5 patarimai pradedantiems sportuoti - LRT

Patarimai, kaip numesti svorio pradedantiesiems. Penki patarimai pradedantiems sportuoti | kaisiadorietis.lt

Nuorodos kopijavimas

Nuėjote į sporto salę, bet jau po pusvalandžio praradote susidomėjimą ir likusį laiką pranaršėte telefone. O gal, priešingai, intensyviai sportuojate, bet namo vis tiek grįžtate labiau pavargę nei pasikrovę energijos. Ką reikėtų žinoti ir kaip numesti svorio pradedantiesiems vengti pradėjus užsiimti aktyvia fizine veikla?

prarasti nugaros riebalai per mėnesį

Specialistai sako, kad nusprendus aktyviai sportuoti svarbu viskas — žmogaus nusiteikimas, atstumas iki treniruočių vietos, taisyklingai atliekami pratimai, režimas, rašoma pranešime spaudai.

Kaip viską suderinti?

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Patarimai jos, pirmiausia reikėtų savęs paklausti, kodėl noriu numesti kaip numesti svorio pradedantiesiems, kiek noriu numesti, per kokį laiko tarpą ir ką esu pasiryžęs dėl to padaryti. Jei pačiam konkretų tikslą išsikelti per sunku, specialistė pataria pasikonsultuoti su treneriu ir kartu suformuluoti užduotis. Išsirinkite patogią vietą Ryte prieš darbą arba vakare po darbų tikrai tingisi traukti į sporto salę kitame miesto gale, todėl geriau pasirinkti tokią vietą, kurią galėsite lengvai pasiekti pėsčiomis.

Pavyzdžiui, netoli namų, darbo ar rajone, kuris patenka į jūsų kasdieninį maršrutą.

Atmintinė naujokams:

Įvertinkite paslaugų spektrą Trenerė pastebi, kad žmonės, kurie pasiryžta lankytis sporto klube, iš pradžių nori išbandyti kuo daugiau siūlomų paslaugų — treniruoklių salę, aerobiką, pilateso ar jogos pamokas. Tačiau specialistė pataria neskubėti ir nebandyti aprėpti visko.

Gal atvirkščiai, jūsų kūno sudėjimui, ištvermei, užsibrėžtiems tikslams tiks tik viena sporto rūšis. Pasirinkite asmeninį trenerį Pradedantysis sportininkas — kaip pirmokas mokykloje.

Jam būtinas mokytojas, kuris padėtų stiprius patarimai ir išmokytų taisyklingos judesių technikos. Nesvarbu, keliant svarmenį, minant dviratį ar atliekant jogos pratimą.

luvox cr svorio netekimas

Tačiau jeigu visgi nusprendėte sportuoti patys ar nutarėte pradėti nuo grupinių užsiėmimų, pasakykite apie tai treneriui, atidžiai klausykitės nurodymų, drąsiai užduokite klausimus. Nepersistenkite, laikykitės režimo Pernelyg dažnos treniruotės ir jas lydintis pervargimas — viena iš pagrindinių pradedančiųjų sportuoti klaidų.

12 patarimų pradedantiems sportuoti

Kaip jos išvengti? Leiskite organizmui atsistatyti  po fizinio krūvio.

patarimai, kaip numesti svorio pradedantiesiems geriausias moterų svorio metimo vadovas

Kaitaliokite treniruočių pobūdį ir intensyvumą. Jei esate pradedantysis, rekomenduojama sportuoti 3 kartus per savaitę, tačiau jokiu būdu ne tris dienas iš eilės.

Spausdinti Penki patarimai pradedantiems sportuoti Pixabay nuotr. Norite sportuoti, bet trūksta motyvacijos. Nuėjote į sporto salę, bet jau po pusvalandžio praradote susidomėjimą ir likusį laiką pranaršėte telefone.

Vėliau, jei norite, kas mėnesį pridėkite po 1 papildomą treniruotę per savaitę. Be to, svarbu treniruotis kuo įvairiau.

svorio metimo patarimai valgyti teisingai

Pasak trenerės, režimas — raktas į sportinius pasiekimus. Tačiau nepersistenkite. Jeigu praleidote treniruotę, nebandykite jos kompensuoti.