KAIP NUMESTI SVORIO, NEJAUČIANT ALKIO?

Numesti svorio išlaikyti kreives, Dietologės E. Gavelienės patarimai, kaip išlaikyti lieknėjimo pasiekimus

Svoris ir endokrininės ligos: kada verta susirūpinti

Be abejo, metant svorį, svarbu ne tik kiek valgote, bet ir ką, kad organizmas įsisavintų svarbių medžiagų. Tačiau kas bandė sulieknėti, puikiai žino: lengva pasakyti, sunku padaryti.

numesti svorio išlaikyti kreives

Po alinančios treniruotės kamuoja alkis, ir norisi ne laukinių ryžių su gabalėliu žuvies, o kotletų su bulvėmis. Be to, organizmas skaidulose esančius angliavandenius virškina kitaip, nei paprastus angliavandenius, tad jų įsisavinama mažiau.

Pavyzdžiui, vištienoje — daug proteinų, o laukiniai ryžiai yra puikus skaidulų šaltinis. Todėl numesti svorio išlaikyti kreives deginti riebalus, šių produktų derinys gali būti kur kas geresnis pasirinkimas, nei patiekalai, kuriuose yra numesti svorio išlaikyti kreives proteino ir nedaug skaidulų, net jei kalorijų suskaičiuosite tiek pat.

Tačiau ne visada turime laiko gaminti baltymingus patiekalus, ypač pusryčiams ar vakare, pavargus po darbų ar treniruotės. Ir pietūs neretai sukelia problemų — dirbant sunku rasti, kur pietauti, kad ne tik užkištumėte skrandį, bet ir nenukryptumėte nuo dietos reikalavimų. Vienas iš sprendimų — baltymų kokteiliai, itin greit pagaminami, lengvai virškinami ir labai sotūs.

Dietologės E. Gavelienės patarimai, kaip išlaikyti lieknėjimo pasiekimus

Rekomenduoja metantiems svorį Visgi, į populiarius išrūgų baltymus daugelis žiūri skeptiškai: juose yra laktozės, neretam jie pučia pilvą ir gali turėti kitų trūkumų. Pavyzdžiui, yra žinoma, kad jie gali paspartinti senėjimą, dėja neretai yra neetiškai gaminami naudojant heksaną ir dažnai siūlomi su dirbtiniais saldikliais, skonio priedais bei kitomis nenatūralios kilmės medžiagomis.

numesti svorio išlaikyti kreives

Lietuvoje dar naujiena, tačiau Vakaruose itin paplitę dėl puikios maistinės sudėties ir amino rūgščių gausos — pilno grūdo rudųjų ryžių baltymai. Juos sveikos gyvensenos žinovai užtikrintai rekomenduoja ne tik alergiškiems ar specifinių mitybos reikalavimų turintiems, bet ir svorį metantiems žmonėms.

Skrandžio mažinim o operacijos reikalingos turintiems kraštutinį nutukim ą ir, gydytojo skaičiavimais, Lietuvoje tokių žmonių yra apie 40 tūkst. Dėl nedidelių kaštų vis populiaresnė skrandžio sulankstymo operacijatačiau ir ji turi savų minusų. Nauja ir gana pigi procedūra Tikrasis šios procedūros pavadinimas — skrandžio didžiosios kreivės įvertimo operacija. Profesorius DELFI aiškino, kaip tai veikia: didžioji skrandžio kreivė yra visiškai atlaisvinama nuo aplink esančių audinių ir verčiama į vidų.

Taip yra todėl, kad baltymai stimuliuoja cholescytokininą — hormoną, pranešantį jūsų smegenims, kad metas sustoti valgyti, ir sustabdantį grelino, alkio hormono, gamybą. Tai iš dalies paaiškina, kodėl proteinų kokteilis pusryčiams kur kas geriau numalšina alkį nei dribsniai, pienas ir bananas. Nauda sveikatai Baltymai taip pat subalansuoja cukraus kiekį kraujyje, tad apmalšina skanumynų troškimą, užtikrina, kad jausitės sotūs ir susikaupę, organizmas degins riebalus, be to, sumažės diabeto rizika.

numesti svorio išlaikyti kreives

Pašalinus cukraus kiekio kraujyje šokčiojimus, žmogus atsikrato būsenos, kai negali susikaupti, popietinio nuovargio, staigių nuotaikos pokyčių ir kitų problemų, kurias sukelia angliavandenių gausus maistas.

Anot jo, paprasčiausias būdas — ryžių proteino pagrindo kokteilius pagardinti vitaminų gausiais vaisiais, žalumynais, kokosų pienu, kakava.

Mano galva svorio metimas yra labai individualus reikalas ir tai kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam. Yra daug būdų kaip numesti svorio, daug pasiūlymų ir technikų, bet pats geriausias būdas yra tas, kuris netraumuoja jūsų vidaus, nedrasko jūsų kūno, nekelia prievartos ir leidžia būti taikoje su savimi. Pas geriausias būdas yra tas kuris svorio kritimo metu leidžia jums džiaugtis ne tik rezultatu, bet ir gyvenimu. Svarbiausia, neturi būti jokios kančios, o dominuoti turi tik teigiamos emocijos. Kūnas ir vidus siunčia signalus, išmokus juos pažinti - rezultatas ranka pasiekiamas.

Tada, skaičiuojant kalorijas, juos vartoti vietoj vieno ar dviejų patiekalų per dieną, geriausia — per pusryčius. Taip yra todėl, kad pusryčių metu žmonės pripratę suvartoti daugiausiai cukraus.

Sparčiai populiarėja tūkstančiams reikalinga paslauga: svoris dingsta labai neįprastu būdu

Ryžių baltymų kokteilis suteiks daug energijos ir jausitės sotūs. Galiausiai, jei jūsų mitybą sudaro vien baltymų kokteiliai ir nieko daugiau — tai nebus sveika.

Tačiau jei maitinatės taip, kad organizmas gauna daug natūralių skaidulų, mažai cukraus, atsisakėte apdorotų produktų ir praturtinote mitybą daržovėmis, baltymų kokteiliai padės jums pasiekti užsibrėžtų rezultatų, nesikankinant iš alkio ar pragaištingo skanėstų troškimo.