Dietų ekspertas: viena kita gudrybė – ir svoris kris be pastangų - DELFI Sveikata

Idealus menkės svorio metimas. Nuorodos kopijavimas

Kaip teigia ji pati, paauglystėje ji buvo linkusi pilnėti, todėl teko atrasti būdą, kaip kontroliuoti savo svorį. Dabar tuo sunku patikėti, tiesa? Juk ši aktorė visada atrodo puikiai ir gali pasipuikuoti tobulomis kūno linijomis. Naivu tikėtis, kad puiki figūra — tai Dievo dovana, todėl norint atrodyti puikiai visada prireikia šiek tiek pastangų.

Tad kokių principų laikosi J. Juk neretai yra pravartu perimti gerą pavyzdį. Pirmieji žingsniai Pirmiausia žymi aktorė atsisakė apdirbtų avižinių dribsnių, kuriuos įprastai valgydavo pusryčiams, baltos duonos, ryžių, bulvių ir balto cukraus.

Taip pat į mitybos racioną J. Aniston įtraukė pieno produktus, kuriuose gausu kalcio. Nepasiteisinę bandymai Aktorės atradimu tapo amerikiečio Barry Searso sukurta dieta, kurios principas yra toks: 40 proc.

Kaip numesti svorio?

Šios dietos patiekalai nėra sudėtingi kas yra itin svarbu nuolat skubantiemso užkandžius galima pasirinkti ir gana įprastus, pavyzdžiui, riešutus. Šios dietos sudarytojo teigimu, toks mitybos idealus menkės svorio metimas padeda ne tik atsikratyti antsvorio J. Aniston numetė net 14 kilogramų! Vis dėlto ši dieta nepasiteisino, kaip teigė pati aktorė, tai turėjo įtakos vaisingumo problemoms, todėl teko išbandyti ir naują dietą.

Būtent tai idealus menkės svorio metimas pastūmėjo aktorę ieškoti labiau tinkančios dietos, kuri ne tik padėtų palaikyti idealų kūno svorį, bet taip pat ir gerą savijautą bei puikią sveikatą.

Aniston šią dietą pavadino pusiau juokais, tačiau toks pavadinimas nėra iš piršto laužtas — 90 proc. Vis dėlto tie 10 proc. Aniston tai vadina mažais malonumais.

Kalorijų lentelė

Pagrindinė šios dietos taisyklė — suskirstyti mitybos planą į tris etapus ir po truputį didinti suvartojamų kalorijų kiekį. Aktorės teigimu, svarbiausia valgyti daug vaisių ir daržovių — kuo spalvingesnė bus lėkštė su patiekalu, tuo bus geriau. Trys dietos etapai Pirmasis etapas trunka dvi dienas: šiuo laikotarpiu organizmas pradeda valytis ir deginti riebalų rezervą. Jei turima antsvorio, šiuo etapu netenkama maždaug vieno kilogramo.

Kas svarbiau metant svorį – sportas ar mityba?

Antrasis etapas — šešios dienos. Šiuo laikotarpiu sparčiai lieknėjama, gali ištirpti iki trijų kilogramų. Trečiasis etapas — dvi dienos.

Reikia tikėti, jog šį kartą jums viskas pavyks. Siekite laipsniško, bet pastovaus svorio netekimo. Visam gyvenimui pamėkite vaisius ir daržoves. Išsikelkite sau realius tikslus ir apdovanokite save kuo tik norite, tik ne maistu. Būkite kantrūs savo kūnui.

Organizmas ruošiamas grįžti prie normalaus valgiaraščio. Galima atsikratyti maždaug vieno kilogramo. Ką valgyti?

svorio metimas pagal amžių ir ūgį

I etapas Pirmos dienos mitybos racioną sudaro kalorijų. Pusryčiams rinkitės rupių miltų bandelę su džemu ir liesu margarinu, pietums — miežines kruopas su daržovėmis, vakarienei — virtos vištienos krūtinėlės, virtų bulvių ir konservuotų kukurūzų salotas. Antrą dieną suvartosite kalorijų. Pusryčiams rinkitės rupios duonos skrebutį su griežinėliu kumpio, suvalgykite vieną persiką, išgerkite stiklinę greipfrutų sulčių. Pietums valgykite daržovių sriubą, gramų be idealus menkės svorio metimas keptos veršienos su daržovėmis.

