Prasidėjo „sausainiukų“ metas, arba Kaip įvykdyti naujametį pažadą – pradėti sportuoti

Sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai. Po dvejų metų kančių atrado lieknėjimo receptą: per 3 mėnesius numetė 10 kg

Apie tai, kaip lieknėti sveikai, ką daryti, o, svarbiausia, ko — ne, kalbamės su Medicinos diagnostikos ir gydymo centro gydytoja dietologe Aušra Sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai ir kineziterapeute Liana Stričkiene.

Motyvacija — ne svoris, o sveikata Informacijos apie tai, kaip sulieknėti, įvairiausias dietas ir stebuklingas piliules tikrai netrūksta.

Agnė Rudžianskaitė

Ypač tokių greitus rezultatus žadančių pasiūlymų, kuriais ir susigundo savo kūnu nepatenkinti žmonės, padaugėja pavasarį. Tačiau, anot gydytojos dietologės A. Todėl norėčiau pabrėžti, kad pirmiausia svarbi tinkama motyvacija, o jos tikslas — ne tam tikro svorio siekimas, o sveikata ir rūpinimasis savimi. Juk, pakeitus įpročius dabar, svoris nebūtinai nukris iki vasaros, ko galbūt daugelis norėtų. Kita vertus, normalus kūno svoris neatsiejamas nuo sveikos mitybos.

Pasak studijos vadovo Regimanto Lukoševičiaus, kasmet sausį jis stebi didesnį srautą lankytojų. Ko reikia, kad naujametis ryžtas keisti gyvenimą neišgaruotų po kelių mėnesių? Svarbiausi patarimai iš ekspertų ir besimankštinančiųjų lūpų. Kas padeda išlikti ryžtingu? Kasmet dalis žmonių, daugelį metų gyvenusių be judėjimo ir sveikos gyvensenos principų, sausio pirmą atranda motyvaciją ir imasi gyvenimo būdo pokyčių.

Taigi ryšys labai glaudus — maitinsitės sveikai, svoris susireguliuos savaime. Beje, pirmosios gyvenime dietos rezultatai dažniausiai būna sėkmingi — sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai nukrinta ir dažnai be didelių pastangų. Tai sukelia didelį džiaugsmą, netgi euforiją.

Užtat kai po kurio laiko svoris sugrįžta ar, dar blogiau, padidėja, užplūsta neigiamos emocijos: žmogus kaltina save, kad neturėjo valios, kad ką nors blogai darė ir t. O išvada hpv svorio netekimas būti tokia — dėl nesėkmingos dietos kaltas ne aš, o dieta. Žmogaus valia čia niekuo dėta, nes svoris, kaip jau minėjau, sugrįžta 95 proc.

  1. Prasidėjo „sausainiukų“ metas, arba Kaip įvykdyti naujametį pažadą – pradėti sportuoti | Žmonėkaisiadorietis.lt
  2. Spausdinti Apie šio 28 dienų mitybos plano naudą byloja rezultatai Shutterstock nuotr.
  3. Kaip numesti svorio sergant mažakraujyste
  4. Ar rxbars padeda numesti svorio

Tai liečia visas dietas Viduržemio, Dženi Kreigo, kitas, turinčias pavadinimus ir netaip pat ir kai bandoma lieknėti atsisakant kai kurių produktų mėsos, duonos, kruopų, bulvių ar kt. Bet koks savęs ribojimas galiausiai baigiasi dar didesniu uždrausto produkto troškimu.

Todėl visos dietos dažniausiai baigiasi persivalgymu. Dietų žala Be to, kad dietos nepadeda numesti svorio, jos padaro ir žalą organizmui. Kūnui nesvarbu, badaujame savanoriškai ar dėl to, kad neužaugo derlius.

stebuklas svorio gerti prarasti riebalai ant mano šonkaulių

Visais atvejais į maisto trūkumą jis reaguoja kaupdamas atsargas ir tai daro lėtindamas medžiagų apykaitą. Tai — fiziologinė dietų žala. Svarbu, kad su kiekviena dieta medžiagų apykaita lėtėja labiau ir galiausiai joks maisto ribojimas nemažina svorio.

Gali atrodyti, kad dėl geidžiamų numesti kilogramų verta kentėti. Tačiau kūno kankinimas nepraeina be pėdsakų.

Svarbiausi artėjantys renginiai

Dietos sukelia ir psichologinę žalą. Pirma, jos sumažina savivertę, nes žmogui nepavyksta pasiekti tikslo — norimų kūno formų. Antra, žmogus tampa atviresnis ir jautresnis stresui. Dietų besilaikančiam žmogui stresas sukelia stipresnes pasekmes. Kaip lieknėti sveikai?

sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai piperina svorio metimas

Antra, tinkama motyvacija. Žmogus turi keisti savo įpročius ne dėl svorio, o dėl sveikatos. Trečia, valgyti tiek, kiek reikia kūnui, t. Taip pat labai svarbu atskirti emocinį alkį nuo fiziologinio, nes kai valgiu norima nuslopinti emocijas, kūnas maisto nebūna prašęs, todėl ir atideda jį į atsargas. Dar vienas svarbus dalykas — maistas turi būti įvairus, nereikėtų atsisakyti jokių produktų.

