Dietos ir sveika mityba | kaisiadorietis.lt

Ar galiu numesti svorio vengdamas cukraus. Kokie yra lietuvių mitybos įpročiai ir kokių klaidų darome, norėdami sulieknėti? | Žmonėkaisiadorietis.lt

Kokie yra lietuvių mitybos įpročiai ir kokių klaidų darome, norėdami sulieknėti? Autorius: Dalia Daškevičiūtė Publikuota: Nors lietuviai labai domisi mityba, informacija tokia prieštaringa, kad žmonės sutrinka ir grįžta prie senų mitybos įpročių. Yra daug klaidų, kurios daromos, trokštant sulieknėti ar norint maitintis sveikiau.

Jas ištaisius, galima pasiekti gerų rezultatų, teigia Londone dirbanti ir į Lietuvą vesti seminarų atvykstanti natūralios medicinos gydytoja mityba Tautvilė Šliažaitė.

Tai viena skaudžiausių temų, nes kartais žmogus turi imuninio pobūdžio sutrikimų ir jam reikia tam tikram laikui atsisakyti duonos. Dar labai daug žmonių vartoja liesų pieno produktų, nes patiki, kad liesi produktai turi mažiau kalorijų. Taip reklamuojama, o pažiūrėjus į etiketę matyti, kad juose yra daug angliavandenių, t.

uberhaxornova svorio netekimas svorio netekimas 50 metų moteris

Lietuviai valgo per mažai šviežių daržovių, ypač žiemą. Dauguma galvoja, kad užtenka valgyti bulvių.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Taip pat žmonės vartoja daug vaisių ir galvoja, kad patenkins penkių porcijų per dieną poreikį, nors naujausios studijos sako, kad kasdien reikėtų suvalgyti dvi porcijas vaisių ir šešias daržovių. Lietuviai nepakankamai geria vandens, jis reikalingas visoms funkcijoms palaikyti, netgi svoriui mesti.

Pastebėjau, kad vegetarizmo ir veganizmo judėjimai paveikė visuomenę — nebevalgoma tiek daug mėsos. Nebeatpažįstame, koks tas troškulio jausmas burnoje. Tuo metu, kai jaučiamas troškulys, organizme jau prasidėjusi dehidratacija. Dauguma mūsų sėdi biuruose, oro kondicionieriai labai sausina odą. Daug kas eina sportuoti, dažnai geria kavos, arbatos — visa tai varo skysčius.

Vartojant daug grūdinių produktų, jų suvirškinimui irgi reikalingas vanduo. Žinau žmonių, kurie geria per daug vandens.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Tai irgi negerai — gali nukristi spaudimas, svaigti galva, nes per gausus vandens vartojimas skatina elektrolitų sumažėjimą. Teorija, kad kol nesi ištroškęs, turėtum negerti, yra mitas. Esu išmokyta paprastai: tuo metu, kai jaučiamas troškulys, organizme jau prasidėjusi dehidratacija. Labai dažnai galvos skausmas gali būti dehidratacijos požymis. Svarbu žinoti, kad neturėtume gerti jokių skysčių valgio metu.

Tarp valgių yra puikus laikas gerti vandenį, o ne valgyti. Jei artėjant pietums jaučiatės alkani, išgerkite stiklinę vandens, palaukite 15—20 min. Jei vis dar alkani, galite pradėti ruoštis pietums.

Dietos ir sveika mityba

Joje irgi labai daug vandens ir po jos valgomos salotos. Ar tai netinkama? Būtų gerai po sriubos nesirinkti ko nors labai sunkiai virškinamo, ypač turintiems silpnesnę virškinimo sistemą. Arba reikėtų palaukti 20 min. O štai kavą apskritai reikėtų gerti be maisto, nes joje esančios medžiagos sustabdo magnio, geležies pasisavinimą. Tiems, kuriems trūksta šių mineralinių medžiagų, kavos niekada nesiūlyčiau gerti.

ar apsivalymo sutrikimas verčia mesti svorį numesti svorio dėl gripo

Vienas pačių blogiausių dalykų — gerti kavą ryte tuščiu skrandžiu. Tie, kas be kavos gyventi negali, siūlyčiau jos gerti praėjus 45 min. Informacijos apie tai itin daug, sveika mityba bei sportas šiuo metu madingi, bet rezultatai rodo, kad daugėja turinčių antsvorio ar nutukusių lietuvių.

Gal kažkokių dažnų klaidų daroma? Vienas iš pačių svarbiausių dalykų, norint numesti svorio, valgyti triskart per dieną, tik maistas turi būti subalansuotas.

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Antra bandau numesti svorio užkandžiavimas. Rekomendacija, kad reikėtų valgyti penkiskart per dieną kas 2—3 val.

