„Mano kelionė šešiose pakuotėse“ - kaip per 6 mėnesius perėjau nuo riebalų iki apiplėšto

Prarasti riebalus maždaug latais

Kodėl valgant pusryčius svarbu prarasti svorį - Ar galite gerti mažai angliavandenių dietos

Išbandome įvairius mokymo kompleksus, skirtingas dietas. Tai net atsitinka, kad viskas praranda svorį, bet ne išorinę šlaunies dalį!

Kodėl taip vyksta? Šioje kūno dalyje kraujotakos ir limfos cirkuliacija yra sutrikdyta ir atsiranda riebalų perteklius. Atsižvelgiant į tai, lato nugaros ir priekinį paviršių yra lengviau išdėstyti. Tačiau kelnės zona yra tokia tingi kaip vidinė šlaunies dalis.

Efektyvūs patarimai ir pratimai šlaunų ir sėdmenų lieknėjimui.

Tačiau nenusiminkite, kad paverstumėte probleminę sritį, kad jis būtų plonas, ryškus ir įtemptas padės specialiai atrinkti efektyvius pratimus iš šlaunų ausų. Jie sustiprins raumenis ir sustiprins kalorijų deginimo procesą. Pratimai, atliekami važinėjant pėdkelnėmis ant klubų, turi būti atliekami kartu su bet kokia širdies apkrova. Veikia, aerobika, plaukimas - būtent tai jums reikia norint pradėti riebalų deginimo procesą.

Top 5 įrodyta pratimai ausims ant klubų Koks mokymo režimas bus veiksmingiausias? Pradedantiesiems reikia atlikti keturias ar penkias klases per savaitę. Galite pradėti nuo dvidešimties minučių ir trukti iki vienos valandos.

Kodėl valgant pusryčius svarbu prarasti svorį

Pirmiausia reikia atlikti pratimų, skirtų vienam metodui. Palaipsniui didinkite metodų skaičių. Jei jau prisitaikėte prie krovinių, galite padaryti penkis kartus 20 kartų. Geriau pradėti konsultuotis su gydytoju ir instruktoriumi: norint tinkamai paskirstyti krovinį, reikia žinoti apie savo kūno sveikatą.

The Fall Of John Kuckian: pt. 0 (Balandis 2020).

Ir po to galite saugiai pradėti mokymą! Jei esate daugiau nei trisdešimt metų, turite palaipsniui padidinti apkrovą, kad nebūtų pakenkta jūsų sveikatai. Taigi, apsvarstykime efektyviausius treniruoklių pratimus namuose. Kojų pagrobimas Šiame judėjime sukurtas gluteus maximus raumenys, kuris taip pat veiksmingas prarasti svorį ant kelnių ir vidinės šlaunies.

numesti 5 svarus kūno riebalų

Pradinė padėtis - gulėti ant šono. Žemiau esanti kojelė sulenkta ties keliu. Remdamiesi apatine kojele, mes sukasi viršutinę prarasti riebalus maždaug latais. Įjunkite kitą pusę ir pasukite kitą pėdą. Atliekame du - tris dešimties pratimų rinkinius.

Jei norite gauti daugiau informacijos, žiūrėkite vaizdo įrašą: 2.

Top 5 įrodyta pratimai ausims ant klubų

Klasikinio tipo nusilenkimas Lungos yra labai veiksmingos sėdmenims, keturračiams ir veršelių raumenims. Mes stovime tiesiai, kojos ant šlaunies pločio. Galvutė ne pakreipta, pečiai pasukti. Pasilenkite koją į priekį, šiek tiek lenkdami kelius.

Išplėsti vieną koją į priekį, ištiesti kitą koją ir pasvirti ant kojų. Krovinys perkeliamas į priekinę pėdą. Sėdėdami ant jo sklandžiai, be raiščių. Koją, kurią mes stumiame į priekį, sudaro teisingą kampą kelio. Kojos, užpakuotos, ištiesintos. Pasvirusi ant koja, kurią mes siūlome, pakyla.

Diy gėrimai norint numesti svorio

Mes keičiame koją ir pakartojame pratimą. Išsamesnės informacijos apie tai, kaip šalinti ausines ant klubų, naudodami šią užduotį, žiūrėkite vaizdo įrašą: 3.

„Mano kelionė šešiose pakuotėse“ - kaip per 6 mėnesius perėjau nuo riebalų iki apiplėšto

Užklijuokite pritūpimus Squats patys yra labai efektyvūs judesiai apatiniam kūnui. Mes užsikabiname kojomis atskirai, peties ilgis vienas nuo kito, kojinės palaipsniui išsiskleidžia. Nugara yra tiesi, galva nesukreipiama. Svarbi vykdymo taisyklė - sėdmenys neturėtų nukristi žemiau kelio, kaip šiuo atveju, pagrindinė apkrova krenta ant kelio. Tuo pačiu metu, jūsų gluteus ir keturgalviai yra naudojami, kurie sudaro klubų reljefą.

Atlikti du - tris penkiolikos pratimų rinkinius. Sužinokite daugiau iš vaizdo įrašo: 4. Lunges į šoną Judėjimas apima gluteus maximus raumenis ir vidinį bei šoninį gabalėlių paviršių.

prarasti riebalus maždaug latais Ar galiu gerti alų ir prarasti riebalus?

Kojos yra platesnės nei pečių, rankų ant diržo. Mes žengiame žingsnį į vieną koją ir sulenkiame jį keliu, šiek tiek įdubę juosmens. Koją užlenkiame keliu, o kitą ištiesintą koją panaudosime kaip atramą. Atlikite pratimus taip pat, keisdami kojas. Išsami technika, žr. Prarasti riebalus maždaug latais įrašą: 5.

Ar tai gali man padėti numesti svorį

Pėsčiųjų lunges Tokiu pėsčiomis labai efektyviai pakraunamos šoninės ir vidinės šlaunys bei glutaliniai raumenys. Nugara yra tiesi, kojos šlaunys, su kuria mes žengiame žingsnį, yra lygiagrečios grindims.

Nugaros kojos kelis beveik paliečia grindis.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Norėdami atlikti pratimą, jums reikia daug vietos, nes vaikščioti vyksta apskritime. Todėl ne kiekvienas gali rasti galimybę ją atlikti namuose.