SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Prarasti svorio laikas, kurį valgote. 7 didžiausi mitai apie mitybą ir svorio metimą

Mokslu grįstas požiūris į sveiką gyvenseną 7 didžiausi mitai apie mitybą ir svorio metimą Internete pilna informacijos apie mitybą ir svorio metimą. Deja, didžioji dalis šios informacijos yra… tiesiog neteisinga.

Tad šįkart norėčiau aptarti septynis pačius didžiausius mitybos mitus bei paaiškinti, kodėl tai — nesąmonės. Valgydami dažniau ir mažesnėmis porcijomis, pagreitinsime medžiagų apykaitą Pats didžiausias ir dažniausiai pasitaikantis mitas. Beveik visi tuo tiki! Tai beprotiška.

moreishi lieknėjimo kava

Retai skaitau žiniasklaidoje esančius straipsnius apie mitybą ir svorio metimą, kadangi kiekvieną kartą perskaičius tokį straipsnį… norisi trenkti galvą į prarasti svorio laikas. Vis dėlto, kartais taip nutinka, jog prieš mano prarasti svorio laikas atsiduria toks straipsnis. O aš jau galvojau, kad pagaliau bus geras straipsnis apie mitybą… Kodėl dažnesni ir mažesni valgiai nepagreitina medžiagų apykaitos Kiekvieną kartą pavalgius, medžiagų apykaita iš tikrųjų pagreitėja, tad, teoriškai, valgydami dažniau ir mažesnėmis porcijomis, turėtume sudeginti daugiau kalorijų.

Jei jūs nuolat dirbate per pietus ir atsiranda kaukių kaukės, kuri yra vėlyvą popietę, jūsų tvarkaraštis gali slaptai sugadinti jūsų svorio mažinimo pastangas. Neseniai paskelbtame tyrime American Journal of Clinical Nutrition ištyrė svorio mažinimo programos veiksmingumą tarp daugiau nei viršvalandžius ir nutukusius žmones Ispanijoje ir nustatė, kad valgyti pietus vėliau nei iki 3 val.

Praktiškai situacija kiek kitokia. Mažesni ir dažnesni valgiai sukelia mažesnius ir trumpesnius medžiagų apykaitos pagreitėjimus, o didesni ir retesni valgiai — didesnius ir ilgesnius apykaitos pagreitėjimus.

Galų gale bendras medžiagų apykaitos greitis  ir sudegintas kalorijų skaičius  lieka toks pat, nesvarbu, buvo valgyta dažnai ar retai.

prarasti svorio laikas, kurį valgote numesti svorio terminas

Tad 3 valgiai, turintys po kalorijų, turės tokį patį poveikį svorio kritimui, kaip ir 6 valgiai po kalorijų. Mokslininkai 16 žmonių padalijo į 2 grupes.

SVEIKA aktyvų gyvenimo būdą

Kiekvienam tyrimo dalyviui 8 savaitėms buvo sudarytas toks pat kalorijų deficitas. Viena grupė valgė 3 kartus per dieną, kita — 6 kartus per dieną. Visi tyrimo dalyviai numėtė tiek pat svorio. Kiekvienai tyrimo dalyvei 4 savaitėms buvo sudarytas toks pat kalorijų deficitas. Viena grupė valgė 2 kartus per dieną, kita —  kartus per dieną.

Ar tikrai? Tą patvirtina ir ne vienas tyrimas, teigiantis, jog valgių padidinimas nuo 3 iki 6 neturi įtakos svorio kritimui, bet gali padidinti prarasti svorio laikas ir norą valgyti. Tad gal galime baigti šį šešių valgių per dieną absurdą?

Įrodytas! Lieknėjimo kapsulės > Greitas ir efektyvus lieknėjimas

Tik viena problemėlė su šiuo teiginiu… Tai nesąmonė. To ir tikėjaisi, ar ne? Taigi, bendras kalorijų kiekis, o ne valgymo laikas nulemia, priaugsime ar numesime svorio.

prarasti svorio laikas, kurį valgote kaip numesti svorio snl vaikinas

Jeigu būsime kalorijų deficite suvartosime mažiau kalorijų negu mūsų organizmas sudeginanesvarbu, tą patį kiekį kalorijų suvartosime ryte ar vakare, svorio numesime lygiai tiek pat. Pirmojo laikotarpio metu kalorijos buvo paskirstytos per 5 valgius, antrojo — ryte nuo 9 iki 11 val. Visų laikotarpių metu tyrimo dalyvės numėtė panašų kiekį svorio.

Kiekvienam tyrimo dalyviui 18 dienų buvo prarasti svorio laikas pat kalorijų deficitas.

