Sekite mus

Kaip atlikti kūno matavimus svorio

LinkedIn Pasaulyje vis daugiau žmonių kenčia nuo viršsvorio ir tai tampa rimta, įvairių sveikatos sutrikimų, priežastimi. Tačiau visame pasaulyje egzistuoja ir atvirkštinė problema — nemažai žmonių kenčia nuo pernelyg mažo kūno svorio.

Visgi, jeigu turite per mažą kūno svorį arba tiesiog norėtumėte priaugti daugiau svorio, apžvelgsime keletą sveikų būdų, kaip tai galėtumėte pasiekti. Kada žmogus laikomas turintis per mažą kūno svorį?

Kūno sudėties analizės tyrimas

Šiuo atveju, per mažą kūno svorį turintis žmogus laikomas tada, kai jo kūno masės indeksas KMI yra lygus arba mažesnis nei 18,5. Nors šis matavimo metodas yra pakankamas sudarinėti statistiką, tačiau prieš darant išvadas siūlome išbandyti šį ir kitus idealaus kūno svorio matavimo metodus, kuriuos detaliai aprašytus rasite šiame straipsnyje:  Idealus kūno svoris.

kaip atlikti kūno matavimus svorio 40 svarų svorio metimas per 4 mėnesius

Kiek turėčiau sverti? Su kokiomis sveikatos rizikomis susiduria per mažą kūno svorį turintys žmonės? Žmogus, turintis per mažą kūno svorį, gali turėti didesnę riziką patirti šiuos negalavimus: Imuninės sistemos susilpnėjimą Maistinių medžiagų trūkumo sukelti negalavimai pavyzdžiui anemija, osteoporozė Vystymosi sutrikimai, ypač vaikams ir paaugliams Problemos siekiant susilaukti vaikų, padidėjusi vaisiaus apsigimimo rizika Nuolatinis energijos trūkumas, nuovargis, mieguistumas, negebėjimas susikaupti Kokios priežastys gali nulemti per mažą kūno svorį?

Prieš skaitant šias priežastį, įspėjame, kad nereikia pulti į paniką, tai tiesiog sveikatos sutrikimai, kurie gali daryti įtaką svorio netekimui ir prieš pasidarant išvadas, būtina pasikonsultuoti su gydytoju arba kitu kompetetingu sveikatos priežiūros specialistu. Valgymo sutrikimai: tokie kaip anoreksija ir nepakankam mityba.

Nuorodos kopijavimas

Psichinės sveikatos problemos: tokios problemos kaip stresas, nemiga, nervinis išsekimas, lėtinis nuovargis ir depresija gali turėti neigiamos įtakos kūno svoriui. Glitimo netoleravimas: sunkiausia glitimo netoleravimo forma, vadinama celiakija gliuteninė enteropatijagali daryti įtaką per mažo kūno svorio atsiradimui.

Nepakankamas fizikinis aktyvumas: nepakankamai naudojantis visomis raumenų grupėmis, kai kurie raumenys gali sunykti ir dėl to sumažėti kūno svoris.

  1. Kūno sudėties analizės tyrimas Vilniuje | KARDIOLITOS KLINIKOS
  2. Svorio netekimas šiaurinių turtingų kalvų
  3. Informacija, kaip naudojate mūsų svetainę Jeigu Jūs lankotės mūsų interneto svetainėje, mes taip pat renkame informaciją, kuri atskleidžia mūsų teikiamų paslaugų naudojimo ypatumus, arba automatiškai generuojama vizitų statistika.

Skydliaukės veiklos sutrikimai: tam tikri hormonai gali paskatinti medžiagų apykaitą su sukelti kūno svorio sumažėjimą. Infekcijos: parazitų sukeltos infekcijos, ŽIV, tuberkuliuozė. Vėžys:  vėžiniai navikai, tiesiogine prasme, gali valgyti žmogų, sunaudojant didelius energijos kalorijų kiekius. Diabetas: sergant 1 tipo diabetu ir nesilaikant gydytojo rekomendacijų, galite taip pat netekti kūno svorio.

