6 blogiausi svorio metimo patarimai

Mano geriausi svorio metimo patarimai

Mano patarimai, kaip numesti svorio- Mano patarimai, kaip numesti svorio

Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti. Tačiau yra būdų, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sudegintumėte kalorijas ir atsikratytumėte svorio mano geriausi svorio metimo patarimai. Pasižiūrėkite į lieknėjimo guru patikrintus, mėgstamiausius ir užtikrintus būdus.

Atsargiai su skysčiais 1. Gerkite žalią arbatą. Neseniai atlikus tyrimus buvo palygintas žalios arbatos ekstrakto poveikis medžiagų apykaitai kartu su placebo, ir tyrėjai pastebėjo, kad tie, kurie gėrė žalią arbatą, sudegino papildomas 70 kalorijų per 24 valandas.

Recent Posts

Tos 70 kalorijų kiekvieną dieną susideda į maždaug 3,3 kg riebalų per metus! Tai ne magija, tai mokslas. Tyrėjai mano, kad šį skirtumą sukelia antioksidantai, pašalinti riebalų pilvą stiprina medžiagų apykaitą. Tai katechinai ir yra randami žalioje arbatoje.

Venkite kalorijų stiklinėje. Dabar mokslinininkai žino, kad kūnas skystas kalorijas pasisavina kitaip nei kietas. Pavyzdžiui, išgėrus didelį puodelį mokos kavos, nepajausite sotumo jausmo taip, kaip pajustumėte suvalgius indą makaronų. Tai reiškia, kad nors ir mokos kava turi daugiau kalorijų nei makaronai, vis tiek yra didesnę tikimybė, kad norėsite dar vieno puodelio kavos nei dar vienos lėkštės makaronų.

mano geriausi svorio metimo patarimai

Taigi kontroliuokite sulčių, limonados, kavos gėrimų ir vyno suvartojimą. Jeigu išgeriate po vieną iš kiekvieno iš šių gėrimų per dieną, tuomet gaunate apie papildomų kalorijų ir vis tiek mano geriausi svorio metimo patarimai alkana tarp kitko, alkoholis gali prislopinti riebalų virškinimą, tai apsunkina jūsų kalorijų deiginimą.

Pradėkite kilnoti 3.

Category: DEFAULT

Nusipirkite 2 kg svarmenų. Tai mano geriausi svorio metimo patarimai investija, dėl kurios niekada nesigailėsite. Kuo daugiau liesų raumenų turite, tuo greičiau sulieknėsite. Kaip jums pradėti jėgos treniruotes? Pabandykite keletą atsispaudimų, keletą pritupimų ar įtūpstų.

mano geriausi svorio metimo patarimai

Atlikite pratimus be svorių, tokius kaip rankų sukimus bicepsams, ar pritraukimus tricepsams. Darykite šiuos pratimus kartus per savaitę ir jau greitai pamatysite smarkų figūros pagerėjimą.

Atsisakykite druskos. Natris prisideda prie vandens kaupimo, kas priverčia jus jaustis iš atrodyti išsipūtusiai.

mano geriausi svorio metimo patarimai

Gal valgote per daug druskos? Greičiausiai, nes kasdieninė norma siūlo ne daugiau nei maždaug 1 arbatinį šaukštelį, bet daugelis iš mūsų gauna dukart ar dar didesnį kiekį. Taigi stebėkite savo natrio suvartojimą, bet tai nereiškia tiesiog atsisakyti druskos. Pasislėpę druskos šaltiniai yra tokie kaip sriuba, konservuotas maistas ir gėrimai, sūrūs užkandžiai ir kt.

Užkaiskite ugnį 5.

Nuorodos kopijavimas

Daugiau aštrumo. Angelo Tremblay, kineziologijos numesti svorio Kuboje direktorius Lavalo universitete Kanadoje, atrado, kad aštrus maistas gali paskatinti bazinę medžiagų apykaitą kalorijų, kurias kūnas sudegina ilsėdamasis. To priežastis?

