A. Pauliukevičius: norite tobulo kūno? Šiukštu nedarykite šių klaidų - DELFI FIT

Ar yra sveikų riebalų degintojų

Patarimai riebalų deginimui 4.

kūno lieknėjimo būdai amc lieknėjimo Japonija

Galvoji, kad tik laikantis itin griežtos dietos ir labai intensyviai treniruojantis pasieksi savo rezultatų? Iš dalies taip, tačiau rezultatas vertas sunkaus darbo.

ar juoda kava lemia svorio kritimą?

Štai ką jums reikia žinoti: Valgyk mažus patiekalus per dieną Išlaikyk didelį baltymų suvartojimą Per dieną išgerk daug vandens Nevalgyk angliavandenių prieš miegą Įtrauk kardio į savo savaitinę treniruotę Neužkandžiauk tarp valgio Pakankamai miegok kiekvieną naktį įskaitant savaitgalius Deginant riebalus, būtina suprasti, ar yra sveikų riebalų degintojų tai ryškinimosi ciklas, kuomet tu turi šalinti savo riebalų perteklių, kad suteiktum raumenims reljefą ir išdirbtų raumenų išvaizdą.

Kai ryškiniesi tu nori pašalinti riebalus kuo greičiau neprarasdamas raumenų dydžio. Tai reiškia, kad tau teks naudoti kitokią treniruotę ir kitokią dietą. Todėl šiame straipsnyje pateiksime keletą svarbiausių patarimų deginant nereikalingus riebalus. Riebalų deginimas Riebalų deginimas nėra lengvas dalykas, net patyrę treneriais sako, kad tai sunkesnis dalykas nei raumenų auginimas.

Bet jei tu tuo užsiimsi rimtai, tuomet rezultatai bus fantastiški. Kardio treniruotės Vienareikšmiškai kardio treniruotės tai geriausias būdas deginti riebalus. Net jei tu naudoji geriausią iš ar yra sveikų riebalų degintojų įmanomų dietų tu vis vien nematysi ryškių pokyčių jei neatlikinėsi kardio treniruočių.

Nepasitikėkite produktais su subitraminu

Kai ryškiniesi gali atlikinėti kardio treniruotes 4 kartus į savaitę. Pradėk savo treniruotes nuo 20 minučių ir dirbk savo kelią iki valandos ar dar ilgesnių treniruočių. Toks širdies ritmas turi būti deginant riebalus. Mityba deginant riebalus Šių dienų žmonės lėtai juda tolyn nuo tradicinio valgymo 3 kartu per dieną ir tam yra daug gerų priežasčių.

Tuoj pat kai pradėsi dažniau ir taisyklingai valgyti, tavo metabolizmas pradės greičiau suskaidyti maistą. Organizmas pasiims viską ko reikią iš maisto įskaitant maistines medžiagas ir energiją.

Savo progreso sekimas. Riebalų deginimas

Taigi, kokie pagrindiniai mitybos principai deginti riebalus? Dažnesni, bet mažesni valgymai gaunant pakankamą baltymų kiekį Kai valgai tik 3 kartu per dieną tavo metabolizmas turi šansą sulėtėti tarp maitinimosi.

Tai nėra gerai jei tu nori deginti riebalus. Tau reikia palaikyti greitą metabolizmą visą dieną. Kuo greičiau veikia tavo metabolizmas, tuo daugiau riebalų ir energijos tu sudeginsi. Palaikyti didelį metabolizmą yra būtina metant svorį ir išlaikant jį. Žinoma, angliavandeniai yra pagrindinis kūno energijos šaltinis ir tu visada turi juos naudoti pirmus.

Kokie papildai geriausi, norint deginti riebalus?

Kai nebeliks angliavandenių tavo kūnas pereis prie jo riebalų. Tačiau jei nesuvartosi pakankamai baltymų per dieną tuomet tavo kūnas pradės imti baltymus iš raumenų, ko pasekoje rezultatas bus katabolizmas raumenų audinio mažėjimas. Todėl gera idėja mityba papildyti baltyminiu kokteiliu ar baltyminiais batonėliais tarp valgymų, kad palaikyti metabolizmą ir nesijausti alkanam.

Kai kurie žmonės neturi laiko gamintis dažnai, tad papildomas baltymų šaltinis tikrai geras pasirinkimas. Mažiau angliavandenių ir jokių užkandživimų Kaip jau buvo minėta prieš tai, tavo kūnas degina angliavandenius todėl, kad angliavandeniai yra pagrindinis kūno energijos šaltinis. Tad jei tu nesumažinsi angliavandenių suvartojimo tavo kūnas degins tik juos ir tu nepastebėsi jokio riebalų deginimo.

Patarimai riebalų deginimui

Iškart kai tik baigiasi tavo angliavandenių atsargos kūnas pradeda deginti riebalus. Tad išlaikyk žemą angliavandenių kiekį ir tavo kūnas pradės deginti riebalus greičiau. Stenkis valgyti visus savo dienos angliavandenius ryte. Tuomet angliavandeniai bus sudeginti dienos metu ir tavo riebalai bus pradedami deginti greičiau.

Sumažinus gaunamų angliavandenių kiekį, natūralu, kad dažnai norėsis užkandžiauti. Tačiau jei tu užkandžiausi dienos metu, tuomet pats prašaisi bėdos ir užkesti kelią riebalų deginimui. Žinoma yra ir sveikų užkandžių, bet dauguma užkandžių yra pilni riebalų, druskos ir cukraus.

ar yra sveikų riebalų degintojų

Jei jau planuoji savo dienos valgius, tuomet turėtum taip susiplanuoti, kad nesijaustum alkanas tarp valgymų ir neturėtum noro užkandžiams. Jei tau neužtenka laiko paruošti pakankamai valgio visai dienai tuomet vartok baltymų kokteilius arba baltymų batonėlius tarp valgių.

Nevalgyti prieš miegą Kai eini miegoti tavo metabolizmas sustoja akimirksniu. Jei valgai prieš miegą ypač angliavandenius yra didelis šansas, kad tavo kūnas nesudegins energijos ir viską išsaugos kaip riebalus. Stenkitės nevalgyti angliavandenių bent valandas prieš einant miegoti. Baltymų kokteilis prieš miegą būtų pats tas nes tavo kūnas neišsaugotų jo kaip riebalų.