| DAINIUS DAUNORAVIČIUS

Kur pirmiausia prarandame riebalus, Specialistas: pagrindinės lietuviškos mitybos klaidos ir kuo jos baigiasi

Valgome netvarkingai, vadinasi, mityba menkavertė. Skeptikai gali atkirsti, kad mūsų senoliai valgė lašinius ir riebius skilandžius ir buvo sveiki, sulaukdavo garbingo amžiaus — 80 metų ir daugiau.

Kodėl dabar riebūs produktai nerekomenduotini? Žmonės valgė labai daug šviežių daržovių: burokų ir burokų lapų, morkų, ropių, kopūstus raugdavo statinėmis, ir gaudavo labai daug antioksidantų.

kur pirmiausia prarandame riebalus

Riebalai nedarydavo tokios didelės žalos, nes nesioksiduodavo kaip žinome, oksiduoti riebalai kaupiasi kraujagyslėsetaigi anksčiau nebuvo tiek daug širdies ir kraujagyslių sistemos ligų. Dabar padėtis pasikeitusi. Šviežių daržovių ir vaisių vartojame tikrai labai mažai.

eva longoria svorio metimas šono vaizdas svorio

Per dešimtmetį kasdien šviežias daržoves valgančių žmonių sumažėjo apie 40 proc. Nors daug kalbama, rašoma, bet poveikis ne visada yra. Neriebios žuvies, kuri vertinama kaip baltymų šaltinis, nevartoja arba vartoja rečiau nei kartą per savaitę krimson 35 svorio netekimas 33 proc.

Šiaip mėsos produktų žmonės vartoja, bet baltymų gauna su pienu ir pieno produktais. Duomenų apie baltymus paros maisto racione turime nuo m. Jie svyruoja labai mažai ir iš esmės telpa į rekomenduojamų normų ribas. Vadinasi, problemos nėra. Padėtis, susijusi su riebia žuvimi, kaip polinesočiųjų riebalų rūgščių šaltiniu, visai kitokia. Kadangi žmonės tos žuvies nevartoja, omega-3 riebalų rūgščių su kitais produktais negauna, širdies ir kraujagyslių sistemos ligos Lietuvos gyventojų sergamumo ir mirtingumo struktūroje sudaro apie 54 proc.

Žinoma, vien omega-3 riebalų rūgštys problemos neišspręs, bet būtent jos yra vienas iš kur pirmiausia prarandame riebalus, kuris galėtų mažinti šitų ligų plitimą. Beje, žuvies reikėtų valgyti maždaug 2—3 kartus per savaitę. Japonijoje — netgi apie 80 proc. Žinoma, labai tuo džiaugtis ir didžiuotis nereikėtų, nes tai rodo, kad mityba yra menkavertė ir neaprūpina organizmo būtinomis medžiagomis.

Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti

VokietijojePrancūzijoje jau yra mokslinių straipsnių apie tai, kad žmonės suvalgo daug paruošto kur pirmiausia prarandame riebalus maisto, o jo biologinė vertė mažesnė, jame ypač stinga biologiškai aktyvių medžiagų, tokių kaip vitaminai, provitaminai, bioflavonoidai. Tad jas papildyti reikia. Lietuvoje maisto papildų vartojimas kur pirmiausia prarandame riebalus ir ne visada prasmingas.

  • Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti - DELFI Sveikata
  • Alinančios dietos — kryžius visam gyvenimui Jei galvojate laikytis alinančios dietos, jūs pasmerkta tam visam gyvenimui © rf.
  • Natūralūs būdai, padedantys mesti svorį

Tik ketvirtadalis gyventojų maisto papildus vartoja racionaliai. Tai reiškia, kad vartojimas tikrai nėra plataus masto. Iš tiesų prekybos centruose gausu daržovių apskritus metus. Tiesa, jie būna atvežti iš kitų šalių, yra ne vietiniai, o mes labiau mėgstame vietinę produkciją. Mitybos specialistai sako, kad visavertė mityba būtina visus metus, reikia atsižvelgti ir į gyvenamąją aplinką, darbą, laisvalaikį.

