Klasikinis suoliukas

Kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų. Naujas riebalų degintojas

Mityba » Suolas suolelio presui. Spaudimas stende: kaulai, sąnariai ir raumenys, kurie vaidina svarbiausią vaidmenį spaudžiant svorį. Bench Press: Akimirkos Suolas suolelio presui.

Bench Press: Akimirkos Ar tai tu? Ir tai mes, labas! Turėdami šį užrašą atidarome naują straipsnių seriją.

Priaugote per daug svorio? Ar norite numesti tuos papildomus kilogramus ir vėl atrodyti liekni ir gražūs? Na, bloke yra nauja dieta - avižinių dribsnių dieta. Paprastai tai yra dieta, kurios metu avižos vartojamos tik savaitę, o kiti maisto produktai pamažu įtraukiami į dietos meniu. Avižinių dribsnių dieta pastaruoju metu buvo pati šilčiausia.

Jos rėmuose mes priartėsime prie pratybų iš vektorinės jėgos pusės, t. Ir pirmasis pratimas iš eilės yra suoliukas. Taigi, mes užimame vietas auditorijoje, mes pradedame.

  • Įspūdingi raumenys per kelias savaites yra ranka pasiekiami Vartodamas Probolan 50 žaibiškai padidinsi savo raumenų masę ir pakeisi riebalus į raumenis.
  • Riebalų nuostolių skystis
  • Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka.
  • Avižinių dribsnių dieta, norint numesti svorio
  • Tiesiog prarasti svorio gaithersburg
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Melas, esantis stende: vektoriai, jėgos, akimirkos Techniškai sunkiausi pratimai jėgos sporte buvo ir visada bus, ir stendas. Paprastai pažintis su jais prasideda nuo pratimo atlikimo technikos studijų, t. Ką tu sakai, ar aš teisus? Tai yra aukštesnio lygio darbas su pratimais ir procesų esmės supratimas.

Na, toliau sužinosime. Pastaba: Norint geriau įsisavinti medžiagą, visas tolesnis pasakojimas bus padalintas į skyrius. Jėga turi tokią savybę kaip tiesiškumas - ji apibūdina dalykus, kurie ištempia ar stumia tiesia linija. Apsvarstykite pavyzdį. Jūs nusprendėte sukrėsti štangos   kg - tai masės jėgos komponentas.

53 metų svorio metimas ar granola batonėliai yra tinkami svorio metimui

Gravitacijos kryptis žemyn. Panašiai, kai mūsų raumenys susitraukia, jie veikia jėgą, tempiančią vieną raumens galą tiesiai į kitą galą. Taikymo jėga padauginta iš atstumo nuo ašies, statmenos jėgos taikymo krypčiai. Kol jėga linijinė, momentas sukasi sukimo momentas. Jūs nusprendėte pakelti hantelį 20   kg bicepsui. Žasto dalis statmena grindims, o dilbis ilgis 30   žiūrėk, sąlygiškai   jį lygiagrečiai.

Vidiniai momentai apskaičiuojami taip pat, kaip ir išoriniai. Jėgos komponentas yra raumenų susitraukimo jėga, o rankos momentas yra raumens pritvirtinimo atstumas nuo sąnario, kurį jis juda, centro sukimosi ašies.

Norėdami atlikti judesį, raumenys susitraukia.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų

Spaudinio stende atveju pirmiausia bandote alkūnėje sukurti prailginimo tašką   rankos tiesinimas   ir lenkimas, taip pat horizontalus lenkimo momentas petyje, kuris yra pranašesnis už priešingas jėgas, veikiančias strypą.

Jei tai galite padaryti, tai yra, panaudodami jėgas strypui, viršydami juostos stiprumą ant savo kūno, atliksite sėkmingą suoliuko spaudimą.

Apibendrindami visa tai, kas buvo pasakyta, gauname keletą galios pozicijų stende: strypas sukuria žemyn nukreiptą jėgą, kuri išorinį lenkimo momentą daro ant alkūnių, o išorinį lenkimo momentą ir horizontalų lenkimo momentą - ant pečių; išorinio lenkimo momento, kurį turite įveikti, kad pakeltumėte svorį, dydis priklauso nuo dviejų veiksnių: pačios apkrovos ir rankos ilgio.

Paprastai žmonės su trumpomis galūnėmis progresuoja svorio stende paspaudžia greičiau nei jų kolegos iš ilgų galūnių; yra tik du veiksniai, lemiantys, ar jūsų raumenys gali geriausi lieknėjimo komplektai pakankamai didelius vidinius pratęsimo momentus, kad pakeltų apkrovą - tai raumenų tvirtinimo taškai ir jėga, su kuria jie gali susitraukti.

Pastaba: Tvirtinimo taškai vaidina labai svarbų vaidmenį, nes raumenys dažniausiai prisitvirtina gana arti sąnario, kuriuo juda, todėl maži svyravimai gali būti lemiami. Jūs negalite pakeisti raumenų tvirtinimo taškų, todėl vienintelis jūsų turimas veiksnys yra padidėjęs sutraukimo stiprumas.

