, pilvo skrandyje.

Alkanas žmogus produktų išvaizdą suvokia visai netinkamai. Nuolat skatinkite save drabužiais, kurie yra mažesnio dydžio nei dabartiniai. Tai gali būti tiek jūsų drabužiai, tiek drabužiai, kuriuos vis dar svajojate vilkėti.

Kartkartėmis išbandykite tai, džiaugdamiesi, kad ji ant jūsų sėdi vis geriau. Pavyzdžiui, už minus du kilogramus pažadėk sau nusipirkti naujus batus, dar du kilogramai leiskis į mažą kelionę. Tai nėra atlygis, o jo laukimas. Mėgaukitės maloniomis kosmetikos procedūromis. Tai gali būti įvyniojimai, masažai, įvairios SPA procedūros.

Viskas, kas teikia malonumą ir atitraukia mintis apie maistą. Be to, geras masažas tikrai gali gerai sumažinti kūno apimtį. Kad svorio metimas būtų lengvesnis, pradėkite jį nuo vasaros pabaigos, bet ne žiemą prieš Naujuosius metus.

Gamta miega žiemą, o žmogus, kaip jos dalis, taip pat nėra aktyvumo viršūnėje. Mityba tampa kaloringesnė ir riebesnė, jos reikia kūnui šildyti. Todėl eik su riebus maistas   liesas bus problematiškas. Pravartu mesti svorį mažėjant mėnuliui.

  1. pažadas, nauji metai, svorio metimas, kantrybė, dieta, tikslas - kaisiadorietis.lt
  2. Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  3. Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną - Nuovargis May
  4. Kaip rasti itin sunkią motyvaciją numesti svorio - Migrena May

Morališkai ir sutrikdyti nebus lengviau, kaip sako astrologai ir dietologai. Naudokitės nuotaika ir.

Naujienų srautas

Dabar jų yra daug, tačiau jie turi atsiliepti jūsų sieloje. Nuolatinis jų kartojimas perprogramuoja jūsų įsitikinimus, kurie yra pasąmonėje, ir leidžia greitai pasiekti norimą.

Žiūrėkite mažiau televizoriaus. Kitas psichologinis aspektas yra reklama. Mūsų pasąmonė skatinkite save mesti svorį sugauna - gerai, jie liekni, nors ir geria, ir kramto kenksmingas maistas.

Vilniuje pradėtas atliekų konteinerių ženklinimas Iki gegužės 1 d. Individualių namų gyventojai prašomi supratingumo ir bendradarbiavimo. Skaityti plačiau Kaip nugyventi šimtą metų? Nors dažnai kalbama, kad viską nulemia ilgaamžiškumo genas, mokslininkai teigia, kad genetikos vaidmuo tik dalinis.

Nepamirškite, kad reklamą daro patyrę rinkodaros specialistai, kurių tikslas nėra skatinkite save mesti svorį dietologui tapti lieknam, o tik padidinti pardavimus.

Negalima skeptiškai vertinti to - tai yra reklama ir panašiai. Jums svarbu ne tai, kaip jie numetė svorio kiekvienas turi savo keliąbet tai, kas įmanoma. Nuolatinis tokių istorijų skaitymas neleidžia nutrūkti dietos metu ir morališkai apmokestina sėkmę. Jei planuojate ne tik savaitę dietos kad vėl priaugtumėte nesveikų svarųo nuolat ir sistemingai mažintumėte ir palaikytumėte savo svorį, nusiteikite prie to, ką perjungiate sveikas būdas   gyvenimo.

Ir todėl jūs to nuolat laikysitės. Tai sunku, tačiau, kita vertus, tai suteikia daug naudos - nuo sveikatos iki gražios išvaizdos. Tikėkite savimi, savo pergale dėl papildomų svarų, puoselėkite vaizduotę vaizdais, vėl ir vėl motyvuokite save sėkmei. Tik tokiu būdu pasieksite savo tikslą ir džiaugsitės savo atspindžiu veidrodyje. Kaip rasti motyvaciją numesti svorio per 15 minučių, galite rasti šiame vaizdo įraše: Kitame vaizdo įraše mergina kalbės apie 20 priežasčių numesti svorio: Leisdamiesi skatinkite save mesti svorį svorio, kuris reiškia išgydymą ir grožį, žengsite tik pirmąjį žingsnį.

Toliau - nereikia jo išjungti, morališkai atlaikyti visus dietos sunkumus, nenuklysti, nesuklysti. Vkontakte Naudojimo instrukcija Pirmiausia aiškiai apibrėžkite tikslą, į kurį pateksite numesdami svorį. Visi tikriausiai žinote atvejų, kai aktoriai greitai prarado kg už vaidmenį filme. Tokiu atveju numesti svorio yra pakankamai lengva, padeda tikslo buvimas ir teisingas psichologinis požiūris.

Category: DEFAULT

Jūsų atveju tikslas gali būti prestižinis darbas, susipažinimas su jums patinkančiu gražiu žmogumi arba tiesiog galimybė nešioti gražius, seksualius dalykus. Būtinai atminkite, kad jūsų tikslas turi būti tikras ir įgyvendinamas. Čia yra geras pavyzdys, kuris veiksmingai padės jums pasitempti numesti svorio: "Aš numesiu svorio ir galiu garbanotas svorio metimas paplūdimyje ir maudytis nedvejodamas". Tačiau jei išsikelsite sau užduotį numesti svorio ir susituokti, skatinkite save mesti svorį teks nusivilti, nes santuoka turi mažai ką bendro numesti svoriom Antra, palyginkite, kiek jums svarbu tai, ko netenkate dietos metu, ir to, ką gaunate mainais.

lieknėjimo grybų risotto

Jei numesti svorio  padėti jums karjeroje ar padaryti gyvenimą įvairesnį, tada numesti svorio neabejotinai verta. Bet jei tikitės, kad jūsų pastatyta figūra atneš ramybę šeimoje ar pagarbą draugų kompanijoje, tada tai mažai tikėtina.

Trečias punktas - apsvarstykite, ar galite laikytis dietos, atsižvelgdami į savo gyvenimo būdą. Jei jūsų darbas susijęs su dažnomis kelionėmis, susitikimais su skatinkite save mesti svorį kavinėse, banketuose, tuomet greičiausiai negalėsite laikytis specialios dietos. Tokiu atveju jūs sulaužysite, ir tai atneš dar vieną nusivylimą.

skatinkite save mesti svorį

Išeitis šioje situacijoje yra susirasti dietą, kurios galite laikytis bet kuriuo atveju, taip pat atsisakyti dažno susibūrimo su draugais kavinėje ir eiti pas tėvus papietauti.