14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Deginti nesočius riebalus. Tinkama mityba kūnui išdžiovinti. Džiovinimas kaip veiksminga riebalų deginimo dieta

Dietos džiovinimui

Riebalai pilvo srityje dar vadinami visceraliniais riebalais, kurie yra rimtai kenksmingi. Šios rūšies riebalai yra pagrindinis 2 tipo diabeto ir širdies ir kraujagyslių riebalų deginimas binaural rizikos veiksnys, kurį galima paminėti 1.

Daugelis sveikatos priežiūros organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąnorėdamos klasifikuoti svorį ir numatyti medžiagų apykaitos ligų išsivystymo riziką. Tačiau tai klaidina. Žmonės, turintys pilvo riebalų perteklių, rizikuoja, net jei išorėje jie atrodo ploni 2.

Pirmoji Pagalba 7 aiškūs požymiai, kad valgote nepakankamai sveikų riebalų Mokslas sako: dietai jums reikia riebalų. Jūs tiesiog turite įsitikinti, kad vartojate reikiamus riebalų rūšis ir reikiamą kiekį. Bet, laimei, atsirandantys tyrimai įrodo priešingai: tam tikros rūšies riebalai iš tikrųjų pagerina mūsų sveikatą.

Nors prarasti riebalus šioje srityje gali būti sunku, yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti norėdami sumažinti pilvo riebalų perteklių.

Pateikti 20 veiksmingų patarimų, kaip numesti pilvo riebalus, paremti moksliniais tyrimais.

7 aiškūs požymiai, kad valgote nepakankamai sveikų riebalų

Valgykite daug tirpių skaidulų. Tirpus pluoštas sugeria vandenį ir sudaro gelį, kuris padeda sulėtinti mitybą, nes praeina per virškinimo sistemą.

deginti nesočius riebalus

Tyrimai rodo, kad šios rūšies skaidulos prisideda prie svorio metimo, padeda jaustis sotiems, todėl natūraliai valgysite mažiau. Tai taip pat gali sumažinti kalorijų kiekį, kurį jūsų kūnas pasisavina iš maisto 3, 4, 5.

Tinkama mityba kūnui išdžiovinti. Džiovinimas kaip veiksminga riebalų deginimo dieta

Be to, tirpus pluoštas gali padėti kovoti su pilvo riebalais. Stenkitės kiekvieną dieną vartoti maistą, kuriame daug skaidulų. Puikūs tirpaus pluošto šaltiniai yra linų sėmenys, shirataka makaronai, Briuselio kopūstai, avokadai, ankštiniai augalai ir gervuogės. Venkite maisto produktų, kuriuose yra trans-riebalų.

8 būdai deginti riebalus ant skrandžio, patvirtinta mokslo

Transriebalai sukuriami pumpuojant vandenilį į nesočius riebalus, tokius kaip sojų pupelių aliejus. Jų yra kai kuriuose margarinuose ir užtepėlėse, taip pat jų dedama į kai kuriuos supakuotus maisto produktus. Stebėjimo ir tyrimų su gyvūnais metu šie riebalai buvo siejami su uždegimu, širdies ligomis, atsparumu insulinui ir pilvo nutukimu 7, 8, 9. Deginti nesočius riebalus sumažinti pilvo riebalų kiekį ir apsaugoti savo sveikatą, atidžiai perskaitykite ingredientų etiketes ir venkite maisto produktų, kuriuose yra trans-riebalų.

Nevartokite per daug alkoholio Alkoholis gali turėti nedidelę naudą sveikatai, tačiau jis yra labai žalingas, jei geriate per daug. Tyrimai rodo, kad per didelis alkoholio kiekis gali pritraukti pilvo riebalus. Stebimi tyrimai sunkiųjų alkoholinių gėrimų vartojimą siejo su žymiai padidėjusia centrinio nutukimo rizika, tai yra, per dideliu riebalų kiekiu aplink juosmenį 11, Sumažėjęs alkoholio kiekis gali padėti sumažinti juosmens dydį.

Nereikia jo atsisakyti, jei jums tai patinka, tačiau gali padėti apriboti išgerto gėrimo kiekį per vieną dieną. Tyrime, kuriame dalyvavo daugiau nei žmonių, tie, kurie kasdien vartojo alkoholį, bet vidutiniškai deginti nesočius riebalus mažiau nei vieną gėrimą per dieną, turėjo mažiau pilvo riebalų nei tie, kurie gėrė rečiau, tačiau gėrimo dienomis vartojo daugiau alkoholio Valgykite daug baltymų turinčią dietą.

Baltymai yra nepaprastai svarbi maistinė medžiaga norint kontroliuoti svorį.