Nėra kenksmingi nei saldumynai ar gabalėlis riebesnės mėsos, jeigu valgoma su saiku. Iškrovos dienos kenkia, nes organizmas išsiderina. Jaučiame alkį ar sotumą, nes organizme veikia apetitą reguliuojantys hormonai. Iškrovos dienos išderina jų veiklą, todėl po to gali sekti persivalgymo diena.

ar tren padeda deginti riebalus

Užtat pusryčiai tikrai reikalingi. Juk medžiagų apykaita vyksta nuolat, o per naktį išsenka angliavandenių, aprūpinančių ląsteles energija, atsargos, todėl pusryčiauti būtina. Juolab kad ir tyrimai parodė, jog žmonių, kurie valgo pusryčius, kūno masės indeksas yra mažesnis.

Ką čia suvalgyti, kad sulieknėti?

Ar įmanoma numesti svorio dėl grikių?

Galbūt jau atrasti produktai, turintys neigiamą kaloringumą, t. Kitas mitas, kad svorio galima numesti valgant tik mažo kaloringumo produktus. Tai paneigė tyrimas, kurio metu vieni dalyviai valgė tik mažo kaloringumo produktus, kiti — ir kaloringą maistą.

sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai tikras svorio metimas

Rezultatai parodė, kad augo pirmos grupės žmonių svoris, nes, valgant vien nekaloringą maistą, jo suvalgoma daugiau. Dėl to mityboje svarbi pusiausvyra, o galvodami apie sveikatą į sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai racioną būtinai turėtume įtraukti ne tik vaisių ir daržovių, bet ir mėsos, svorio netekimas įstatymas gerai, kruopų, kitų produktų.

Dar vienas mitas, kad pakilti nuo stalo reikia jaučiant alkį. Tai neteisinga, nes tada žmogus pradeda galvoti apie saldumynus, kaip galimybę pasisotinti, arba vėl gana greitai užsimano valgyti ir ima užkandžiauti", — mitus griauna dietologė. Neigiamai veikia ir kalorijų skaičiavimas, nes dar labiau skatina galvoti apie maistą. Porcija — intuityvus valgymas Išsiaiškinome, kad norėdami numesti svorio turėtume valgyti reguliariai, gerai sukramtyti, maistas turėtų būti ne tik įvairus, bet ir skanus, teikiantis malonumą.

Po dvejų metų kančių atrado lieknėjimo receptą: per 3 mėnesius numetė 10 kg

Telieka išsiaiškinti porcijos dydį. Kiek maisto reikia suvalgyti per vieną kartą — kad jis tilptų į saują, penkis šaukštus ar daugiau? Dabar visame pasaulyje pereinama prie alkio ir sotumo pojūčių įvertinimo. Tai vadinama intuityviu valgymu, nes porcijų kontrolė nepasiteisino. Tačiau, anot gydytojos dietologės, labai riebalų deginimo kompleksas ir kaip mesti svorį.

Sėkmės istorija Rūta: nauja mano dieta – tai naujas gyvenimo būdas

Jei jis bus metamas netinkamai, tai gali pakenkti labiau negu turėtas antsvoris. Įrodyta, kad svorio metimas gali padidinti pirmalaikės mirties riziką. Tačiau jeigu palygintume liekną žmogų, kuris blogai miega, rūko, nereguliariai valgo, patiria didelį stresą, nesportuoja, nuolat tįso prie televizoriaus, ir nutukusį, kuris reguliariai maitinasi, mankštinasi, neturi žalingų įpročių, išloštų nutukęs, nes jis turi mažesnę riziką susirgti.

Todėl šiuo metu pasaulyje labai daug diskutuojama tema, ar nedidelio laipsnio nutukimas visada yra blogai", — pasaulio naujienas pristato A. Fizinis aktyvumas — natūralus poreikis Norėdami tapti sveikesni, o kartu ir lieknesni, turėtume nepamiršti fizinio aktyvumo. Dažnai žmonės sportuoja tik tada, kai meta svorį, ir pamiršta, kad fizinis aktyvumas yra natūralus kūno poreikis.

Specialistė: birželis — tinkamiausias mėnuo numesti svorį LRT. Tačiau specialistai pastebi, kad kur kas lengviau bei efektyviau svorio numesti ne metų pradžioje, ar ankstyvą pavasarį, kai organizmas po žiemos būna nusilpęs ir ištroškęs saulės, bet pačioje vasaros pradžioje. Tad būkite tikri — į sveikatingumo traukinį dar nevėluojate, o dabar suformuoti mitybos bei sveikos gyvensenos įpročiai prigis ilgam, teifiama pranešime žiniasklaidai.