Kaip priaugti svorio? Jei jau nusprendėte priaugti svorio, tai labai svarbu viską daryti tinkamai.

Riebus maistas ir saldumynai, gali padėti priaugti svorio, tačiau tai gali sukelti kur kas rimtesnių problemų. Be to, turbūt nenorite, kad visas jūsų priaugtas svoris nusistovėtų jums ant pilvo ir šlaunų?

Kaip išmatuoti procentinį kūno riebalų kiekį?

Todėl nusiteikite, kad reikės stengtis gyventi ir valgyti sveikatai. Apsišarvuokite kantrybe ir stenkitės laikytis visų žemiau pateiktų patarimų.

kaip atlikti kūno matavimus svorio kaip pašalinti riebalus iš žmogaus kūno

Pagrindinė taisyklė: suvartokite daugiau kalorijų nei sudeginate Susidarykite mėgstamo ir kaip atlikti kūno matavimus svorio — sveiko maisto, sąrašą ir panagrinėkite šių produktų etiketes. Ten rasite visą reikiamą informaciją, įskaitant ir kalorijų kcal kiekį gramų produkto.

Jums reikalingų kalorijų kiekį galite paskaičiuoti šiame puslapyje: Kalorijų poreikio apskaičiavimas.

Sekite mus

Prisiminkite, tai yra apytiksliai paskaičiavimai, realus kalorijų poreikis gali svyruoti  šimtais kcal į abi puses, tačiau kalorijų poreikio skaičiuotuvas puikiai tiks pradžiai, kol pradėsite poreikį jausti natūraliai.

O kitus apytikslius skaičius, apie kalorijų ir maistinių medžiagų kiekį maisto produktuose, galite rasti šiame puslapyje:  Kalorijų ir pagrindinių maistinių medžiagų skaičiuotuvas. Jeigu norite priaugti svorio sveikai ir stabiliai, stenkitės suvartoti maždaug kcal daugiau, nei yra jūsų dienos poreikis. Jeigu norite greitesnio efekto, šį skaičių galite padidinti iki kcal.

Valgykite pakankamai baltymų Baltymai, tiksliau amino rūgštys, iš kurių kaip atlikti kūno matavimus svorio susideda, yra pagrindinė raumenų statybinė medžiaga.

Tačiau nepersistenkite su baltyminiu maistu, nes baltymai yra kur kas sotesni už angliavandenius, todėl jie gali ir pakenkti, sumažindami apetitą.

Kūno sudėties analizės tyrimas. Kas tai?

Prisiminkite, kad vieno valgiu metu, grynų baltymų kiekis, kaip atlikti kūno matavimus svorio organizmas geba pasisavinti yra 25 — 30 gramų, Dienos baltymų poreikį galite paskaičiuoti padaugindami savo svorį kilogramais iš 1,5 — 2 arba pasinaudoti anksčiau pateiktą nuoroda į kalorijų ir pagrindinių maistinių medžiagų skaičiuotuvu.

Valgykite 3 — 5 kartus per dieną, nepamiršdami ir angliavandenių bei riebalų Nors baltymai yra patys svarbiausi, siekiant sveikai priaugti svorio, bet angliavandeniai ir riebalai taip pat yra gyvybiškai svarbūs geram jūsų organizmo funkcionavimui.

  • Paslaugos kaina gali skirtis priklausomai nuo paslaugą teikiančio gydytojo.
  • Kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų
  • Pagal šį metodą sveriatės panardinta didelėje vandens talpykloje.
  • Svorio netekimas Korar patarimai
  • kaisiadorietis.lt - sporto studija Kaune
  • Idealios formos svorio metimo rezultatai

Pasistenkite kiekvieno valgio metu gauti pakankamai visų kaip atlikti kūno matavimus svorio maistinių medžiagų. Tai ne tik padės tinkamai pamaitinti kūną, bet ir lengviau surinkti reikiamą kalorijų kiekį. Nepamirškite ir užkandžių dienos metu, tai puikus būdas gauti maistinių medžiagų kai neturite daug laiko pavalgyti.