  1. 30 patarimų, kaip numesti svorio - DELFI Gyvenimas
  2. Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.
  3. Pagrindiniai svorio metimo principai
  4. Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - kaisiadorietis.lt

Kapsaicinas, junginys randamas jelapeno ir kajeno pipiruose, gali padidinti kūno atpalaidavimą nuo streso hormonų, tokių kaip adrenalinas, kuris gali pagreitinti medžiagų apykaitą ir jūsų gebėjimą sudeginti kalorijas. Taip pat valgant aštrius pipirus gali sumažėti jūsų apetitas. Taigi aštrinkite savo keptas daržoves, valgykite mažai kaloringus čili ir salsą pabandykite juos su salotomis ir orkaitėje keptomis bulvėmis ir stebėkite, kaip kilogramai krenta greičiau.

Nors tai ir skamba juokingai, miego nepriteklius gali jus storinti — ir ne tik todėl, kad esate jautri naktiniams užkandžiams nors tai irgi tiesa. Pasak Čikagos universiteto tyrėjų, moterys, kurios miega mažiau nei 4 valandas per naktį, turi lėtesę medžiagų apykaitą negu tos, kurios snaudžia 8 valandas.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Todėl netaupykite savo miego ir gausite papildomos energijos. Judėkite 7. Vakarais eikite pasivaikščioti. Mankšta bet kokiu metu yra jums į naudą. Tačiau vakarinė veikla gali būti ypatingai naudinga, nes daugumos žmonių medžiagų apykaita artėjant dienos pabaigai sulėtėja. Praleisti valgymai nepadės jums numesti svorio greičiau. Ši strategija turi priešingą efektą, nes jūsų kūnas mano, kad maisto ištekliai yra maži, todėl jis sumažina medžiagų apykaitą tam, kad tausotų jūsų energiją.

Prabėgus šiek tiek laiko, rezultatas yra toks: kai jūs valgote, net jei ir suvartojate tokį patį kiekį maisto kaip visada, jūsų kūnas bus lėtesnis, nes naudos kalorijas kaip kurą, taip kurdamas netrokštamų kilogramų atsargas.

mano geriausi svorio metimo patarimai colių ir svorio netekimas

Jei karštligiška diena neleidžia jums atsisėsti ir pavalgyti, turėkite energetinį batonėlį ar vaisių savo rankinėje — darykite bet ką, kad neišalktumėte. Jei nesilaikote dietos, greičiausiai sportuojate keletą kartų per savaitę ne?

Nepaisant to, galite daryti kažką papildomo kiekvieną dieną. Lipkite laiptais vietoj to, kad kiltumėte liftu, eikite iki autobuso, traukinio stotelės ar net iki pat darbo, eikite apžiūrėti parduotuvių su geriausia drauge, o ne sėdėkite kavinėje. Šuns išvedimas į lauką, sodininkystė, namų ruošos darbai — visa tai padidina sudeginamų kalorijų skaičių.

Iki dugno! Tai jau girdėjote ir išgirsite dar kartą.

Posts navigation

Tai yra todėl, kad išgerti apie 2 litrus vandens kasdieną yra vienas iš lengviausių kelių pagreitinti svorio metimą. Jūsų kūnui reikia vandens tam, kad efektyviai virškintų sukauptus riebalus. Kai jūs mažinate vandens atsargas, lėtinate virškinimo procesą, o tai reiškia, kad jums tampa sunkiau sudeginti kalorijas. Paprasčiausiai 8 bent jau 8!

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Nereikia gudrybių. Bet kuriuo metu rinkoje yra tuzinas garsiai reklamuojamų svorio metimų būdų, kurie teigia turintys galią nuimti 5 kilogramus per 10 dienų. Neviltis gali sugundyti mus išbandyti bet ką, bet ir jūs ir aš žinome, kad šios pinklės nesuveikia. Pataupykite savo pinigus, bet svarbiausia, apsaugokite save nuo emocinio skausmo, kuomet šios gudrybės žlunga. Būkite realistiškomis. Pradėkite savo svorio metimo programą būdais, kurie turi prasmę, ir jūs ne tik suliekniesite, bet ir tapsite laimingesnė.