Pavakariams valgykite šviežių daržovių salotas su alyvuogių aliejumi, riekę rupios duonos. Vakarienei suvalgykite nedidelę picą plonytė tešla, liesa mėsa, tarkuotas sūris. II etapas Pirmąją dieną pusryčiams valgykite rupių miltų bandelę su tunu, suvalgykite pirmasis riebalų degintojas phorm vaisių.

idealus menkės svorio metimas

Pietums rinkitės šviežių daržovių salotas su ryžių trapučiais. Vakarienei valgykite ryžius su vaisiais. Antrąją dieną pusryčius rinkitės tokius pat, kaip ir dieną prieš tai tai darykite ir kitas šio etapo dienaspietums valgykite ant grotelių keptą menkę su virtomis daržovėmis. Vakare valgykite garuose virtą arba ant grotelių keptą vištienos krūtinėlę su troškintomis daržovėmis.

Nuoroda nukopijuota aA Į ką reikia atkreipti didesnį dėmesį — sportą ar mitybą - norint atsikratyti lašinukų ant pilvų? Teks derinti abu, sako specialistai. Ir štai kodėl.

Trečiąją dieną pietums valgykite daržovių sriubą ir jautienos kepsnį su troškintomis daržovėmis. Pavakariams galite suvalgyti rupių miltų bandelę su džemu, o vakarienei valgykite varškę su persikais ar kitais vaisiais.

Ketvirtąją dieną pietums rinkitės rupių miltų bandelę su savo sultyse konservuotu tunu g ir šviežių daržovių salotas.

Laida „Laikas veikti“: kaip numesti svorio ir jį išlaikyti?

Pavakariams suvalgykite pusę rupių miltų bandelės su džemu ir 2 griežinėliais varškės sūrio. Vakarienei rinkitės jautienos kepsnį su troškintomis daržovėmis. Idealus menkės svorio metimas dieną pietums suvalgykite nedidelę picą, pavakariams — natūralų jogurtą, persiką ir ryžių traputį, vakarienei — šviežių daržovių salotas ir skrebutį su liesu kumpiu.

Šeštąją dieną rinkitės vištienos krūtinėlę, keptą be riebalų arba virtą ir daržovių salotas, pavakariams — ryžių traputį, stiklinę raugintų kopūstų ir obuolį.

Mano galva svorio metimas yra labai individualus reikalas ir tai kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam. Yra daug būdų kaip numesti svorio, daug pasiūlymų ir technikų, bet pats geriausias būdas yra tas, kuris netraumuoja jūsų vidaus, nedrasko jūsų kūno, nekelia prievartos ir leidžia būti taikoje su savimi. Pas geriausias būdas yra tas kuris svorio kritimo metu leidžia jums džiaugtis ne tik rezultatu, bet ir gyvenimu. Svarbiausia, neturi būti jokios kančios, o dominuoti turi tik teigiamos emocijos.

Šio etapo metu per idealus menkės svorio metimas suvartosite po kalorijų. III etapas Pirmąją dieną pusryčiams valgykite riekę visų grūdo dalių duonos su troškintomis šparaginėmis pupelėmis, stiklinę apelsinų sulčių ir persiką.

Priešpiečiams valgykite pusę greipfruto, indelį natūralaus jogurto. Pietums valgykite keptas kepenėles su daržovėmis, pavakariams — keptą obuolį su varške ir cinamonu, vakarienei — kietai virtą kiaušinį su apkeptais brokoliais ir rieke visų grūdo dalių duonos.

idealus menkės svorio metimas geriausias būdas numesti svorio per mėnesį

Antrąją dieną pusryčiams valgykite kiaušinienę iš dviejų kiaušinių, gerkite puodelį kavos su pienu. Priešpiečiams valgykite kietai virtą kiaušinį, pomidorą ir kelis salotų lapus, apšlakstytus citrinų sultimis. Pietums valgykite jautienos kepsnį su daržovėmis, pavakariams — rupios duonos riekę su liesu kumpiu, o vakarienei — vištienos numesti svorio berniukai. Šio etapo metu per dieną suvartosite kalorijų.

Žinoma, tai, kas tinka vienam, netiks kitam, todėl tuomet, jei laikysitės šios dietos, stebėkite, kaip jaučiatės, ir galėsite nuspręsti, ar verta tęsti tai, ką pradėjote. Kaip ir laikantis kitų dietų, svarbu stebėti sveikatos rodiklius — juk gera sveikata visada yra svarbiau nei tai, ką rodo svarstyklės.

Jennifer Aniston© Vidapress.