Ko gero, reikėtų dar daugiau aiškinti, ką prarasti riebalus mokslo, kuo papildyti. Žinoma, per daug vartoti irgi nereikia. Vartojant maisto papildą, reikia neviršyti nustatytos rekomenduojamos dozės, kad nepadarytume sau žalos. Papildą vartoti galima išanalizavus savo racioną. Jei žmogus valgo daug daržovių ir vaisių, vitaminų ir mineralinių medžiagų gaus su jais. Kitas jų valgo mažai, tad papildas gali būti reikalingas.

Tarkim, kažkas suvartoja labai daug riebių jūros žuvų, tad jam tikrai nėra prasmės pirkti omega-3 papildą. Tik svarbu nepasigauti. Balta jūros lydekos mėsa vertingų, gerai įsisavinamų baltymų tikrai, bet omega-3 jau ne. Jei valgo skumbrę, lašišą, omega-3 gaus. Žarnyne gyvenančios bakterijos sintetina tik kai kuriuos. Šių medžiagų, kaip ir geležies, turime gauti su maistu.

Alinančios dietos – kryžius visam gyvenimui

Tačiau jokiu būdu negali išskirti tik trijų. Visų medžiagų žmogus turi gauti su maistu, nes kiekis, susintetinamas organizme, yra labai nedidelis ir tikrai nepatenkintų organizmo poreikių. Apskaičiuota, kad per dieną žmogus turi gauti apie 40 įvairių skirtingų medžiagų. Tai gali užtikrinti tik visavertė mityba.

| DAINIUS DAUNORAVIČIUS

Bet jokiu būdu negalima įsivaizduoti, kad ilgam prisikrauna kaip į sandėlį. Žinoma, taip labai sustiprinama imuninė sistema, gerai funkcionuoja visos organų sistemos, bet paskui irgi labai svarbu palaikyti mitybą ir aprūpinti organizmą.

kur pirmiausia prarandame riebalus svorio metimo istorijos vyrų sveikata

Mityba turi būti sveika ir visavertė visus metus. Riebaluose tirpių vitaminų sankaupų šiek tiek atsiranda, bet jos ne visada gali būti panaudotos ir ne visada jų gali pakakti, todėl reikia žiūrėti į savo kasdienį racioną.

Kitose šalyse žmonės sveikatą suvokia kaip vertybę ir supranta, kad geriau ją saugoti, negu susirgus gydytis. Juo labiau kad saugoti daug pigiau. Gal kitas ir norėtų maitintis racionaliai bei sveikai, bet dėl didelio užimtumo, įtempto darbo negali — tada ieško galimybių, kaip organizmui padėti, kaip kompensuoti stygių.

O jei žmogus nuolat patiria stresą, įtampą, neišsimiega, gauna didelį fizinį ar protinį krūvį, organizmo poreikiai padidėja, jam reikia kur pirmiausia prarandame riebalus įvairių medžiagų.

Negalima pamiršti, kad ir aplinka yra užteršta. Jos įtaka sveikatai sudaro apie 20 proc.

Specialistas: pagrindinės lietuviškos mitybos klaidos ir kuo jos baigiasi

Norint išvengti neigiamo aplinkos poveikio, kad susidarę laisvieji radikalai nežalotų organizmo, kraujagyslių, reikia pakankamai antioksidantų. Juk tai ir pigu, ir labai reikalinga. O reikėtų vartoti kiekvieną dieną.

kur pirmiausia prarandame riebalus Nike svorio

Žinome, kaip atrodo rekomenduojama sveikos mitybos piramidė, bet, jei nupieštume realią, ji tikrai apsiverstų aukštyn kojomis. Šviežių daržovių, vaisių, nors juose yra daug antioksidantų, suvartojame pusę rekomenduojamo kiekio.

Skubantiems

Rekomenduojamas bendras šviežių daržovių ir vaisių minimalus kiekis — g, svorio netekimas japonų technika — g.

