Kaip numesti svorio?

Kaip numesti riebalus neprarandant jėgų. Lukas, 24 m., JAV

kaip numesti riebalus neprarandant jėgų

Riebalų netenkama katabolinėje fazėje o joje turi būti kalorijų trūkumaso raumenų auginimas reikalauja anabolinės fazės kurioje turi būti nedidelis kalorijų perteklius. Tačiau tai nereiškia, kad šios fazės yra visiškai nesuderinamos. Per trumpą laiką vieną dieną iki tam tikro laipsnio suaktyvės tie hormonai ir enzimai, kurie atsakingi už anabolinę ar katabolinę fazes.

kaip numesti riebalus neprarandant jėgų svorio netekimas iqs

O tai reiškia, kad dalį laiko gali būti anabolinė fazė, o likusią dalį - katabolinė. Taigi jei reikia susikurti mitybos ir treniruočių programą, kuri leistų ir auginti raumenis, ir netekti kiek riebalų.

Nuorodos kopijavimas

Prireiks kone fanatiško dėmesio planavimui, mitybai ir režimui. Tai taip pat reiškia, kad negalėsite netekti riebalų ar priaugti raumenų taip greit ir efektyviai, kaip kad galėtumėte susitelkę tik į vieną tikslą.

kaip numesti riebalus neprarandant jėgų numesti svorio metotreksatu

Susiję straipsniai Video pamokėlė: pratimai apšilimui Kadangi daugelis žmonių neturi laiko, žinių ar kantrybės susitaikyti su lėtesniu šios programos progresu, paprastai jiems rekomenduojama iš pradžių atsikratyti riebalų ir išsaugoti esamus raumenis, o vėliau, atsikračius riebalų, imti auginti raumenis, minimizuojant riebalų priaugimą.

Jei norite susikoncentruoti ties riebalų metimu, kardio treniruotės po jėgos treniruočių nėra bloga mintis.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Tai padidina per treniruotę sudegintų riebalų kiekį - tačiau tik truputį. Svarbiausia - apskritai daryti kardio, kaip numesti riebalus neprarandant jėgų kada. Jėgos treniruotės, tinkamai atliekamos, padeda išsaugoti esamą raumenų masę. Kalorijų deficito išlaikymas priverčia kūną naudoti kūno riebalus energijai pakeisti. Didesnio intensyvumo ir ilgesnės treniruotės kardio ir jėgos naudos daugiau energijos.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Atminkite, kad abi šios treniruočių formos iš tikro nedegina itin daug riebalų - čia svarbu visas išeikvotos energijos kiekis. Apribokite savo aukšto intensyvumo kardio iki ne daugiau kaip minučių per dieną. Daugiau treniruočių gali padidinti raumenų netekimo procentą.

kaip numesti riebalus neprarandant jėgų riebalų deginimo stovykla

Tačiau galima mažo intensyvumo veikla, kaip kad vaikščiojimas. Svarbu ir nepamiršti gerti daug skysčių. Gera mintis - suvalgyti apie kcal užkandį ar patiekalą po treniruotės, su sudėtinių angliavandenių ir baltymų santykiu.

Marija, 28 metai

Jei jūsų prioritetas - raumenų masės auginimas, tuomet netinka daryti kardio pratimus po jėgos treniruočių. Valanda ar dvi po jėgos treniruočių yra geriausias laikas būti anabolinėje fazėje, o tai reiškia, kad geriau pavalgyti, nei daryti kardio. Idealiu atveju pabandykite kardio ir jėgos pratimus atlikinėti skirtingomis dienomis, ar bent jau vėliau tą pačią dieną.

riebalu deginimo treniruote

Geriausia siekiant išvengti riebalų kaupimosi ir auginant raumenis - trys-keturios didelio intensyvumo kardio treniruotės per savaitę apie minučių trukmės. Vėlgi, nepamirškite gerti daug skysčių ir tinkamai pavalgyti po treniruotės. Nuorodos kopijavimas Patarimai norintiems mesti svorį ir auginti raumenis vienu metu Nuoroda nukopijuota.