Pečių ašmenys Tai yra trikampiai, palyginti plokšti kaulai, esantys greta krūtinės ląstos.

Jie suteikia tvirtinimo taškus daugeliui pečių juostos raumenų, įskaitant: deltas, trapecijos, romboidą, rotatoriaus rankogalį, priekinę danties dalį, bicepsą ir vieną iš tricepso galvučių. Spaudimo ant stendo požiūriu, mentės atlieka atramos funkciją ir sukuria tam tikrą stabilumo plokštumą atlikdamos judesį. Apykakle Jie tęsiasi nuo krūtinkaulio iki viršutinės peties dalies, per raiščius sujungdami akromioną ir korakoido procesą. Svarbiausias raktikaulio aspektas yra tas, kad jie suteikia kai kurių raumenų skaidulų tvirtinimo tašką: krūtinės ląstos viršutinė dalis yra raktikaulio galva.

Skaičius 3. Žastikaulis, spindulys ir ulna: Skirtingiems žmonėms ji žastikaulis yra skirtingo ilgio ir tai sąlyginai reikšmingai prisideda prie svorio laikymo, kai asmuo yra horizontalioje padėtyje, t. Žmonėms su ilgais žastikauliais bus žymiai sunkiau išsiugdyti svorį stende, palyginti su tais, kurių klubai trumpi.

Kitas viršutinės pečių juostos kaulas, ulnaras, svarbiausias, dirbant su strypo svoriu, iš dviejų dilbio kaulų. Spaudžiant juostą, pečiai atlieka du judesius - lenkimą ir horizontalų lenkimą.

Kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų svarbu pagrobimas - galūnių judėjimas nukreiptas nuo kūno centrinės ašies ir pakankamas deltos sukimosi diapazonas. Jei nesustiprinate pečių, ypač priekinės deltos, ir nesijaudinkite, kad padidinsite peties rotatoriaus rankogalių mobilumą ir stiprumą, tuomet galite pamiršti apie suoliuko įrašus.

Paprastas sąnarys, kuris lenkiasi ir plečiasi. Spaudžiant ir keliant svorį alkūnės atlieka ekstensyvinį darbą. Jie, kaip ir pečiai, pasiekę reikšmingą svorį, pradeda skristi. Todėl svarbu per dieną neperkrauti alkūnių jokiu papildomu krūviu. Skaičius 4. Riešai Riešų tvirtumas lemia kaklo sulaikymo patikimumą.

Naujas riebalų degintojas

Dabar eik per raumenis. Raumenys: Nr. Raumenų srities raumeninės skaidulos paprastai yra klasifikuojamos kaip krūtinės viršutinė dalis, krūtinkaulio skyriaus skaidulos - apačioje. Atliekant suoliuko spaudimą horizontalioje padėtyje, didžiąją dalį apkrovos turi krūtinės ląstos, ypač krūtinės ląstos. Tricepsas Tai yra alkūnės sąnario prailgintuvai, susidedantys iš 3 galvos.

Spaudimo metu ilgiausia galva aktyviausiai dirba keliant svorį aukštyn. Dažnai atsitinka, kad svoris neina galutinė dogma nevyksta   dėl silpno triicepso.

"Iki tol, kol išbandžiau Probolan 50 galvojau, jog tokie efektai yra mėgėjams nepasiekiami.."

Bench Press: Viršutinių galūnių raumenų EMG Sutikite, būtų įdomu sužinoti, kaip elgiasi viršutinės pečių juostos raumenys, koks elektrinis aktyvumas atsiranda atliekant suoliuko spaudimą.

Jie sako kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų parodo taip MSMK sportininkas, štangos svoris   kg. Išvados iš diagramos: strypo pagreičio fazėje, kai jis nuleidžiamas ant krūtinės, aiškiai aktyvūs tricepsai ir pectoralis major; deltinių raumenų aktyvumas padidėja, kai strypas nuleidžiamas iki krūtinės ir prieš kėlimo fazę parodo dideles vertes; bicepso vaidmuo stende yra labai mažas.

Dabar kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų aiškiai išanalizuosime suolą pagal jėgas ir maksimalią jų sinergiją. Stalinis presas: jėgų geometrija Gravitacija visada atitrauks juostą žemyn, tačiau, kai pridedate šonines šonines jėgas, gaunamas vektorius produktas 2  pajėgos skirtingomis kryptimis   nebus nukreiptas tiesiai žemyn.

Išorinis jėgos mentė yra statmenas atstumas tarp paveikto sąnario ir jėgos vektoriaus. Gautas jėgos vektorius, atsižvelgiant į šonines jėgas, eina daug arčiau peties nei jėgos vektorius, veikiantis tik gravitaciją, veikiantis juostą.

Tai reiškia, kad gautas pečių stiprumas horizontaliam lenkimui yra trumpesnis, todėl lengviau pakelti krūtinės raumenis. Tai tik padidina bendrą jėgą.

