„5 ir 2“ – dieta, užkariavusi pasaulį - kaisiadorietis.lt

Kaip deginti riebalus slaugos metu

Ji nežaloja sveikatos, jos nesunku laikytis, o užvis svarbiausia, kad yra neįtikėtinai veiksminga. Kur slypi šios dietos populiarumo paslaptis? Paprastumas ir lankstumas — štai, kuo daugelį paperka britų gydytojo bei populiaraus sveikatos mokslo žurnalisto Michaelio J.

Mosley sukurta mitybos sistema. Jos esmė — 5 dienas valgote, kaip įprastai, o 2 skiriate organizmo iškrovai. Iš pradžių kurdamas šią sistemą M.

Pranešti klaidą

Kaip deginti riebalus slaugos metu labiau galvojo ne apie norinčius numesti svorio, o apie kamuojamus įvairių ligų žmones. Tai buvo tarsi moksliškai pagrįsta sveikatinimo sistema.

Mosley filmas apie reguliaraus badavimo naudą sukėlė didelį susidomėjimą visame pasaulyje. Britų žurnalistė Mimi Spencer, daug metų rašiusi apie sveiką mitybą, garsenybių dietas, nutarė M. Mosley metodikos veiksmingumą išmėginti pati. Kam tinka?

  1. Numesti svorio per tris savaites
  2. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  3. Romeo santos svorio metimas
  4. Maca nauda numetus svorio
  5. Nutukimas yra susijęs su šildymu?
  6. Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.
  7. Nutukimas yra susijęs su šildymu? - Aktualijos - Ligos, sveikata, vaistai - kaisiadorietis.lt
  8. Slimsonic svorio šalutinis poveikis

Kiek valgyti? Per iškrovos dienas reikėtų suvartoti ne daugiau kaip kilokalorijų. Spencer pradedančiosioms rekomenduoja apsiriboti viena iškrovos diena per savaitę ar net per 10 dienų, o norinčiosioms sparčiau lieknėti — 2 arba 3.

colių nuostoliai gali atsitikti be svorio

Svarbi sąlyga. Per iškrovos dienas tarp valgymų turėtų būti 12 valandų tarpas.

13 galimybių deginti riebalus visą dieną

Mat patys efektyviausi lieknėjimo procesai vyksta būtent tokių pauzių metu. Taigi idealu būtų, jei per iškrovos dieną pusryčiautumėte 7, o vakarieniautumėte 19 valandą.

kaip deginti riebalus slaugos metu

Tačiau nieko bloga, jei dienos kalorijų normą kcal gausite ir per vieną valgymą. Būtina: baltyminiai produktai — mėsa, žuvis, varškė; naudingieji angliavandeniai, produktai su mažu glikeminiu indeksu GI — citrusiniai vaisiai, obuoliai, avižų dribsniai; švarus negazuotas vanduo — ne mažiau kaip 1,5 l per dieną.

Galima: juoda kava be cukraus. Negalima: cukraus, saldžių kepinių, krakmolingų produktų, riebaus, kepto maisto, alkoholio.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Dviejų iškrovos dienų valgiaraščio pavyzdys 1-oji diena Avižinių dribsnių 40 g košė, virta vandenyje kcal ; Obuolys 30 g. Vakarienė kcal g vištos krūtinėlės supjaustykite juostelėmis, apkepkite sausoje keptuvėje. Kai gabalėliai gražiai paruduos, užpilkite padažu, pagamintu iš smulkiai sutarkuoto imbiero 1 šaukštelis susmulkintų petražolių 1 šaukštelissutrintos skiltelės česnako, sojų padažo 1 šaukštas ir citrinos kaip deginti riebalus slaugos metu 3—4 šaukštai.

kaip deginti riebalus slaugos metu patarimai, kaip lieknėti

Galite įpilti ir šiek tiek vandens. Kepkite kelias minutes, tada dėkite kokių nors daržovių, pvz.

Pasakė, kaip deginti riebalus: pavyks neprakaituojant | kaisiadorietis.lt

Mandarinas 25 kcal. Išplakite du kiaušinius su šlakeliu svorio metimas 63 metų moteriai. Kepkite sausoje keptuvėje ant nedidelės ugnies. Kai plakinys pradės tvirtėti, sudėkite griežinėliais supjaustytą pomidorą, apibarstykite mėgstamais prieskoniais.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Kai omletas baigs kepti, sudėkite sūrio griežinėlius ir, uždengusi keptuvę dangčiu, nukelkite nuo ugnies. Vakarienė kcal Saują mėgstamų salotų nuplaukite, nusausinkite, suplėšykite ir išdėliokite lėkštėje.

kaip deginti riebalus slaugos metu kodėl aš stengiuosi prarasti riebalus

Ant viršaus dėkite 50 g griežinėliais supjaustyto šviežio mocarelos sūrio, gabaliukais supjaustyto vidutinio dydžio pomidorą ir porą lapelių šviežio baziliko. Salotas apšlakstykite balzaminiu actu ir keliais lašais alyvuogių aliejaus. Pusė apelsino 20 kcal. Palengvinkite sau užduotį Reikiamais produktais pasirūpinkite iš anksto. Taip pat ir šaldytuvo turiniu — kad nekiltų pagunda silpnumo akimirką sukrimsti dešros gabalėlį ar kokį skanumyną.

Naudokite mėgstamus prieskonius, žalumynus — valgykite skaniai, jausdama malonumą.

13 galimybių deginti riebalus visą dieną - DELFI Gyvenimas

Susiraskite įdomią veiklą, kuri atitrauktų jūsų dėmesį nuo maisto. Sumažinkite fizinį krūvį. Į sporto salę eikite kitomis dienomis, per iškrovą užteks pasivaikščioti gryname ore ar lengvai pasimankštinti. Ernestos Pakrosnienės tekstas.