Japonų pamėgta DIETA, po kurios svoris negrįžta - 7 kg per 14 dienų - DELFI Gyvenimas

Kaip numesti svorio japonų

Naujausi įrašai

Pradžia Patarimai Japonijos rytinė dieta: greitas ir kaip numesti svorio japonų būdas numesti svorį Japonijos rytinė dieta: greitas ir veiksmingas būdas numesti svorį gruodžio 26, Išbandykite šią dietą. Tarp moterų, Japonijos rytinė dieta tampa vis populiaresnė.

Ir taip yra dėl dietos paprastumo ir efektyvumo.

kaip numesti svorio japonų

Pagrindinė dietos taisyklė yra valgyti bananus ryte ir tada gerti daug kambario temperatūros vandens visą dieną. Dietos planas: 1.

kaip numesti svorio japonų

Prieš pusryčius reikia valgyti 1 bananą ir tada išgerti 1 stiklinę vandens. Negalima valgyti nieko prieš pietus.

Japoniška dieta

Bananai organizme pavirsta į krakmolą, o tai prisideda prie svorio netekimo. Krakmolas pagerina virškinimo traktą ir maitina ląsteles. Taip pat svarbu neperkrauti skrandžio. Gerkite daug šilto vandens, taip padidinsite medžiagų apykaitą. Negalima gerti pieno ar alkoholio. Jūsų vakarienė turėtų būti ne vėliau kaip 20 val. Po šio laiko nevalgykite nieko.

Nuorodos kopijavimas

Eikite miegoti priešnes miego trūkumas gali sukelti svorio padidėjimą. Pietų ir vakarienės metu galite valgyti kokius tik norite vaisius. Bananai suteiks jums pilnatvės jausmą visai dienai, sumažins potraukį maistui.

Juose taip pat gausu kalio, magnio ir skaidulų, kurios padeda virškinimo trakto darbui.

kaip numesti svorio japonų numesti svorio cheerios

Jei laikysitės šios dietos, jausitės energingesnes, cukraus kiekis kraujyje bus subalansuotas, pagerės Jūsų metabolizmas ir kris svoris. Koks yra jūsų valgymo planas? Naujienos Tavo el.

Ši dieta tariamai pagreitina medžiagų apykaitą ir net teigiama, kad svoris daugiau nedidėja po dietos net ir normaliai valgant. Tačiau reikia nepamiršti, kad svorio padidėjimas neišvengiamas, jei suvartotų kalorijų skaičius viršys sunaudotą sumą. Šios dietos medžiagų apykaitos pagreitinimo paslaptis yra ta, kad didinama raumenų masė ir dėl to yra sudeginama daugiau kalorijų   1 kg raumenų masės sunaudoja apie 70 kalorijų, tuo tarpu riebalinio audinio kilogramas — tik 4 kcal kiekį, todėl kartu su dieta rekomenduojama aktyviai sportuoti. Tiems, kurie nusprendė išbandyti šią dietąpatariama gerti polivitaminus. Dieta yra ne tik labai mažo kaloringumo, bet ir dar turinti mažą angliavandenių kiekį, dėl to organizmas patiria didžiulį stresą ir vitaminų trūkumą.

Draudžiama platinti Zinoti. Ši informacija yra Zinoti.

Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el.

kaip numesti svorio depo kaip numesti 5 kilogramus svorio