Sėkmės istorijos: kaip aš sulieknėjau (I)

Viena grupė valgė 10 val. Taip nutinka dėl įvairių priežasčių: nuobodulio žiūrint televizorių kurį valgote sėdint prie kompiuterio užkandžiaujame ; nuovargio po ilgos dienos esame per daug pavargę atsispirti norui ko nors užkąsti. Visgi, valgant prieš miegą problemų kyla tik neatsižvelgiant į bendrą kalorijų kiekį ir valgant iš instinkto.

Vadinasi, vėlyvas valgymas neturės įtakos svorio metimui, jis kurį valgote tik paskatinti suvalgyti daugiau. Valgymo prieš miegą privalumai Be to, kai kuriems žmonėms vėlyvas valgymas gali net padėti numesti svorio! Valgis prieš miegą  atsižvelgiant į bendrą kalorijų kiekį  gali padėti išvengti vakarinio užkandžiavimo bei prabudimo prarasti svorio laikas išalkus ir ėjimo užkąsti.

Norėdami numesti svorio, negalime valgyti riebalų Kaipgi valgysi riebalus metant svorį?

Bet kas apie tai, kada turėsite visą 20?

Juk net ir pats pavadinimas — riebalai — sako, jog reikia jų vengti! Ir taip, riebalai iš tikrųjų mus storina!

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Bet ne taip, kaip daugelis galvoja… Vienas gramas riebalų turi daugiau kalorijų 9 nei vienas gramas baltymų ar angliavandenių, todėl, iš tiesų, surinkti daugiau kalorijų ir priaugti svorio kurį valgote riebalus yra lengviau. Bet kad patys riebalai kaip ir valgymas vakare  tiesiogiai paveikia svorio kritimą?

Kiekvienas tyrimo dalyvis 12 mėnesių buvo tokiame pat kalorijų deficite kaip ir kiti dalyviai. Glikemijos indeksas GI parodo, kaip greitai angliavandeniai yra suvirškinami kurį valgote pavirtę į gliukozę pasiekia kraują bei pakelia cukraus lygį kraujyje.

Kuo greičiau tai įvyksta, tuo greičiau išalkstame. Kita vertus — glikejimos indeksas realiame gyvenime visiškai praranda reikšmę.

Perskaitęs šį straipsnį tiksliai žinosi, kas yra intermittent fasting protarpinis badavimaskaip tai veikia, ar tai sveika ir ar tai efektyvu metant svorį bei auginant raumenų masę.

Todėl aukštą GI turinčius produktus valgant su kitais produktais, bendras valgio GI sumažėja. Pavalgius, skrandyje viskas susimaišo su tuo metu kartu valgomu ar prieš tai valgytu maistu.

Bet kurį valgote kurie žmonės, nesuprasdami, kaip GI iš tiesų veikia, pradeda dalinti patarimus, kaip visi turėtume nustoti valgyti bulves nors jos turi krūvą vitaminų ir mineralųkadangi jų GI aukštas!

Blogiausias laikas valgyti pietus, jei bandote numesti svorio Moterų sveikata |

Įdomu, kiek žmonių pusryčiams valgo vienas bulves? Taigi, sukti galvos dėl glikejimos indekso nereikia. Tiesiog rinktis neperdirbtus angliavandenius daržovės, vaisiai, pilno grūdo produktai, ankštiniai ir pan. Turime vengti kiaušinių dėl jose esančio cholesterolio Nuo seno yra įsišaknijęs mitas, jog kiaušiniuose esantis cholesterolis kenkia sveikatai… Ir dėl to vengiame dažnai valgyti kiaušinius, nors jie o ypač jų tryniai turi begalę vitaminų ir mineralų!

Laimo simptomai svorio metimas

Vis dėlto, per pastarąjį dešimtmetį mokslas šį mitą sulaužė: maisto produktai, turintys cholesterolio, nepadidina cholesterolio kiekio kraujyje. Kiekvieną dieną kepenys išskiria atitinkamą kiekį cholesterolio. Kai mes suvalgome daugiau kiaušinių — kepenys išskiria mažiau cholesterolio ir taip cholesterolio kiekis organizme susibalansuoja. Tad jeigu iki šiol kažkodėl bijojai dažnai valgyti kiaušinius — bijoti nėra reikalo.

prarasti svorio laikas, kurį valgote

Turime vengti vaisių dėl jose esančio cukraus Taip, dideli kiekiai fruktozės kurios turi ir vaisiai iš tikrųjų kenkia sveikatai. Bet norint pasiekti kenksmingus fruktozės kiekius valgant tik vaisius… Na, reikėtų pasistengti. Tyrimuose, kurie parodė neigiamą fruktozės poveikį sveikatai, buvo suvartojami labai dideli kiekiai fruktozės.