Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Kaip įtikinti save numesti svorio. Kaip priversti save mesti svorį - psichologų patarimai

Kaip motyvuoti save svorio metimui Kas motyvuoja mus judėti į priekį ir nesustoti, metant svorį?

Pamirškite valios stiprybę, kalorijų skaičiavimą, angliavandenių apribojimą ir raumenų treniravimą. Visa tai beveik visada baigiasi niekuo. Jeigu norite atsikratyti antsvorio visam laikui, išsilaisvinkite nuo daugybės kasdieninių įpročių.

kaip įtikinti save numesti svorio

Jau ne vienas viršsvorio problemų kamuojamas žmogus savo kailiu įsitikino, kad dietos — pats neveiksmingiausias svorio metimo būdas. Apie 95 proc. Jeigu kuri nors dieta pasiektų žadamą veiksmingumą, pasaulinė nutukimo epidemija jau seniai būtų įveikta.

Deja, realybė kitokia: daugiau nei du trečdaliai britų turi viršsvorio ar yra nutukę. Per pastaruosius 25 m.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Kas kaip įtikinti save numesti svorio britė laikosi dietos, panašus rodiklis ir paauglių mergaičių tarpe. Gal atrodo ir neteisinga, tačiau ne visada liekna figūra džiaugiasi tik tie, kurie mažai valgo. Yra žmonių, kurie valgo tiek daug, kad turėtų būti panašūs į kalėdinį kalakutą, tačiau taip nėra. Tokiais atvejais sakoma, kad priežastys slypi genetikoje ir greitoje medžiagų apykaitoje.

Tačiau retai išgirsi, kad ne paskutinį vaidmenį čia atlieka ir žmogaus psichologija. Nutukimo psichologija Būtent nutukimo psichologiją tyrinėja profesorius Benas Fletcheris ir daktarė Karen Pine.

Nuorodos kopijavimas

Mokslininkai tvirtina, kad lieknų ir viršsvorio turinčių žmonių mityba ne taip jau ir skiriasi. Persivalgymas — šalutinis kasdieninių įpročių poveikis, psichologinių problemų simptomas.

Kas išauga iš storų mergaičių Virginijos Sankalienės nuotr. Beveik kiekviename moteriškame žurnale galima rasti straipsnių apie dietas ir lieknėjimą. Tai aktualiausia moterų tema.

Pagal šią teoriją, atsisakius tam tikrų įpročių žmogus pradeda natūraliai lieknėti, kol pasiekia idealų svorį. Dieta tampa nebenaudinga. Atliekant klinikinius tyrimus, programoje dalyvavę žmonės numesdavo iki kilogramo svorio per savaitę.

Dauguma atvejų svoris krito tol, kol pasiekė idealų, o svarbiausia yra tai, kad faktiškai visi programos dalyviai jai pasibaigus svorio nebepriaugo.

kaip įtikinti save numesti svorio

Taigi, dietos be dietos esmė — atsisakyti įpročių, verčiančių persivalgyti. Kaip bebūtų keista, tai pasiekti galima pakeitus maršrutą į darbą ar visą dieną neįjungiant televizoriaus.

Dietų industrija jau ne vieną dešimtmetį sukasi aplink tokią idėją: organizmui gaunant mažiau kalorijų, jis pradeda naikinti riebalinius rezervus, todėl pradeda kristi svoris.

Tačiau nutylima, kad neįmanoma laikytis dietos ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius. Problema slypi visai ne valios stiprybėje, o biologijoje. Evoliucija išmokė žmogų ieškoti maisto ir jį vartoti — tam gamta mums davė alkio jausmą.

kaip įtikinti save numesti svorio

Tik už jo gali slėptis šis kaip įtikinti save numesti svorio daugiau, nei natūralus noras pasistiprinti. Grandininė įpročių reakcija Dažniausiai viskas prasideda nuo įpročių, kurių bėgant metams vis daugėja. O įpročiai formuoja elgesį, jie palaiko vienas kitą: vienas įprotis būtinai veda prie kito, tas įjungia trečią, o šis — ketvirtą. Patinka tai jums ar ne, tačiau psichologai tvirtina, kad statistinis žmogus 85 proc.

Prisiminkite: visada miegate toje pačioje lovos pusėje, keliatės tuo pačiu laiku, keliaujate į darbą tuo pačiu maršrutu, renkatės tas pačias sekso pozas ir taip toliau. Dabar prisiminkite maistą. Kiek kartų pradėjote valgyti sausainius ir po kelių minučių suvokėte, kad jau suvalgėte pusę pakelio?

