Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Numesti svorio griežčiau

Sveika gyvensena Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! Nereikalingi kilogramai po gimdymo — daugelį dailiosios lyties atstovių kamuojanti problema.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Kaip numesti svorio nekenkiant sveikatai? Ką reikia žinoti apie maitinančių mamyčių mitybos ir svorio metimo ypatumus? Apie visa tai ir dar daugiau — netrukus.

Jeigu neseniai susilaukėte vaikučio, pirmiausia, ką reikėtų padaryti — nustoti jaudintis ir kompleksuoti dėl numesti svorio griežčiau nereikalingų kilogramų ir pūpsančio pilvuko.

Jums gali patikti

Supraskite: anksčiau ar vėliau viskas sugrįš į senas vėžes, bet tikrai ne per dieną ir ne per dvi — tam reikės daug daugiau laiko. Maži žingsneliai veda į didelę pergalę, todėl tenka pasisaugoti kai kurių dalykų, ir negraužti savęs dėl nesėkmių.

Kiek svorio priaugama nėštumo metu ir kaip jis krinta? Vidutiniškai nėštumo metu būsimoji mamytė priauga apie 12—20 kg. Pastebėtina, kad kuo moteris stambesnė, tuo svorio priaugama daugiau. Nėštumo metu organizme kunkuliuoja hormonai, o jie ir yra viena iš svarbiausių svorio augimo priežasčių.

Po dvejų metų nuo gimdymo hormonai normalizuojasi.

geriausias svorio metimas nutukusiam vyrui

Jeigu moteris neturi medžiagų apykaitos sutrikimų, ji greitai tampa tokia, kaip anksčiau. Kitais gi atvejais kilogramų prisideda dar daugiau.

numesti svorio griežčiau

Po gimdymo apie pusmetį mamytės svoris mažėja palengva: pirmuosius tris mėnesius jis krinta greičiau, o tarp trečio ir šešto mėnesio — lėčiau. Šiuo periodu svoris sparčiau mažėja toms, kurios maitina krūtimi. Po vaiko gimimo vidutiniškai nutirpsta maždaug 6 prarasti procentą kūno riebalų, sukaupti nėštumo pabaigoje.

numesti svorio griežčiau

Likusieji paprastai nyksta palaipsniui. Maitinant krūtimi galima atsikratyti dar apie 7 kg.

Fotolia nuotr.

Kada verta pradėti kovą su nereikalingais kilogramais? Vienareikšmio atsakymo nėra, nors linkstama manyti, kad griežčiau kontroliuoti savo svorį reikėtų pradėti tik atsiradus mėnesinėms — bus mažesnė tikimybė, kad dings pienas ar jūsų organizmui pritrūks kokių nors medžiagų.

Vaikui jūs nepakenksite net ir badaudama pieno sudėtis išlieka ta patio štai jūsų sveikata gali ir nukentėti. Patinka jums jos ar ne, tačiau nuo fiziologijos nepabėgsite.

Atrodytų, po gimdymo pilvas turėtų išnykti pats numesti svorio griežčiau, bet ne Esmė ta, kad visą šį periodą jis augo lėtai ir tolygiai, todėl ir atsikratyti jo greitai nepavyks.

Neverta tikėti pasakomis, kad draugė išėjo iš gimdymo namų turėdama plokščią ir numesti svorio griežčiau pilvą. Tai greičiau tik pavieniai atvejai, ir jie tik patvirtina taisyklę. Kaip pakoreguoti mitybą, jeigu norite numesti svorio? Mityba turi būti visavertė — ir nesvarbu, ar dar tik laukiatės, ar jau maitinate krūtimi.

Pastebėtina, kad su apetitu kovoti bus sudėtingiau, jeigu pervargsite, todėl kiek įmanoma daugiau ilsėkitės, miegokite, eikite pasivaikščioti, reguliariai sverkitės. Venkite streso ir drastiškų dietų, niekur neskubėkite.

Balsavimas

Antsvorio geriausia atsikratyti nustojus žindyti. Na, o jeigu manote, kad dietos laikymasis neišvengiamas, štai ką reikėtų žinoti: Prieš ką nors įsidėdamos į burną, gerai pagalvokite, ką valgote. Nekimškite visko, kas papuola po ranka ypač — saldumynų. Pirmenybę teikite liesesniems produktams riebios ir liesos varškės kaloringumas skiriasi net 6 kartus. Miltinius gaminius valgykite labai saikingai. Nereikia visiškai atsisakyti ir saldumynų — tiesiog valgykite jų po nedaug.

Iš tiesų juk geriau suvalgyti kelis saldainius, negu visą dieną kankintis ir vakarop numesti svorio griežčiau iš karto sukirsti pusę torto. Atminkite, kad maisto produktai laktacijos nepagerina, taigi geriant daug riebaus pieno, valgant riešutų ar chalvos, padaugės ne pieno, o nereikalingų kilogramų.

numesti svorio griežčiau

Maistą stenkitės gaminti namuose. Pirmenybę teikite troškintiems ir virtiems, o ne keptiems patiekalams. Niekada nebadaukite. Jeigu vieną dieną gersite tik vandenį, kitą dieną net lengvi užkandžiai sugrąžins visą buvusį svorį. Valgykite geriau, užkandžiaukite dažniau. Pasistenkite išvengti ilgų pertraukų tarp valgių, ypač jeigu maitinate atžalą krūtimi. Sveikas maistas ir užkandžiai padės jaustis energingoms, darbingoms.

  1. Svorio netekimas max
  2. Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | kaisiadorietis.lt
  3. Kaip lėtai numesti svorio
  4. Kaip numesti svorio vyrų sveikata

Be to, jei nieko neužkrimtusios kankinsitės valandas, atėjus valgio metui jums bus sunkiau išsirinkti sveikus produktus. Atsisakykite menkaverčių maisto produktų.

svorio metimo kvapas blogas

Išsiverskite be pusgaminių, nes jie dažniausiai būna labai kaloringi ir riebūs. Stenkitės vengti riebaus maisto — margarino, padažų, užpilų, riebios mėsos, sauso ir greitai paruošiamo maisto, pyragaičių, bandelių. Valgykite iš mažų lėkščių. Metant svorį kontroliuoti porcijų dydį itin svarbu.

Valgydamos iš mažesnių lėkščių lengviau atsispirsite pagundai suvalgyti pernelyg daug.

Nuorodos kopijavimas

Būtinai vartokite daugiau daržovių. Daržovės, lyginant su kitais maisto produktais, turi bene mažiausiai kalorijų. Be to, jose esančios maistinės skaidulos ilgam suteikia sotumo ir pilnumo jausmą, taigi apriboti suvartojamas kalorijas tampa lengviau.