Sale Kai svarstyklės nėra svarbios: 7 geresni būdai sužinoti ar tavo mitybos planas veiksmingas Dalinamės straipsniu, kurio autorė yra Ugnė Katelynienė — ilgą laiką sporto ir sveikos mitybos šalininkė, kuri, būdama fitneso varžybų prizininkė, puikiai supranta tiek subalansuotos, tiek labai griežtos mitybos principus bei sporto ir mitybos sintezę iš savos patirties. Ji atstovauja kiekvieną moterį, kuri nori džiaugtis nepriekaištinga išvaizda ir jaustis puikiai.

Kairėje galite pamatyti horizontalios lenkimo jėgos pečius. Taip pat svarbu suprasti, kad krūtinkaulis ir tricepsas gali veikti sinergijoje: nuo alkūnės šono - krūtinės ląstos padeda tricepsui prailginti alkūnę, o iš peties - tricepsas padeda krūtinę horizontaliai sulenkti petį. Kadangi patys dilbiai negali daug judėti, nes rankos yra fiksuotoje padėtyje, pečiai turėtų sulenkti horizontaliai, nes Tricepsas veikia alkūnės pratęsimą.

Taip pat yra ir priešakinių krūtinėlių atžvilgiu, nes rankos yra pritvirtintos   laikykite juostą sudeginti ir užkirsti kelią riebalų degintojas o krūtinės ląstos dirba atliekant horizontalų peties lenkimą, alkūnės turėtų būti gerai ištiestos. Stipresni krūtinėlės palengvina alkūnės pratęsimą išspausti svorį tokiu atveju tampa lengviauo stipresni tricepsai palengvina horizontalų peties lenkimą.

Tiesą sakant, tai išaiškino situaciją stiprumo prasme, tai reiškia, kad jie padarė loginę straipsnio išvadą. Tikiuosi humaniškumo :. Kitą penktadienį tęsime savo istoriją ir kalbėsime apie stovyklą.

Mes kaip numesti 8 kg svorio, pone. PS:  kaip tau patinka naujas ciklas? Ar gerai? PPS:  Ar projektas padėjo? Tada palikite nuorodą į jį savo socialinio tinklo būsenoje - plius   taškai į karmą garantuoti : Su pagarba ir įvertinimu, Protasovas Dmitrijus. Spaudinį stende šiandien naudoja daugelis sportininkų, kurie siekia išpumpuoti deltinius raumenis, krūtinės ląstą ir latissimus dorsi, taip pat tricepsą.

Melas, esantis stende: vektoriai, jėgos, akimirkos

Pradedantiesiems prieš treniruotes kartais gali kilti klausimas - ar įmanoma atlikti suoliuko spaudimą be suolo? Tačiau vienintelis teisingas atsakymas yra ne.

Kodėl taip Atliekant suoliuko spaudimą, treniruočių programoje gali būti daug įvairių pratimų. Keisdami techniką, galite sutelkti dėmesį į skirtingus raumenis.

Pavyzdžiui, siauras rankena tricepsu apkrauna krūtinės raumenų vidines dalis. Nuleisdami kaklą ant įvairių krūtinės dalių viršutinės, apatinės, vidurinėsgalite išvengti kylančio raumenų sąstingio. Jei spaudžiate stendą ant nuožulnaus stendo su galva į viršų, tai leidžia jums suformuoti viršutinius krūtinės ląstos skyrius, o priešinga padėtis numato apatinių skyrių tyrimą.

Jei atliekate pratimus naudodamiesi hanteliais, žemesniame taške svorį galite šiek tiek sumažinti, palyginti su mankštos produktu.

Geriausi kramtymai, norint greitai numesti svorio namuose!

Taip pat hantelio presas leidžia pakeisti trajektoriją, lygiagrečiai išspausti apvalkalus arba sujungti juos viršutiniame taške. Visi šie pasiekimai, kuriuos galima pasiekti atliekant šį pratimą, žymiai sumažins galimybes, jei darysite suoliuką be suoliuko, o tai žymiai sumažins judesių amplitudę, taip pat neleidžia skirtis atsižvelgiant į suolelio techniką.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų dešimtys vienetų riebalų nuostoliams

Ir technika yra nepaprastai svarbi atliekant šį pratimą! Kalbant apie technologijos taisykles, svarbu atsiminti, kad niekada neturėtų būti aukojama norint priaugti svorio. Tinkamai treniruodamiesi ant suoliuko, galėsite efektyviausiai išsiugdyti reikiamus raumenis, apsisaugoti nuo traumų, taip pat pasiruošti profesinėms varžyboms. Varžybų standartai gali būti skirtingi, tačiau norint atlikti šį pratimą yra keletas išankstinių sąlygų, kurių, beje, neįmanoma laikytis, jei darote spaudimą stende be stendo.

Kai spaudžiamas stende, rankena geriau naudoti tricepsą, šiek tiek platesnį nei vidutinis. Kojos yra plačiai išdėstytos aplink, jos visiškai remiasi į kojas ant grindų.