Atrodo, labai daug — per 0,5 kg, bet, jei žmogus suvalgo kokius keturis obuolius, jau ir bus apie 0,5 kg. Reikia atminti dar vieną dalyką. Daržovių reikia valgyti truputį daugiau negu vaisių. Pavasarį kai permainingi orai, lengva peršalti, tad labai svarbu, kad imuninė sistema būtų stipri. Labai svarbu, kad būtų palaikoma normali žarnyno mikroflora. Vadinasi, jam reikia kiek galima daugiau skaidulinių medžiagų, kurių yra kruopose, kviečių sėlenose. Labai gerai, jei duona yra su sėlenomis.

Žinoma, kartais matome, kad žmogui ko nors trūksta. Jei sausėja, šerpetoja oda — kur pirmiausia prarandame riebalus A ir E. Jei žmogus tapo nervingas, kartais trūkčioja akį arba mėšlungis traukia koją, galime įtarti, kad trūksta magnio. Kur pirmiausia prarandame riebalus labai pablyškęs — gal trūksta geležies arba vitamino B Jei valantis dantis kraujuoja dantenos, galima įtarti, kad trūksta vitamino C. Taigi tokie vienos arba kitos medžiagos trūkumo simptomai.

Ritintis, kad prarasti riebalus, yra nuobodus? Verpimas įveda jus į įdomų lauką

Bet šiaip, kad organizmas gerai funkcionuotų, reikia visko, todėl visavertė mityba ir yra svarbi. Geriau suvalgyti obuolį ar apelsiną, nei atsigerti jų sulčių. Spausdami sultis, dalį medžiagų prarandame. Pirmiausia nelieka skaidulinių medžiagų, ląstelienos, kurios mums labai trūksta ir kuri ypač svarbi normaliai žarnyno mikroflorai palaikyti ir virškinimo procesui užtikrinti.

Jei sutrinka žarnyno mikroflora, sutrinka ir imuninė sistema, atsiranda daug įvairių kitų ligų ar negalavimų. Viskas labai susiję.

Mokslininkai nustatė, kur lieknėjimo metu dingsta riebalai – nei dega, nei tirpsta (Video)

Žinoma, ir gerti sultis, ir valgyti vaisius bei daržoves galima vien dėl įvairovės, ypač jei sultys šviežiai išspaustos. Tik jokiu būdu negalima įsivaizduoti, kad užtenka vien sulčių.

  • Sėdmenų korekcija Nors sėdmenų korekcija Lietuvoje dar nėra labai dažna, tačiau tai viena sparčiausiai populiarėjančių plastinės chirurgijos procedūrų.
  • Numesti svorio telford
  • Kaip sudeginti vidurinius nugaros riebalus
  • Stipriausias riebalų deginimo papildas
  • Geriausia operacija norint numesti svorio
  • Kaip sveikai lieknėti
  • Specialistas: pagrindinės lietuviškos mitybos klaidos ir kuo jos baigiasi - DELFI Sveikata

Bet teorija lieka sau, to, ko reikia, beveik nevalgo. Pats žmogus turi įsisąmoninti, kad mityba daro įtaką didelę sveikatai, ir racioną pasireguliuoti. Mes, specialistai, informacijos stengiamės suteikti daug, bet kiekvienam žmogui maisto į lėkštę neįdėsi. Dar daug žmonių neįsisąmonino, kad sveikata — vertybė, kurią reikia stiprinti ir saugoti.

Sveikatos būklė nuo gyvensenos ir mitybos priklauso apie 50 proc.

Laisvą figūrą darome, kai prarandame svorį lyaška ir popiežius

Jei žmogus tuo rūpinsis, sveikata gali sustiprėti 50 proc. Taigi mityba yra veiksnys, kuris lemia gyvenimo kokybę ir gerovę. Nuorodos kopijavimas Specialistas: pagrindinės lietuviškos mitybos klaidos ir kuo jos baigiasi Nuoroda nukopijuota.