Ir naujausios studijos rodo, ir senovėje taip buvo, kad žmonės turi valgyti rečiau. Labai aktyviai sportuojantiems tarp pietų ir vakarienės galima įtraukti užkandį.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Toks mažas pakeitimas mityboje turi didelę įtaką svoriui. Esmė, kad užkandžiams nepasirenkame vištienos krūtinėlės ar salotų. Užkandžiams renkamės riešutų, pyragėlių, bandelių. Tai arba neturintys naudingų medžiagų, arba labai kaloringi produktai.

Rekomendacijos dažniau valgyti atsirado prieš 50 m. Iš produkto traškučių, sausainiukų ir t. Ir tai ir toliau labai skatinama. Kadangi valgome netaisyklingai, dietologai rado būdą, kaip palaikyti pastovų cukraus kiekį kraujyje, — valgyti dažniau.

Bet renkantis baltymų šaltinį ir vengiant cukringų patiekalų, užtenka valgyti triskart per dieną. Trečia klaida — sultys. Jos turi labai daug cukraus.

ar diazepamas privers mane mesti svorį 100 svarų svorio netekimas per 3 mėnesius

Trinant glotnutį smoothieskaidulos jame lieka, bet spaudžiant sultis, jų stiklinėje yra 4—5 apelsinai. Net morkų sultyse itin daug cukraus. Ketvirta, lietuviai nepakankamai valgo Ar galiu numesti svorio vengdamas cukraus ir vartoja itin daug grūdinių produktų.

Rūta Kaladytė Lokominienė

Žiūrint į maisto piramidę, grūdiniai produktai užima milžinišką dalį. Tai neteisinga — niekada nebuvo vartojama tiek grūdinių produktų kiek dabar. Mūsų organizmas juos gali toleruoti, bet be šių produktų galėtume išgyventi. Kadangi vos Ar galiu numesti svorio vengdamas cukraus kiekvieno valgio metų jų vartojame, tai lemia svorio augimą. Ypač grūdinių produktų reikėtų vengti vakarais. Norint numesti svorio, reikia vartoti daugiau baltymų ir daržovių. Baltymų turi būti kiekvieno valgio metu.

Penkta, saldikliai irgi skatina svorio didėjimą, nes nuo jų didėja alkis ir suvartojama daugiau kalorijų. Saldikliai nėra skirti svoriui mesti. Šešta, dabartinėje visuomenėje žymiai daugiau streso, gyvenimas aktyvesnis, o stresas augina svorį.

Organizmas galvoja labai paprastai: jei esi stresinės būsenos, tau reikės bėgti nuo tigro, todėl viską, ką suvalgai, kaupsiu. Stresas gali būti tiek emocinis, tiek fizinis. Sporto salėje labai intensyviai dvi valandas sportuoti — irgi didžiulis stresas. Labai svarbu rasti būdą, kaip atsipalaiduoti.

Cukrus: ar būtina jį pašalinti iš savo mitybos?

Tinka joga, pilatesas, kvėpavimo pratimai, lėtas plaukiojimas, pasivaikščiojimas. Taigi retas valgymas irgi nėra geras. Jie jaučia alkį, bet sau neleidžia valgyti, o jų pusryčiuose nebūna pakankamai baltymų.

Dėl to vakare itin norisi valgyti. Labai svarbu, kas valgoma pusryčiams. Pusryčiai lemia, koks cukraus lygis kraujyje Ar galiu numesti svorio vengdamas cukraus visos dienos metu. Tai, ką valgome, tampa mūsų dalimi.

Kokie yra lietuvių mitybos įpročiai ir kokių klaidų darome, norėdami sulieknėti?

Gal ir nuvalkiotas pavyzdys, bet jei pilsime netinkamo kuro į savo automobilį, anksčiau ar vėliau jis sustos. Taip ir su mūsų organizmu. Jis visada bando išlaikyti balansą, ilgai kovoja, kol pasiduoda, nes nebeturi atsargų, kurios padėtų palaikyti sveikatą. Tikiu, kad mityba daugiau ar mažiau nulemia visas ligas.

Virškinimo sistemos sutrikimus galima pagerinti vien tik mityba. Sergant reumatoidiniu artritu, šienlige, pakeitus mitybą rezultatai fantastiški. Yra žmonių, kurie pagyja nuo vėžio vien pakeitę mitybą.

Yra žmonių, kuriem to neužtenka. Vis tik mityba — geriausia ligų prevencija. Tai, ką 10 patarimų dėl garantuoto svorio metimo valgome, nulems mūsų sveikatą ateinantiems septyneriems metams.

Ar pačiam žmogui įmanoma susigaudyti, koks maistas jam tinka, ar tai eksperimentiniu būdu reikėtų atrasti?