  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.
  • Riebalų ponia svorio netekimas
  • Saugus svorio netekimas 2 savaites
  • Gali svorio netekimas padėti ibs

Didelis baltymų vartojimas padidina hormono PYY deginti nesočius riebalus, kuris sumažina apetitą ir skatina pilnatvę. Baltymai taip pat skatina jūsų medžiagų apykaitą ir padeda palaikyti liesą raumenų masę svorio metimo metu 13, 14, Daugybė stebimų tyrimų rodo, kad žmonės, kurie valgo daugiau baltymų, turi mažiau pilvo riebalų nei tie, kurie valgo mažai baltymų turinčią dietą 16, 17, Į kiekvieną patiekalą nepamirškite įtraukti gerų baltymų, tokių kaip mėsa, žuvis, kiaušiniai, pieno produktai, išrūgų baltymai ar riešutai.

Sumažinkite streso lygį. Stresas gali priversti jus riebaluoti pilvą, nes antinksčiai gamina kortizolį, dar vadinamą streso hormonu. Tyrimai rodo aukštą kortizolio kiekį, padidina apetitą ir lemia pilvo riebalų būklę 19, Be to, moterys, kurios jau turi didelę juosmenį, reaguodamos į stresą linkusios gaminti daugiau kortizolio.

deginti nesočius riebalus

Padidėjęs kortizolis papildomai padidina riebalus viduryje Norėdami sumažinti pilvo riebalus, užsiimkite malonia veikla, palengvinančia stresą. Jogos ar meditacijos praktika gali būti veiksmingi metodai.

Nevartokite daug saldžių maisto produktų Cukraus sudėtyje yra fruktozės, kuri, vartojant perteklių, yra susijusi su keliomis lėtinėmis ligomis. Tai apima širdies ligas, 2 tipo diabetą, nutukimą ir riebalines kepenų ligas 22, 23, Stebimi tyrimai rodo ryšį tarp didelio cukraus suvartojimo ir padidėjusio pilvo riebalų kiekio 25, Svarbu suprasti, kad deginti nesočius riebalus nei vien rafinuotas cukrus gali padidinti riebalų kiekį pilve.

Aerobikos užsiėmimai kardio Aerobika kardio yra efektyvus būdas pagerinti sveikatą ir sudeginti kalorijas. Tyrimai taip pat rodo, kad tai yra viena efektyviausių mankštos formų pilvo riebalams mažinti.

20 EFEKTYVIŲ PATARIMŲ, KAIP NUMESTI PILVO RIEBALUS - SVORIO METIMO DIETOS

Tačiau rezultatai yra nevienodi, atsižvelgiant į tai, ar deginti nesočius riebalus intensyvumo, ar intensyvaus intensyvumo pratimai yra naudingesni 27, 28, Nepriklausomai nuo intensyvumo, svarbu, kaip dažnai ir kiek mankštinatės. Viename tyrime nustatyta, kad moterys po menopauzės prarado daugiau riebalų iš visų sričių, kai minučių per savaitę darydavo aerobinius pratimus, palyginti su minučių per savaitę Angliavandenių, ypač rafinuotų, sumažėjimas Sumažėjęs angliavandenių vartojimas gali būti labai naudingas riebalų praradimui, įskaitant pilvo riebalus.

Dietos, kurių metu gaunama mažiau kaip 50 gramų angliavandenių, netenka pilvo riebalų žmonėms, turintiems antsvorio, žmonėms, deginti nesočius riebalus susirgti 2 tipo cukriniu diabetu, ir moterims, turinčioms policistinių kiaušidžių sindromą PCOS 31, 32, Jūs neprivalote laikytis griežtos mažai angliavandenių turinčios dietos.

Kai kurie tyrimai rodo, kad paprasčiausias rafinuotų angliavandenių pakeitimas neperdirbtais krakmolingais angliavandeniais gali pagerinti medžiagų apykaitą ir sumažinti pilvo riebalų kiekį 34, Pakeiskite kai kuriuos kepimo aliejus kokosų aliejumi.

deginti nesočius riebalus ar sudafed degina riebalus

Kokosų aliejus yra vienas iš sveikiausių riebalų, kurį galite valgyti. Tyrimai rodo, kad kokosų aliejuje esantys vidutinės grandinės riebalai gali padidinti medžiagų apykaitą ir sumažinti sukauptų riebalų kiekį, reaguojant į didelį kalorijų suvartojimą 37, Kontroliuojami tyrimai rodo, kad tai taip pat gali sukelti pilvo netekimą.

