Nuorodos kopijavimas

Prarasti nugaros pečių riebalai

Ypač ji opi tiems, kurie sunkiai atsispiria įvairiems skanumynams. Kokie pratimai padės atgauti  formą?

Kaip atsikratyti pilvo? 5 pratimai vyrams

Vyrų kūno sudėjimas ir hormoninis fonas turi savų ypatybių, dėl kurių riebalai kaupiasi pilvo srityje. Kitaip nei moterims, vyrams šie riebalai kaupiasi ne tiek po oda, kiek pilvo prarasti nugaros pečių riebalai.

Pašalinti jų vien pilvo raumenims skirtais pratimais nepavyks — reikia, kad dirbtų visas kūnas.

prarasti nugaros pečių riebalai

Tada net ir nelabai intensyvios treniruotės metu sudeginsite daug daugiau kalorijų! Keliai prie krūtinės.

Riebalų apykaita

Atsistokite tiesiai, kojos — pečių plotyje, rankos — ant liemens. Įtempkite pilvo raumenis, šiek tiek pasilenkdami į priekį lenkite koją per kelį ir kelkite ją krūtinės link. Pakartokite su kita koja. Su kiekviena koja neskubėdami padarykite po 50— pakartojimų.

riebalų degintojas per vieną savaitę

Pilvo raumenys turi būti visą laiką įtempti. Krūtinė prie kelių.

  • Riebalų nuostolių tyrimas
  • Riebalų nuostolių rūšys
  • Kaip mesti svorį sulaukus 47 metų
  • Procentinė riebalinio audinio dalis po dietos visuomet didesnė nei prieš.
  • Padėti man beviltiškai mesti svorį

Pradinė padėtis tokia pati, kaip ir pirmame pratime. Šiek tiek sulenkite kelius, rankas susidėkite už galvos. Pasilenkite į priekį, nuleiskite smakrą žemyn. Įtempkite pilvo ir krūtinės raumenis, lenkitės išriesdami nugarą iki horizontalios padėties.

Grįžkite į pradinę padėtį, pakartokite 40—50 kartų. Pasisukimai į šonus. Kojos — plačiau negu pečių plotyje.

kaip atlikti kūno matavimus svorio patarimai dėl svorio metimo vyresniems suaugusiems žmonėms

Dešinės kojos pirštai pasukti į išorę, rankos ant liemens, pilvas įtrauktas. Perkelkite kūno svorį ant dešinės kojos. Sukdami liemenį į dešinę, lenkite kairę koją ir traukite prie prarasti nugaros pečių riebalai arba prie krūtinės.

Pastatykite koją į vietą.

Pradedantiesiems

Pakartokite į abi puses po 20—30 kartų. Gerai visiems žinomas pratimas. Atsigulkite pilvu ant žemės, kojos ištiestos, rankos — į priekį ir šiek tiek į šonus.

  1. Numesti svorio 5 mėnesiai
  2. kaisiadorietis.lt - Riebalų apykaita
  3. Deginti riebalus ar auginti raumenis? - DELFI Gyvenimas

Kelkite rankas ir kojas aukštyn, lyg norėdami atsiplėšti. Stenkitės išbūti tokioje padėtyje sekundžių. Pakartokite 10 kartų. Atsiremkite į žemę delnais ir kojų pirštais. Rankos — vertikalioje padėtyje, kūnas ištemptas kaip styga.

VIBRA ACTIV - REVOLIUCIJA LIEKNĖJIME

Pajuskite, kaip virpa raumenys. Pabūkite taip, kol suskaičiuosite iki 20 ar daugiau. Atsigulkite ant pilvo ir atsipalaiduokite. Pakartokite kartus. Darykite šiuos pratimus reguliariai, ir rezultatus pamatysite jau visai netrukus!