Anot kineziterapeutės L. Stričkienės, vienos visiems bendros ir veiksmingos motyvacijos pradėti fiziškai judėti nėra.

Dietologė: nutukimas – nebūtinai blogai - DELFI Sveikata

Svarbu, kad tie tikslai atsirastų kuo anksčiau", — sako L. Kineziterapeutės teigimu, padėti pakeisti gyvenimo būdą ir pasiekti, kad judėjimas taptų įpročiu, padės draugų būrys, namiškiai, jei jie treniruosis kartu. Skirtumas tarp sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo ir fizinės veiklos yra akivaizdus, nes pirmasis naudingas sveikatai ir lavina funkcinius gebėjimus.

Be abejo, atlikdamos namų tvarkymo darbus, plaudamos indus ar valydamos dulkes moterys yra fiziškai aktyvios. Kad fizinis aktyvumas būtų naudingas, jis turi būti vidutinio intensyvumo t. Be to, kad sportas būtų naudingas sveikatai, per užsiėmimus turi būti apkrautos visos pagrindinės raumenų grupės.

Pietums ir popietės užkandis papildomas vienu jūsų pasirinktu obuoliu, apelsinu, kriauše, greipfrutu. Daržovių salotos ruošiamos iš salierų, špinatų, virtų morkų ar burokėlių, brokolių. Galite užvirinti žolelių arbatas iš šalavijų, jonažolės.

Nereikėtų pamiršti pratimų darbingumui didinti — dviračio mynimo, žingsninės aerobikos, ėjimo. Fizinis aktyvumas — irgi malonumas Numesti svorio kartais nėra taip sunku, kaip išlaikyti pasiektą rezultatą.

Todėl ir fizinio aktyvumo formą turėtume pasirinkti tokią, kuri teiktų malonumą, antraip tikrai greitai mesime sportuoti. Kiekvienas turėtų atrasti savo: vieniems gal tai bus šokiai, kitiems — šiaurietiškas ėjimas, tretiems — dviratis, baseinas", — aiškina L. Sportas turėtų teikti energijos, o ne sekinti ir juolab nekelti streso. Pasportavęs žmogus gali jausti ir lengvą nuovargį, ir jėgų antplūdį. Kineziterapeutės patarimai: 1. Atsisakykite automobilio, daugiau vaikščiokite pėsčiomis, nevažiuokite liftu ar eskalatoriumi.

Jei turite vaikų ar anūkų, daugiau laiko su jais praleiskite lauke, t.

Badavimas 1 diena. Kaip numesti svorio? Pasakoju kaip man sekasi, kokie rezultatai. Akupunktūra

Sportas neturėtų virsti kančia — raskite malonią veiklą, kuri taptų įpročiu. Keiskite įpročius ne vienas, o kartu su draugais, namiškiais, artimaisiais. Pasitarkite su specialistu kineziterapeutu ar treneriukuris sudarys individualų planą, numatys tikslus, paaiškins, kodėl reikia atlikti būtent šiuos pratimus.

Kuo daugiau žinosite, tuo didesnis akstinas bus tinkamai atlikti pratimą. Kiekvienai probleminei kūno vietai skirkite daugiau sausi sausio mėnesio svorio metimo rezultatai.

Prasidėjo „sausainiukų“ metas, arba Kaip įvykdyti naujametį pažadą – pradėti sportuoti

Negalima visą laiką treniruoti tik vienos, kad ir probleminės, raumenų grupės. Dietologės patarimai: 1. Nesigriebkite dietų. Jos tikrai nepadės, todėl geriau nė nebandykite.

Grikių dietos apžvalgos ir svorio metimo rezultatai. Grikių dieta baigta

Pasigilinkite į per didelio svorio priežastis. Dažnai primityviai manoma, kad svoris auga dėl per didelio apetito. Tačiau to priežastis gali būti nemiga, stresas, nereguliari mityba, kt. Todėl išsiaiškinkite, ar patenkinami visi jūsų fiziologiniai poreikiai, o nustatę priežastis jas šalinkite.

Specialistė: birželis – tinkamiausias mėnuo numesti svorį

Motyvacija keistis — ne svoris, o sveikata. Būsite sveikesni, jei tinkamai maitinsitės ir mankštinsitės, o tai savo ruožtu lems ir svorio mažėjimą. Tyrimai įrodė, kad jeigu žmogus visą dieną tik ir galvoja, kaip numesti svorio, jis dažniausiai ima augti. Alkis parodo, kad laikas valgyti. Neslopinkite alkio gerdami vandenį, kramtydami gumą ar tiesiog kentėdami. Vandens reikia gerti pakankamai, tačiau nerekomenduojama pietų keisti vandeniu. Kūnas nemėgsta būti apgaudinėjamas, jis į tai reaguoja slopindamas sotumo jausmą, o tai gresia persivalgymu.

Pertrauka tarp valgymų turėtų būti 3—4 val. Svarbu nedaryti ilgesnės nei 5 val. Užkandžiauti kas valandą irgi nerekomenduojama. Nuorodos kopijavimas.