Keturių dienų dieta | kaisiadorietis.lt

Kaip mesti svorį lėtai, bet užtikrintai

Turinys

    Prasideda alinantis dietų maratonas: vieni jo dalyviai ieško informacijos, kaip kuo greičiau numesti svorio, kiti gi protingesni — rezultatų jie siekia lėtai, bet užtikrintai.

    57 metai ir negali mesti svorio

    O ką daryti tiems, kurie jo negali priaugti? Svoris gali būti per mažas dėl daugelio priežasčių — virškinamojo trakto ligų, nevisavertės mitybos, per greitos medžiagų apykaitos Tačiau jeigu su sveikata viskas gerai, problemą dažniausiai galima išspręsti pakoregavus mitybą.

    Išanalizuokite savo racioną Keletą dienų į užrašų knygutę žymėkitės, ko ir kiek suvalgote. Vieno valgymo metu suaugusiam žmogui reikėtų suvartoti ne mažiau kaip g maisto. Jeigu per pietus, pusryčius ir vakarienę jo gaunate mažiau, liesumo priežastis greičiausiai yra nepakankamas maisto kiekis.

    svorio netekimas maitinant ne stimuliuojanti riebalų deginimo priemonė

    Jeigu jis normalus, vadinasi, reikėtų pradėti vartoti daugiau gyvulinės kilmės baltymų. Maitinkitės visaverčiu maistu Visaverčio maisto turite gauti ne rečiau kaip 3 kartus per dieną. Būtų idealu, jeigu valgytumėte 5—6 kartus, darytumėte tai ramioje aplinkoje, kadangi nervingumas kliudo įsisavinti naudingąsias medžiagas. Pertraukų metu užkąskite džiovintais vaisiais ir riešutais.

    svorio netekimas, bet prarasti kūno riebalai svorio metimo saitai

    Svorio netekimo priežastys baltymų naudą Riebus maistas išties skatina svorio augimą, tačiau jis bet užtikrintai negražiai nusės ant šonų ir pilvo.

    Tokie patiekalai sutrikdo medžiagų apykaitą ir virškinimą, todėl geriau pirmenybę teikti baltymingiems produktams, t.

    lankas numesti svorio per 2 savaites