Tačiau apsiribokite sveikais, geriausiai iš vieno produkto susidedančiais užkandžiais. Pateikiame užkandžių sąrašą, kuriuos rekomenduojame vartoti siekiant priaugti svorio: Riešutai: anakardžiai, migdolailazdyno riešutai ir kt. Grūdinės kultūros: pilnagrūdžiai produktai, kaip  avižosgrikiairudieji ryžiai ir kt. Vaisiai: bananaiavokadaipersimonai ir kt.

Riebūs pieno produktai: varškė, graikinis jogurtas ir kt. Kiti produktai: baltyminiai kokteiliai, riešutų sviestas, kiaušiniai, alyvuogių aliejusbolivinė balanda, avinžirniaisaldžiosios bulvės. Į sąrašą beveik neįtraukėme daržovių, tačiau neapsigaukite, jums vistiek reikia stengtis valgyti jų kuo daugiau. Tačiau prisiminkite, jeigu prikimšite skrandį vien daržovėmis, tai jums nebus naudinga, jeigu siekiate priaugti svorio. Jos gali būti sočios, tačiau daugumoje daržovių yra itin mažai kalorijų.

Tai gali nutolinti jus nuo tikslo, suvartoti kuo daugiau kalorijų dienos metu. Būkite aktyvūs Norinti priaugti sveiko svorio, jūs turite stengtis, kad maistinės medžiagos patektų į jūsų raumenis, o ne ant pilvo, riebalų pavidalu. Tam būtina sąlyga yra fizinis aktyvumas. O tinkamiausia tam sporto šaka — svorių kilnojimas sporto salėje. Ši veikla nesudegina itin daug kalorijų, tačiau pakankamai išjudina raumenis.

tipiški svorio metimo įpročiai

Be to, dabar beveik kiekvienoje sporto salėje yra patyręs treneris, kuris gali padėti pradedantiems. Nieko nelaukę užsirašykite į sporto salę ir pradėkite treniruotis po kartus per savaitę, tam skiriant minučių, kiekvienos treniruotės metu ir nepersistenkite su cardio pratimais, skirdami jiems min. Daugiau patarimų apie mityba sportuojant, rasite straipsnyje:  mityba sportuojant.

Kiti patarimai, padėsiantys priaugti svorio Stenkitės pakankamai ilsėtis ir pakankamai miegoti. Tai itin svarbu jeigu sportuojate, kadangi miegant organizmas atsistato po patirto krūvio.

Kūno sudėties analizė atskleis blogos savijautos priežastis

Venkite žalingų įpročių. Rūkymas ir alkoholis gali daryti neigiamą įtaką svarbių maistinių medžiagų pasisavinimui ir skatinti jų praradimą. Gerkite pakankamai vandens. Vanduo yra būtina sąlyga, kad jūsų organizmas galėtų tinkamai funkcionuoti. Jis padeda raumenims augti, padeda palaikyti imuninės sistemos sveikatą bei dalyvauja  virškinimo etapuose.

Per dieną stenkitės išgerti ne mažiau nei 30 ml vandens, kiekvienam savo kūno kilogramui.

kaip atlikti kūno matavimus svorio

O jei sportuojate, tuomet treniruotės metu pridėkite dar bent ml vandens. Plačiau apie vandenį skaitykite:  Geriamas vanduo, jo reikšmė organizmui ir kiek reikia išgerti vandens per dieną Vartokite maisto papildus. Kaip atlikti kūno matavimus svorio papildai gali padėti užpildyti mitybos spragas ir užtikrinti, kad organizmas gautų visas reikalingas maistines medžiagas.