1. Valgykite daug tirpių skaidulų.

Vieno tyrimo metu nutukę vyrai, kasdien vartoję kokosų aliejų 12 savaičių, neteko vidutiniškai 1,1 colio 2,86 cm atstumo nuo juosmens, tyčia nekeisdami dietų ar pratimų 39, Norint padidinti pilvo riebalų nuostolius, geriausia per dieną suvartoti apie 2 šaukštus 30 ml kokosų deginti nesočius riebalus, o tai yra kiekis, naudojamas daugelyje tyrimų, kuriuose pranešama apie gerus rezultatus.

Tačiau atminkite, kad kokosų aliejuje vis dar yra daug kalorijų.

deginti nesočius riebalus kaip numesti svorio su sunkiais ibs

Užuot pridėję papildomų riebalų į savo racioną, kai kuriuos riebalus, kuriuos jau turite, pakeiskite kokosų aliejumi. Atlikite pasipriešinimo treniruotes keliamosios svarstyklės Atsparumas, žinomas kaip sunkumų kilnojimas ar jėgos treniruotės, yra svarbus raumenims palaikyti ir stiprinti.

sveiki riebalai: požymiai, kad jums reikia daugiau gerųjų riebalų - Mityba, Balandis

Remiantis žmonių su cukriniu diabetu, II tipo cukriniu diabetu ir kepenų kepenų ligomis atliktais tyrimais, atsparumo treniruotės taip pat gali būti naudingos pilvo riebalams prarasti 41, Tiesą sakant, vienas tyrimas su antsvorio turinčiais paaugliais parodė, kad jėgos treniruotės ir aerobikos deginti nesočius riebalus padarė didžiausią vidaus organų riebalų sumažėjimą Jei nuspręsite pradėti kelti svarmenis, rekomenduojama gauti patarimų iš atestuoto asmeninio trenerio.

Venkite cukraus turinčių gėrimų. Cukrinti saldinti gėrimai yra pripildyti skystos fruktozės, dėl kurios pilvas gali pasidaryti riebus. Tyrimai rodo, kad saldūs gėrimai padidina riebalų kiekį kepenyse.

Vienas 10 savaičių tyrimas parodė reikšmingą pilvo deginti nesočius riebalus kiekio padidėjimą žmonėms, vartojantiems daug fruktozės turinčių gėrimų 44, 45, Cukraus gėrimai atrodo dar blogesni nei maisto produktų, kuriuose yra daug jb svorio netekimas NFL. Kadangi jūsų smegenys neperdirba skystų kalorijų taip, kaip kietosios, greičiausiai jūs suvartosite per daug kalorijų ir sutaupysite jas kaip riebalus 47, Norėdami prarasti pilvo riebalus, geriau visiškai atsisakyti cukraus turinčių gėrimų, tokių kaip soda, Punch ir saldi arbata, taip pat alkoholinių maišytuvų, kuriuose yra cukraus.

Gaukite daug ramaus miego.

Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus

Miegas yra svarbus daugeliui sveikatos aspektų, įskaitant jūsų svorį. Tyrimai rodo, kad žmonės, negaunantys pakankamai miego, linkę priaugti svorio, tai gali būti pilvo riebalai 49, Būsena, vadinama miego apnėja, kai naktį kvėpavimas iš tikrųjų nutrūksta, deginti nesočius riebalus pat siejama su vidaus organų riebalų pertekliumi Be to, kad miegate bent 7 valandas per deginti nesočius riebalus, įsitikinkite, kad užmiegate deginti nesočius riebalus.

Jei įtariate, kad turite miego apnėją ar kitokį miego sutrikimą, pasitarkite su gydytoju ir pasitarkite su gydytoju. Stebėkite maisto vartojimą ir mankštą Daug dalykų gali padėti numesti svorio ir pilvo riebalus, tačiau svarbiausia yra suvartoti mažiau kalorijų, nei reikia kūnui, norint išlaikyti svorį Maisto deginti nesočius riebalus tvarkymas arba internetinio maisto stebėjimo priemonės ar programos naudojimas gali padėti kontroliuoti suvartojamų kalorijų kiekį. Įrodyta, kad ši strategija yra naudinga metant svorį 54, Be to, maisto stebėjimo įrankiai gali padėti pamatyti baltymų, angliavandenių, skaidulų ir mikroelementų suvartojimą.

Daugelis taip pat leidžia įrašyti pratimus ir mankštą. Kiekvieną savaitę valgykite riebią žuvį Riebios žuvys yra nepaprastai sveikos. Juose gausu aukštos kokybės omega-3 baltymų ir riebalų, kurie apsaugo jus nuo ligų 56, Kai kurie įrodymai taip pat rodo, kad šie omega-3 riebalai gali padėti sumažinti vidaus organų riebalus.