Account Options

Kūnas plonas ir tinkamas. Naršymo meniu

Kaip tinkamai apsirengti, kai lauke šalta: 10 patikrintų žingsnių

Su naujaisiais atėjo ir šaltuku pagąsdinti mėgstantis sausio mėnuo. Kaip apsirengti, kad nesušaltumėte ir jaustumėtės patogiai? Renkitės sluoksniais.

kūnas plonas ir tinkamas

Užuot dėvėję kelis storus sluoksnius, naudokite daugiau plonų. Tokiu būdu jūsų kūnas labiau kvėpuos, o temperatūrai pakilus, galėsite paprasčiau nusimesti vieną ar kelis sluoksnius. Pasirinkite tinkamą aprangą pagal jūsų aktyvumo lygį.

  1. Spalva - kūno, nude, švelniai kreminė- rusva.
  2. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!
  3. Riebalus deginantys polifenoliai

Apranga aktyvioms slidinėjimo pramogoms bus kitokia nei apranga ramiai dienai žvejyboje ant ledo. Įsigykite porą gerai izoliuotų, neperšlampamų batų. Idealiu atveju, vidinis batų pašiltinimas turėtų būti iš vilnos ar sintetinis, tai dažniausiai geriau negu medvilnė.

svorio netekimas sėkmė 50 svarų

Jūs galite įsigyti batus su pašiltinimu arba avėti dviem dydžiais didesnius batus ir papildomai įsigyti pašiltinimą. Susiję straipsniai m. Mūvėkite žiemines kojines. Šiltos kojinės yra svarbios šildant drėgnas kojas.

Likutis 0,92m Plonas viskozinis audinys Kūno spalvos

Geriausia vilna, tačiau sintetinės fliso medžiagos kojinės taip pat yra labai geras pasirinkimas. Venkite avėti kelias kojines, kai pirmosios kojinės yra medvilninės, nes medvilnė palaiko drėgmę.

ar kofeinas padeda numesti svorio deginimas riebalų virš 40

Įsigykite geros kokybės paltą ar striukę. Stora striukė ne visuomet bus šilčiausia.

Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

Reikia įvertinti jos sudėtį ar striukė peršlampa, ar yra perpučiama, koks jos pralaidumas orui. Geriausias pasirinkimas — sintetinės slidinėjimo striukės, striukės iš vilnos ar pūkų.

kūnas plonas ir tinkamas

Dėvėkite termo drabužius. Tai yra ilgos pėdkelnės, plonas kombinezonas, ilgi apatiniai ar bet kas, papildomai šildantis jūsų kūną ir skatinantis prakaito pašalinimą iš kūno. Dauguma žmonių daro klaidą, daugiausia sluoksnių dėvėdami ant viršutinės kūno dalies.

Tačiau kojų šiluma yra ne mažiau svarbi bendrai kūno šilumai, nei viršutinė dalis. Rekomenduojama, kad pirmas sluoksnis nebūtų medvilninis.

  • Riebalų deginimo dirželis
  • Kaip tinkamai apsirengti, kai lauke šalta: 10 patikrintų žingsnių - DELFI Gyvenimas
  • Treneris Mantvydas: kūno sudėjimo tipai

Nešiokite kepurę. Tai, kūnas plonas ir tinkamas didžiausia dalis kūno temperatūros prarandama per galvos sritį yra mitas, tačiau uždengus bet kurią atvirą kūno vietą, pakyla viso kūno šiluma.

Nuorodos kopijavimas

Mūvėkite pirštines. Pirštai ir rankos yra nepaprastai jautrūs šalčiui, tad apsaugokite juos.

Labai plonos pirštinės yra geriau negu nieko, bet svarbiausia, kad pirštinės būtų šiltos ir patogios. Išlikite sausi. Drėgmė kur kas greičiau atšaldo kūną. Dėvėkite neperšlampančius arba vandeniui atsparius drabužius. Taip pat drabužius su kvėpavimo funkcija, skatinančius drėgmės pašalinimą.

kūnas plonas ir tinkamas riebalų deginimas per vieną savaitę

Atkreipkite dėmesį, ar jūsų rūbas pagamintas pagal specialias technologijas. Pažangios technologijos, išlaikančios šilumą, garinančios prakaitą, apsaugančios nuo vėjo, drėgmės ar purvo, yra labai svarbus privalumas. Nuorodos kopijavimas Kaip tinkamai apsirengti, kai lauke šalta: 10 patikrintų žingsnių Kūnas plonas ir tinkamas nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

kūnas plonas ir tinkamas keturkampis svoriui numesti