Tai įprotis.

kaip įtikinti save numesti svorio

Taip įprantama valgyti bulvių traškučius žiūrint televizorių, gerti alų ar vyną prieš vakarienę. Taip nesąmoningai gaunamos bereikalingos kalorijos: jokio malonumo, bet svoris auga.

lieknėjimas draže dishem Salud Casa Grande svorio netekimas

Situaciją blogina tai, kad beveik viskas šiuolaikiniame pasaulyje skatina įpročių formavimąsi. Pereikite pagrindine gatve ir išvysite tas pačias parduotuves, prekiaujančias tokiomis pačiomis prekėmis. Televizija ir laikraščiai kartoja tuos pačius burtažodžius, skatinančius vartojimą.

Žavi figūra ir gundančios formos yra visų Ievos dukrų svajonė. Tačiau kai kurie Adomo sūnūs, norėdami atsikratyti nekenčiamų kilogramų, dažnai netgi lenkia savo kolegas. Remiantis statistika, trečdalį Žemės gyventojų kankina pilnatvė. Modernus stilius, gyvenimo greitis, netinkama mityba, nuolatinis užkandžiavimas skubant, stresoriai lemia riebalų perteklių kaupimąsi. Papildomi svarai pablogina gyvenimą, gadina nuotaiką.

Visi šie signalai įjungia protinių ir fizinių įpročių kaskadą. Mes tiesiogine to žodžio prasme programuojami taip, kad pernelyg daug valgytume ir gertume. Tereikia mėgautis gyvenimu Vis dėlto galima suardyti šį įpročių tinklą, išsilaisvinti iš jo ir pradėti mesti svorį.

Kaip motyvuoti save svorio metimui

Jeigu kasdien stengsitės atsikratyti įpročio, jis netrukus praras savo galią. Atsikratyti atskiro įpročio nėra sunku, tačiau jų galia slypi psichologiniame įpročių tarpusavio ryšyje. Reikia rasti silpnąją šio ryšio grandį. Jeigu atsisakysite kažkokio konkretaus įpročio, visa grandinė subyrės. Jeigu atsisakysite įpročių, verčiančių persivalgyti, suprantama, pradės kristi svoris. Vadinasi, tereikia nedidelių pokyčių kasdieniniame gyvenime.

Kiekvieną dieną stenkitės kažką daryti kitaip, pavyzdžiui, pakeliui į biurą nelėkite strimgalviais, o sustokite ir apsidairykite.

Užtenka vos kelių sekundžių, kad pasigrožėtumėte gėlėmis parke ar lapais ant medžių, kad atkreiptumėte dėmesį į mėnulį danguje.

Tereikia sustoti akimirkai ir pasimėgauti gyvenimu. Tada mažiau malonumo tikėsimės iš maisto, todėl svoris tikrai pradės kristi. Dietos kenkia sveikatai Dietos laikymasis gali sukelti sveikatos sutrikimus, galinčius pakenkti tokiems organams, kaip plaučiai, širdis ir kepenys, taip pat raumenų audiniui.

kaip įtikinti save numesti svorio ar spjaudymas priversta numesti svorio

Nuolatinis dietų laikymasis sumažina būtinų ląstelių-žudikių, kovojančių su tokiomis ligomis, kaip vėžys, bpu riebalų deginimas. Ilgalaikės dietos gali tapti odos susirgimų, galvos svaigimo ar skausmo, nuplikimo priežastimi. Taip pat jos gali išreguliuoti menstruacijų ciklą, sukelti mieguistumą bei vidurių užkietėjimą. Kadangi dėl dietos organizmas netenka svarbių maistinių medžiagų, neįmanoma ilgą laiką laikytis dietos nepakenkiant sveikatai.

Greitas svorio kritimas ir po to sekantis greitas priaugimas padidina širdies ir kraujagyslių susirgimų riziką. Nereikia pamiršti, kad ilgalaikės dietos kenkia ne tik fizinei, bet ir dvasinei sveikatai.

Dietos laikymasis iškreipia santykį su maistu, o tai reiškia, kad vos nutraukus dietą svoris vėl ims augti kaip ant mielių.

NLP padeda atsikratyti antsvorio?

Laikantis dietos pamažu prarandamas normalus santykis su apetitu: pajutus alkį nevalgoma, dėl ko ilgainiui prarandamas gebėjimas atpažinti, kada esate sotus, o kada metas užkasti. Kalorijų apribojimas sumažina energijos lygį. Kartais chroniškas dietos laikymasis siejamas su depresija, prastu savęs vertinimu ir streso sustiprėjimu.

Kadangi dietos amžinai laikytis neįmanoma, taip žmogus susikuria sąlygas nesėkmei.